Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה יש רעש טיפה מתאמץ בהתנעה? מצבר חדש


arik100
שימו לב! השרשור הזה בן 1104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החלפתי עכשיו מצבר והרעש של טיפה מאמץ בהתנעה - כמו שהיה מקודם, זה לא חדש.

הקטע שאם הרכב חם אני שמתי לב שהרעש הזה לא קיים והוא יכול להתניע בסיבוב ממש קל של המפתח

 

למה זה קורה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שעולה לי לראש בגלל שאתה אומר כשהמנוע חם זה לא קורה היא אולי לא ביצעת הרבה זמן החלפת שמן? בהתנעה קרה השמן יותר סמיך וזה מקשה על ההתנעה.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2021 בשעה 17:56, arik100 כתב:

החלפתי עכשיו מצבר והרעש של טיפה מאמץ בהתנעה - כמו שהיה מקודם, זה לא חדש.

הקטע שאם הרכב חם אני שמתי לב שהרעש הזה לא קיים והוא יכול להתניע בסיבוב ממש קל של המפתח

 

למה זה קורה?

 

איזה רכב יש לך ולאיזה מצבר החלפת ? 

אם הייתה לך תקלה שבעקבותיה החלפת מצבר וחשבת שהיא תעלם אז בעצם לא פתרת אותה.

עדיף,שתספר את כל הסיפור מהתחלה כדי שנבין בדיוק ויהיה קל יותר לייעץ.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטרטר עייף או/גם מפל מתח גבוה על החיווט החשמלי לסטרטר עלולים לגרום לקשיי התנעה.

 

כמה קילומטרים הרכב עשה ? האם הוחלף בעבר סטרטר ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה קורולה 2009

החלפתי מצבר כי הוא הפסיק להתניע והייתי צריך JUMP כדי להתניע. החלפתי לבוש.

לגבי שמן הוחלף לאחרונה, פחות מחצי שנה.

180K

לא יודע אם הוחלף ומתי הוא חדש יחסית אצלי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע קר ורכב וותיק. סביר שלא מעט מהמייסבים כבר בלויים אם כי מתפקדים. לוקח זמן עד שמגיע סיכוך מספיק על מנת לרכך את ההתנגדות הראשונית של המנוע לסיבוב הסטרטר לכן בהתנעה חמה קל לו יותר והוא מסתובב ומניע יותר בקלות.

לא הייתי טורח יותר מידי לנבור ברכב כזה ותיק. עדיף לטפל כבר כאשר תיתקל בכשל של המכלול הבעייתי ולא תזדקק למסע ניחושים וחיפוש אחר רכיב תקול אפשרי ( משאבת דלק למשל שלא בונה לחץ מספק ולוקח זמן לדלק להגיע למזרקים) .

על מנת לשלול את המשאבה למשל, פתח סוויץ ותמתין עד שלא תשמע את המשאבה שואבת יותר ורק אז נסה להניע. אם מניע מיד, יוריקה, זו המשאבה 😉

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, arik100 כתב:

טויוטה קורולה 2009

החלפתי מצבר כי הוא הפסיק להתניע והייתי צריך JUMP כדי להתניע. החלפתי לבוש.

לגבי שמן הוחלף לאחרונה, פחות מחצי שנה.

180K

לא יודע אם הוחלף ומתי הוא חדש יחסית אצלי

 

 

עם יש לך רב מודד עם אפשרות של שמירת ערכי מינימום/מקסימום אתה יכול לבדוק מהו המתח על קטבי הסטרטר בזמן ההתנעה.

 

חבר את הפרובים של רב המודד בעזרת תנין לבורג שאליו מתחבר כבל הפלוס ואת הצד השני לגוף הרכב ומדוד את המתח על פני קטבי הסטרטר.

כול עוד המתח לא נופל מתחת ל-9.5 וולט הדבר מצביע שהסטרטר במצב טוב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...