Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

25 שנה לסיטרואן ברלינגו


Buki
 שיתוף
עוקבים 26

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, yoav911gt2 כתב:

לפניו היה את היאריס ורסו, שלא זכה לדור המשך אחרי הדור הראשון והאחרון שלו. כנראה עקב חוסר הצלחה בעולם והעובדה שהוא פחות פרקטי בהשוואה לברלינגו. 

אין מרווח המחיה שיש בטנדרונים האלה אי אפשר למצוא בג'יפונים או מיניוואנים קומפקטיים. אולי במיניוואנים אמריקאים ומעלה. 

גם לי היה ברלינגו דור ראשון במשפחה, בין קנגו דור ראשון לקונקנט, לקנגו דור שני והלאה. 

ספייס וורסו זה המחליף של היאריס וורסו, שווק בארץ עד לפני שלוש שנים בערך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא, עוד לא בדיוק 25 שנה.  ברלינגו הוצגה בתארוכת פריס ביולי 1996. הוצגו יחד איתה 3 דגמי קונספט - הראשון רכב חופים פתוח, נשאר בגדר קונספט, השני לדעתי מצא ביטוי בסיטרואן קסארה פיקאסו כמה שנים מאחר י

בתמונה השנייה הילד מחזיק אבטיח לקנ"מ    

בשנת 1998 מצטרפת מתחרה חזקה - רנו קנגו, בעלת מבנה דומה.    כל היצרנים האחרים שנכחו בשוק הזה - פיאט, פולקסווגן/סיאט, פורד - ירדו מאד במכירות או הפסיקו למכור מסחריות קטנות בכלל, יושבים ומסכלים

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מצרף כמה קטלוגים - ברלינגו ופרטנר 1997 וסיטוראן C15 משנת 1996. עולה מהשירשור שיש לא מעט מעריצים של הדגם הזה 😁

 

 

882107123_CitroenBrelingo_1.pdf 2023967042_CitroenC15_1.pdf 1441756814_CitroenC15_2.pdf 174701136_PeugeotPartner.PDF

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, ariel000 כתב:

ואיך אפשר לשכוח את הגאונות, של הרנו המופלאה שהיה לה גג נפתח מאחורה בישבן.

ואוו איך נזכרת בזה! תותח!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפיצ'ר הזה - חלק אחורי של הגג נפתח על מנת לאפשר הובלת סולמות וכו' בעמידה המשיך לרנו קנגו אבל לא יובא לארץ. 

 

למעשה כבר בדור השני והשלישי של רנו אקספרס לא יובא. הופיע רק בדור הראשון. 

 

Renault_Kangoo_3.jpg.09e7a3782f0dc3953e832317e6800075.jpg

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, Buki כתב:

יש בארץ משהו דומה בגרסה של אופל לאותו רכב, אבל יקרה כמובן. 

בדיוק, האופל יקרה יותר מהסיטרואן ומתאומתה היפנית, מאובזרת הרבה יותר ואפילו מגיעה עם 4 שנות אחריות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי : פיורינו, טנדר סקודה 93, אקספרס, c-15, ברלינגו 99, דובלו 2003 ועכשיו דאצ'יה סטיישן.

הפיורינו היתה זריזה ורועשת.

הסקודה היתה אמינה מאד אבל הרגישה עשויה מקרטון עם התנהגות כביש מפחידה.

האקספרס הרגישה כמו רכב פרטי אחרי הפיורינו והסקודה.

c15 היתה חסכונית .

הדובלו מכונית ספורט ששברה לי את הפרקת בכל בור בכביש.

ומכולן - אהבתי את הברלינגו .למרות שלא סחב. נוחות הנסיעה והאמינות הפנטסטית (פשוט צריך ליפול על המכונאי הנכון שיודע שצריך להחליף רצועות בזמן ) ואפילו הגעתי  ל15 ק" לליטר בלי שום בעיה.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, Buki כתב:

בשנים 2008-2011 (וכאמור עם גלישה ל 2012) שני הדגמים - הישן והחדש יובאו במקביל. 

