Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רכישת מנוע 1.33 לא תיפגע בקצבת ניידות?


Octavia-TSI11
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הועדה היתה מורכבת מעובדי המוסד המנהלים את תחום הניידות, הרפרנטים הרלוונטיים במשרד האוצר, ורופא שיקומי.   הלוואה עומדת:   הצגתי את ההסכם הקיים, ואת הבעיות בו. שהעובדה שההטבה תלויה ב

כדי לא להיפגע אתה צריך לרכוש רכב שנפח המנוע שלו גבוהה מ-1300 סמ"ק. למיטב ידיעתי 1332 > 1300 לפיכך אין בעיה לרכוש רכב שנפח מנועו כזה.

הביטוח הלאומי מאפשר לנכה לרכוש רכב חדש כל 5 שנים. נכים רבים מחליפים בדיוק כל 5 שנים, אך רבים נותרים 7-8 שנים ואף יותר. הביטוח לא ממש יורד. מה שלי אישית מפריע מאוד הוא חוסר האפשרות לרכוש רכב נכה משומש

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב זה אחד הדגמים ששומר על ערכו הכי טוב. היא לא היתה צריכה להוסיף כלום בין המכוניות - וזה מאד נדיר עכשיו.

(היא רכשה את הרכב עם הלוואה עומדת)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם עשתה נסיעת מבחן לפני הרכישה

אם כן, איך אפשר לפספס את העובדה שהרכב כ"כ דיגיטלי?! 

היום הייתי עד ללקוח שהגיע יחד איתי, בעוד שאני מסתובב ומתרשם מהרכבים, הוא הוציא עט ורכש ג'אז חדשה 😳

יועץ המכירות הציע נסיעת מבחן, הלקוח סירב. 

בעל המאה הוא בעל הדעה אך לצפות בזה מהצד היה די מצחיק. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הביקור בהונדה החלטתי לבקשר אצל הצרפתיות-רנו\אופל\פיג'ו.

קפיצת המדרגה שהרגשתי וראיתי היא משהו שאי אפשר לתאר .

כאילו  עולם אחר .

ל2008 היה לי מאוד קשה להיכנס -יש מעין מדרגה נוספת בסף הדלת לא כ"כ ברור מה תפקידה ,מה שכן -היא מאוד מקשה על הכניסה לרכב .
לעומת זאת לגרנלנד X ניכנסתי די בקלות , מדובר ברכב מקטגוריה הממוקמת מעל הרכבים הקומפקטיים ורואים זאת בכל פרמטר אפשרי-

מושב הנהג בעמידה הרגיש כאילו הוא המשך הגוף .
הרכב היה מונע והייתה אפשרות לכוון את המושב החשמלי- במילה אחת-WOW.
כל פנים הרכב הרבה יותר מוקפד ומשדר פאר מאשר בג'אז .
מבחינתי רק הדיזל רלוונטי מהסיבה שהמנוע הוא 1500

משיחה עם 2 אנשי מכירות-לא ידוע מתי יחודש המלאי, נכון להיום,כל הרכבים נמכרו.
אחרונה חביבה הייתה  הקפצ'ור -

נחמד מאוד , הרגיש גם כן כמו קפיצת מדרגה לעומת הג'אז .

שילוב של מנוע מודגש וגיר רובוטי הוא בגדר תעלומה .
הזמנתי נסיעת מבחן .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, zvit כתב:

הם פרסמו קול קורא להתייחסויות לגבי שינוי הסכם הניידות. הגשתי נייר עמדה והוזמנתי לדבר ולהציג את עמדתי בפני הוועדה.

תוכל להרחיב בפוסט נפרד על העניין, אשמח לשמוע על החוויה בוועדה המדוברת.

  • מעניין 1
בלוג חסר תקנה, תקנה 380, רכבים ומה שביניהם
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הועדה היתה מורכבת מעובדי המוסד המנהלים את תחום הניידות, הרפרנטים הרלוונטיים במשרד האוצר, ורופא שיקומי.

