Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

25 שנה לסיטרואן ברלינגו


Buki
 שיתוף
עוקבים 26

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא, עוד לא בדיוק 25 שנה.  ברלינגו הוצגה בתארוכת פריס ביולי 1996. הוצגו יחד איתה 3 דגמי קונספט - הראשון רכב חופים פתוח, נשאר בגדר קונספט, השני לדעתי מצא ביטוי בסיטרואן קסארה פיקאסו כמה שנים מאחר י

בתמונה השנייה הילד מחזיק אבטיח לקנ"מ    

בשנת 1998 מצטרפת מתחרה חזקה - רנו קנגו, בעלת מבנה דומה.    כל היצרנים האחרים שנכחו בשוק הזה - פיאט, פולקסווגן/סיאט, פורד - ירדו מאד במכירות או הפסיקו למכור מסחריות קטנות בכלל, יושבים ומסכלים

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

עד היום הבנות שלי חולמות על ברלינגו חדש במשפחה (לפחות אצל אבא שלהן, אם לא אצלן).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבי קנה ב1994 בC15 חדשה עם דלת צד, מנוע 1.4 ידנית הרכב היה מרווחת מאוד לנוסעים מאחור (הרבה יותר מהמיצובישי לנסר שהוחלפה בסיטרואן) וסחבה נהדר אפילו חסכונית למדי,

אני קניתי רנו אקספרס (היו לי את שני הדורות) הרכב היה פחות נוח ומשום מה גם סחב פחות טוב והיה יותר רגיש להתחממויות, הברלינגו שקיבלתי ב1997 הייתה מרווחת ומעולה אבל כמו שציינת לא זזה...

לי יש זכרונות טובים מהם (חוץ מהאקספרס דור ראשון שכל עליה לירושליים עם מזגן הייתי צריך 7 עינים על מד החום והרכב היה תקין לחלוטין).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כל ילד/אבא ממוצע משנות ה-20 המוקדמות נסע, נהג, או היה בעלים של אחת כזאת,

או של הקנגו,

סוג של טוסון - ספורטאז של היום למשפחות ממוצעות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי פרטנר מודל 2000. אוטו נוח מאוד אבל עגלתי בטירוף. הן סבלו בשנים הראשונות מכשל במותחן הטיימינג שהביא הרבה פעמים להרס המנוע או במקרה הטוב רק לריסוק גל הזיזים.

 

ב 2003 החלפתי אותה בדובלו שהיתה עולם אחר מבחינת כושר העמסה, ביצועים וצריכת דלק על חשבון נוחות נמוכה משמעותית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פינה חמה בלב לברלינגו.
נוח ביותר, על סף הלא ייאמן לרכב מסחרי, וגם מרווח ושימושי מאוד גם למשפחה וגם לעבודה.
זה שהוא חלש לא מאוד הפריע בתוואי עירוני.

בנוסף גם היה לברלינגו מזגן מעולה - לא יודע מה הם שמו שם, אבל היה צריך מהר מאוד להחליש את עוצמת הקירור אחרת היית קופא גם באוגוסט.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא החולשה מאוד הפריעה בתואי קצת הררי. לעלות לירושלים על שלישי או לרמה על שני אלה דברים שלא זכורים לי אפילו מימי הרום כרמל שהיתה לי בתקופה הסטודנטיאלית שלי.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הכי מתגעגע למושב האחורי של הברלינגו, במשך שנים הייתי מגיע לעבודה לפני הפקקים וממשיך לישון שעה במושב האחורי (עם שמיכת פוך וכרית) עד שהמזכירה היתה מגיעה ב 8 ודופקת בחלון להעיר אותי...  היה יותר נוח מהמיטה שלי בבית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו כאלו מהעבודה, הרכב מגיע ל80000 ק"מ ואז מתחילה ההתפרקות, אין דבר שלא התקלקל ברכב,אחריו באו 3 דובלו סופר אמינות ולא הכי נוחות ועכשיו כשהציעו מהליסינג ברלינגו או ספורטאז הבוס לא רצה לשמוע את השם ברלינגו ולקח לכולנו ספורטאז

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, טרול כתב:

הבוס לא רצה לשמוע את השם ברלינגו ולקח לכולנו ספורטאז

אהלן, מה נשמע? 

תעדכן אותנו בעוד 150 אלף ק"מ איך הספוטרז' מחזיקה, יהיה מעניין להשוות. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, Buki כתב:

אהלן, מה נשמע? 

תעדכן אותנו בעוד 150 אלף ק"מ איך הספוטרז' מחזיקה, יהיה מעניין להשוות. 

היי, זה בכלל לא אותו הדבר כשאתה מתחזק את הרכב שלך , או שזה רכב חברה, יש לי שברולט קרוז עם 200000 ק"מ נראית ונוסעת כמו חדשה אבל אני מטפל בה כמו שאתה דואג לברלינגו שלך, לא נראה לי נשארו קרוזים שהיו רכבי חברה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתבה, תודה

נשמע כאילו יש חלק ב' 😁 

 

יש נושאים שרק מהכותרת אפשר לנחש מי כתב אותם 😆😆😆

בחופשה קלה מהפורום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב החוף מהמם, חבל שלא זכה לראות אור יום.

בשלב מסוים לדעתי סביב 2008 הפסיקו לייבא את המנוע האטמוספרי והטורבו החלש היה שדרוג משמעותי ונסע ממש לא רע...
הבעיה היא שהרכב זכה לתדמית של רכב אינסטלטורים ולא לרכב משפחתי מרווח. העדר אופציה לגיר אוטומטי בטח לא שיפרה את המצב.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...