Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם מחליפים שמן בתיבת הילוכים ידנית כחלק משירות תקופתי?


LowNSlow
שימו לב! השרשור הזה בן 1166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנסה להבין מדוע להיות חכם יותר מהאפיפיור ?  רשום לא להחליף אז מדוע לחפש צרות ולהחליף ?  לא מדובר בקטע הכספי כי העלות לא גבוהה אלא ברמת העיקרון . 
כי האפיפיור לא מציאה, זה למה.
נוזל מכני/הידראולי מתבלה ומאבד תכונות. נקודה. זה שמשתמשים ומכונאים לא מבינים את זה זו בעיה. זה שיצרנים מונעים מאינטרסים שאנשים יחליפו לרכב חדש בשלב מסוים ולכן לא מורים על החלפות יזומות זה הגיוני דווקא.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, אליה כתב:

כי האפיפיור לא מציאה, זה למה.
נוזל מכני/הידראולי מתבלה ומאבד תכונות. נקודה. זה שמשתמשים ומכונאים לא מבינים את זה זו בעיה. זה שיצרנים מונעים מאינטרסים שאנשים יחליפו לרכב חדש בשלב מסוים ולכן לא מורים על החלפות יזומות זה הגיוני דווקא.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

האם יצרנים רוצים שהמשתמשים יחליפו רכב? בוודאי.

האם הם נותנים במכוון הוראות תחזוקה שיביאו לכשל קריטי? זאת כבר תיאוריית קונספירציה שלך ומוטב שתביא לכך סימוכין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימוכין למה? להגיון פשוט?
אני לא בא וטוען לקונספירציה. אני רק אומר שהגיוני שלא דחוף להם(יצרנים או יבואנים) שתחליף שמן גיר כי בסופו של דבר זה כן מחזיק תקופה לא קצרה, וכשלים אחרי מס' שנים דוחפים אנשים לקנות חדש, פלוס פוזה של "ללא צורך בהחלפה". מה שכן, באותיות הקטנות תמצא אצל חלק מהיצרנים שבתנאים מכבידים יש להחליף כל ק"מ מסוים.
בשורה התחתונה, אני לא מאשים אף אחד, אבל אני ממליץ לאנשי שלומי על החלפה פעם ב-100kkm בידני, ופעם ב-60kkm באוטומט פלנטרי/רציף.
גם החלפה יזומה של שמן הגה פעם ב-50kkm נניח, תאריך את חיי המסרק. וזה עולה גרושים.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיעה ועם ניסיון של תחזוקה של ציי רכב גדולים, שאם אין צורך בהחלפה לפי היצרן אז אין שום צורך להחליף. בטח עם תיבות הילוכים ידניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...