 

הלוואה עומדת:

 

הצגתי את ההסכם הקיים, ואת הבעיות בו. שהעובדה שההטבה תלויה במיסוי (שהוא עיוות בפני עצמו) גורמת לזה שככל שהמיסוי יורד כלי הרכב נהיים זולים יותר לציבור הרחב ויקרים יותר עבור הנכים. גם שוק המשומשות לא כמו שהיה, וכל מוגבל בניידות צריך להשלים לעיתים עשרות אלפי שקלים מכיסו.

 

התאמה לצרכי הנכים:

 

רבים מהמוגבלים בניידות מתקשים ללכת מרחקים ארוכים ועושים שימוש בקלנועיות. למרות הקלנועית הומצאה לפני למעלה מ-50 ומויצרת בארץ מעל 40 שנה. ביטוח לאומי לא מכיר באמצעי הניידות הזה, ולא מוכן לממן אותו גם אם המשמעות היא ניפוק של כסא גלגלים ממונע וואן שעלותם יכולה להגיע לפי 50(!) מעלותה של קלנועית. כמו"כ כלי הרכב המייצגים בחלקם לא מתאימים לשימוש של אנשים המעוניינים להתנייד עם קלנועית.

 

הצעה לפתרון:

 

- לנתק את ההצמדה של הסיוע למיסוי ולהעמידו על סכום שקלי קבוע, שלא יוכל לעלות על אחוז מסויים מערך הרכב.

- להפוך את הסיוע למענק נצבר כאשר כל חודש יתווסף סכום למענק (עד גבול מסויים) כאשר הזמן המינימלי לקבלת סיוע לרכישת אביזרים יהיה 36 חודשים. כך אנשים יוכלו להחזיק את הרכב     יותר שנים, ויוכלו להחליף רכב לפי הצרכים שלהם ולא לפי ההלוואה העומדת.

- לבטל את ההלוואה העומדת למי שאחוז הלקות שלהם נמוך מ-60% ובמקביל להגדיל את הקצבה החודשית שלהם.

- לאפשר למי שזקוק לכך לקבל קלנועית על-חשבון הביטוח הלאומי, ולדאוג להתאמה של הרכב לשינוע הקלנועית ממקום למקום.

- לאפשר שימוש במענק הנצבר לרכישת רכב משומש שגילו לא יעלה על ארבע שנים (המענק שיתקבל יהיה קטן ממענק הניתן לרכב חדש|)

 

לסיום הצגתי את תכנית motability הבריטית, שלדעתי, היא פתרון מצויין. פה עובדי הביטוח הלאומי איבדו אותי, והוכיחו את בורותם בכל הקשור למספרים וכסף.

 

  • אהבתי 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, zvit כתב:

פה עובדי הביטוח הלאומי איבדו אותי, והוכיחו את בורותם בכל הקשור למספרים וכסף.

מה הרופא השיקומי והרפרנטים מהאוצר אמרו בנושא? תמכו או לא?

בלוג חסר תקנה, תקנה 380, רכבים ומה שביניהם
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרופא השיקומי אמר שאני צודק לגמרי בנושא הקלנועיות.

 

הרפרנטים של האוצר רק יושבים וכותבים ושואלים שאלות.

 

והעובדים של ביטוח לאומי - לא מבינים על מה מדברים.

  • מבאס 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נקווה לשינוי בימינו אנו 😉

התקנות לא ברוח התקופה והגיע הזמן לשינוי. 

אני בשמחה הייתי שוקל לרכוש רכב חשמלי שלא יזהם את הסביבה. 

נכון להיום הרכישה פשוט לא משתלמת. 

אתמול הייתי בסוכנות אופל, התעניינתי לגבי הגרנלנד x. 

לטענת אנשי המכירות נשאר להם מלאי רק מדגמי הפלאג אין שעולים בסביבות 200k  ש"ח. ההלוואה העומדת לדגם זה- בסביבות 40k בלבד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עושים כאשר הג'אז עשתה רושם טוב מאוד
אבל מצאתי 2  חסרונות  מהותיים?