גרסת עבודה הזולה והפשוטה הייתה "בגוף" של הדור הישן (ורק עם 1.6HDI75), גרסה משפחתית מאובזרת הייתה "בגוף" של הדור החדש (ורק עם 1.6HDI92).

מתקן ומדייק:


היתה ברלינגו מתוחה עם מנוע 92 כ"ס וגם 75 כ"ס (מנוע 9HX היה ה 92 כ"ס ו- 9HW היה ה 75 כ"ס).

וכן חשוב לציין שזה אותו מנוע DV6 אבל בורסיה הראשונה שלו עם 2 קאמשאפטים (16 שסתומים) כאשר באיזור  2011-2012 הוא עבר מקצה שיפורים, חזר לקאמשאפט אחד (8 שסתומים) והאמינות שלו שופרה באופן מאוד משמעותי. הוא המשיך לקבל עידכוני זיהום אויר עד איזור 2019 עם הופעת מנוע ה 1.5HDI החדש.

הברלינגו החדשה (דור 2) הגיע אכן ב 2008 ורק ברמת האיבזור המפוארת עם מנוע 92 כ"ס (חלונות כהים, ריפודי קטיפה, ESP, 6 כריות אויר וכד'). כמו שאמרת, רק ב 2012~ הגיעו הגרסאות הפשוטות (צבע לבן עם פגושים שחורים) לעבודה.

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, איציק נ. כתב:

היתה ברלינגו מתוחה עם מנוע 92 כ"ס וגם 75 כ"ס (מנוע 9HX היה ה 92 כ"ס ו- 9HW היה ה 75 כ"ס).

הייתה גם עם 92 כ"ס. בטח הייתה. תראה לי איפה כתבתי שלא הייתה? 😃 

 

היא  הייתה בשנים 2006-2008 עד שבמחצית השניה של 2008 הגיע הדור החדש ומאז הישנה נשארה עם 75 כ"ס ובדגם הכי פשוט. 

 

לגבי הורסיה עם קאמפשאט אחד, זה יהיה בפרק שלישי שאני לא יודע מתי יהיה לי כוח לשבת לכתוב  😏

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה כל פורד קונקט שאני רואה על הכביש בשנתיים האחרונות, מוציאה ענני עשן..זה רק אני?

לענייננו, אני קניתי פעם קנגו ממכרז של הוצל"פ, 99', עם מנוע רענן, הייתה(כמה שזה מצחיק) די כיפית לנהיגה. מתלים קשיחים יחסית, ספורטיבית יחסית לברלינגו..

בקשר למשפחתיוּת, אני באמת לא מבין איך בנאדם עם 2-3 ילדים מסוגל ליסוע ב'משפחתית', ולא לפתח נטיות אובדניות...המסחריות האלה, בגרסאות המאבזרות, הן המשפחתיות האמיתיות, ללא ספק.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, Buki כתב:

בשנים 2008-2011 (וכאמור עם גלישה ל 2012) שני הדגמים - הישן והחדש יובאו במקביל. 

גרסת עבודה הזולה והפשוטה הייתה "בגוף" של הדור הישן (ורק עם 1.6HDI75), גרסה משפחתית מאובזרת הייתה "בגוף" של הדור החדש (ורק עם 1.6HDI92).

 

לפני כשעה, Buki כתב:

הייתה גם עם 92 כ"ס. בטח הייתה. תראה לי איפה כתבתי שלא הייתה? 😃 


ממה שכתבת קודם לכן היה נראה שהתכוונת לומר שהדגם הישן נמכר רק עם 1.6HDIעם 75 כ"ס והחדש עם 92 כ"ס....

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב זה אכן היה לא הכי ברור. 

 

בתקופה ששני הדגמים נמכרו במקביל, הישן היה עם המנוע החלש והחדש עם החזק.

 

לפני שהגיע הדגם החדש, הישן הוצע עם שני ההספקים. 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...