תחילה היתרונות (הרבים)

1.הגודל החיצוני מצויין לעיר (ופחות מתאים לטיולים-חסרון בהמשך)

2.יחידת ההנעה על גבול השלמות- הרכב שקט, במהירות עירונית לא שומעים כלל את המנוע  (מעט רעש מגיע בלחיצה חזקה על הגז ונכמעט מיד נעלם .
האצה ליניארית -הרכב מגיב מיד -תיבת ההילוכים נעימה ולא קופצנית .

3.ההגה בגודל פרופורציונלי לרכב -מעט מאכזב שהוא לא מצופה עור .
4.תפעול המיזוג (המקפיא) נעשה עם כפתורים מאוד נוחים

5.שדה הראיה קדימה - מושלם !

6.מצלמת הרוורס באיכות סבירה+ -עם קווי מתאר משתנים

7.ספיגת שיבושים(בורות בגדלים שונים ןפסי האטה ) הכי טובה שאי פעם הרגשתי בכל הרכבים שהיו לי (7 במספר).

8.שמירת ערך טובה מאוד וחסכון בצריכת דלק תמיד היו (ככל הידוע לי) הקלפים החזקים של הג'אז .

9.הרכב מאוד מרגיע וזה מצויין -רכב הוא כלי תחבורה שאמור להביא את הנוסעים מנק' A לנק' B .

 

וכעט 2 חסרונות -

1.מושב הנהג קצר מדי -לא הצלחתי להתרגל גם לאחר 45 דקות נסיעה .

לא ברור אם באשמת המושב הקצר או העדר התמיכה לגב תחתון -בסיום הנהיגה יצאתי עם מעט כאבי גב .

2.תא המטען פצפון ולא מתאים למשפחה שאוהבת לטייל .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 19.2.2021 בשעה 12:37, zvit כתב:

כדי לא להיפגע אתה צריך לרכוש רכב שנפח המנוע שלו גבוהה מ-1300 סמ"ק. למיטב ידיעתי 1332 > 1300 לפיכך אין בעיה לרכוש רכב שנפח מנועו כזה.

פניתי לביטוח לאומי ואכן , כל עוד המנוע מעל 1300 ,אני לא חורג מהקריטריונים של ביטוח לאומי.

ביום שישי אלך להתרשם מסקודה קאמיק ומקאפצ'ור .

על הנייר ברנו הלכו צעד קדימה עם הגיר ושמו קלאצ'ים רטובים - האם זה משפר משמעותית את אמינות הגיר לעומת הגיר בקאמיק ?

 

ממש התאזבתי מהמושב בהונדה ג'אז ,  למעט המושב ,בג'אז יש את כל מה שאני מחפש

עם התפשרות על גודל תא המטען -הרי אין רכב שהוא 100% ותמיד צריך להתפשר .
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שתוכל למצוא פתרון של ד"ר גב (או דומה) שיסגור לך את הפינה בעניין המושב בג'אז.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר ניסיתי לשפר את הנוחות במושבים שונים. 

בסופו של דבר מהניסיון האישי שלי, כל הפתרונות אפטר מארקט פחות מוצלחים. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום להפתעתי מצאתי  5 עמדות טעינה חשמלית כ 5 דק' נסיעה מהבית .
כמה חבל שהמיסוי על רכבים  חשמליים מופחת וכתוצאה ההלוואה העומדת תהיה נמוכה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, Octavia-TSI11 כתב:

כמה חבל שהמיסוי על רכבים  חשמליים מופחת וכתוצאה ההלוואה העומדת תהיה נמוכה .

אם כבר העלית את הנקודה החשובה הזו:

מי יכול לחשב בבקשה מה גובה המיסים בטסלה 3 הבסיסית של 180 אלף שח אחרי מיסים ומע''מ? ואלו סוגי מיסים יש שם?

האם ההלוואה העומדת היא לכל סוגי המיסים? מס רגיל, מס יוקרה ומע''מ?

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...