Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

25 שנה לסיטרואן ברלינגו


Buki
 שיתוף
עוקבים 26

פוסטים מומלצים

איך נשכחה הסקודה פורמן, טנדר, Vanplus?

 

כמו שסולל הדרך אמר, תדמית בעייתית.

בעת חיפוש הרכב הנוכחי שלנו בערך לפני שנה נכנסנו לסוכנות סיטרואן וניסיתי לשכנע את אישתי שזה רכב מאוד מרווח ונוח.

אישתי הנהנה בהסכמה ואמרה "אני מאמינה לך, אבל לא רוצה להרגיש כמו שיפוצניק או טכנאי".

 

באירופה הציעו גרסאות מאוד מאובזרות של הטנדרונים הללו.

לדוגמא הקאדי האחרון שהוצג מאוד משוכלל.

 

אגב גם לדגם הראשון של הברלינגו היו גרסאות מאובזרות עם חלונות בגג:

 

DACH-SCHOWKI-POLKA-PARTNER-BERLINGO-PANORAMA-KPL

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא, עוד לא בדיוק 25 שנה.  ברלינגו הוצגה בתארוכת פריס ביולי 1996. הוצגו יחד איתה 3 דגמי קונספט - הראשון רכב חופים פתוח, נשאר בגדר קונספט, השני לדעתי מצא ביטוי בסיטרואן קסארה פיקאסו כמה שנים מאחר י

בתמונה השנייה הילד מחזיק אבטיח לקנ"מ    

בשנת 1998 מצטרפת מתחרה חזקה - רנו קנגו, בעלת מבנה דומה.    כל היצרנים האחרים שנכחו בשוק הזה - פיאט, פולקסווגן/סיאט, פורד - ירדו מאד במכירות או הפסיקו למכור מסחריות קטנות בכלל, יושבים ומסכלים

תמונות שפורסמו בשרשור

ב1996 נהגתי על C15 בנזין של מקום העבודה, היה לה גיר קצר והיא דווקא הייתה נמרצת למדי. 

אני זוכר פעם ראשונה שבחנתי ברלינגו ב1997, המרכב היה די מדהים בזמנו. אבל לא נהגתי עם המנוע עגלה, מתאר לעצמי שזה היה די מבאס למי שעשה את המעבר.

 

מי שהתלונן על בעיות אמינות, הן נפתרו כי טויוטה הדביקה את הסמל שלה על הברלינגו..

שהיא קנתה אצל סיטרואן.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, f31 כתב:

איך נשכחה הסקודה פורמן, טנדר, Vanplus

 פורמן זה סטיישן רגיל . טנדר זה טנדר פתוח ללא ארגז מקורי כמו סובארו טנדר, זו קטגוריה אחרת שלא מתיימרת להיות גם רכב משפחתי במקביל. 

 

Vanplus היה שיקוץ עם גג פלסטיק מוגבה על בסיסי הסטיישן, הוא לא זכה לפופולריות גדולה... 

לפני 28 דקות, amosbmw כתב:

ב1996 נהגתי על C15 בנזין של מקום העבודה, היה לה גיר קצר והיא דווקא הייתה נמרצת למדי. 

אני זוכר פעם ראשונה שבחנתי ברלינגו ב1997, המרכב היה די מדהים בזמנו. אבל לא נהגתי עם המנוע עגלה. 

 

 

С15 נמרצת אבל ואפילו נחמדה במובן מסויים, אבל חייבים לקחת בחשבון שזו סיטרואן ויזה, מתיחת פנים של 1981 לרכב שהוצג ב 1978. היא גם נראתה הכי פחות טוב והייתה הכי מיושנת מכל המסחריות.

 

 

ב 1997 היה בברלינגו רק את המנוע ה"עגלה". בנזין 1.4 שהיה נדיר והיה עגלה  ודיזל 1.9 שהיה נפוץ ועגלתי עוד יותר. 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי כמה רכבים מסחריים במהלך החיים שלי כרכבי חברה, זה התחיל מרנו קנגו 1.9 ליטר דיזל מודל 2006, הכרתי אותה מהשימוש שלה בצבא ונדהמתי לגלות שהיא עגלה לשכעצמה ולא בגלל שחיילים קרעו לה את הצורה, המנוע היה מביש, עליות גרמו לרכב לירוק מסמרים והאמת שהקנגו גם התחילה בכניסות למוסך החל מ30000 ק"מ שנפסקו ב90000 ק"מ אחרי שהוחלפו לה חצי מליון חלקים מתחת למכסה מנוע, למרות שהרכב היה באחריות קרסו לא מיהרו להחליף וחיפשו אשמים בכל דבר כולל צינור מים מנופח אחרי 35000 קילומטר שנראה היה כאילו יצא מאיזו פירוקיה מאשר הורכב על אוטו חדש.

אחריו עברתי לפג'ו פרטנר מודל 2011 הפעם טורבו דיזל וההבדל ברכבים היה שמיים וארץ, הפג'ו (לקולגה היתה סיטרואן זהה מאותו שנתון) היתה חזקה הרבה יותר, עדיין חלשה ביחס לכל מיני משפחתית מסביב אבל שיפור משמעותי בהחלט ביחס לקנגו, בידוד הרעשים היה מרשים, זמינות הכוח עדיפה בהרבה, עליות כבר לא הפחידו אותה, בלימת המנוע היתה נהדרת ובעיקר היא נסעה ונסעה ונסעה, טיפולים שוטפים וזהו האוטו היה אמין.

ב2015 החליפו לי אותה בפיאט דובלו, המנוע היה קטן יותר אבל חזק יותר, דווקא בהילוכים הראשונים הפג'ו הרגישה זריזה יותר והפיאט היתה איטית ומסורבלת, ההבדלים הורגשו בהמשך עם שיוט נוח יותר ושקט יותר הבמהירות גבוהה, הפיאט גם היתה גדולה בהרבה, גם הפיאט וגם הפג'ו היו עם 2 דלתות צד והיה כיף גדול פשוט להכניסךבגאז את העגלה של הילד בלי לקפל אותה בכלל, בפנים מרווח מספיק ל3 מבוגרים, בלימת המנוע בפיאט לעומת הפג'ו הייתה עלובה, מורידים הילוך בירידה וזהו הסל"ד עולה, הרעש עולה אבל האוטו לא בולם, אני מניח שזה בגלל המנוע הקטן יותר שלא באמת הצליח לבלום את המאסה בעיקר כשהיו 250-300 קילו בבגאז.

הפיאט לעומת זאת בשלב מסויים התחילה להכנס למוסך, זה התחיל במנגנון שחרור של הגלגל ספייר שהיה נתק בגלל אבק ולכלוך שהיה חודר אליו, פעמיים פנצרים שגררו לחכות לגרר עם רכב חילופי מחברת הליסינג, באחד הפעמים כשסרבתי להחליף רכב ולהעביר ציוד כבד מרכב לרכב החלטנו הגרריסט ואני פשוט להחליף גלגלים בין הרכב על הגרר עם 4 צמיגים תקינים לבין הרכב שלי, ואז גילינו להפתענו שגם הפיאט על הגרר סובלת מאותה בעיה במנגנון הגלגל ול יכלנו לשחרר את הספייר, אז פשוט החלפנו גלגל מותקן מול גלגל מותקן. חודש אח"כ גם הקולגה שפעם היה עם הברלינגו ועבר לפיאט נתקע בכביש 90 עם פנצר ללא יכולת להחליף גלגל, מאותו רגע הוחלו בחברה להוציא את הספייר ולשים אותו בבגאז.

ב60000 ק"מ האוטו התחיל לגמגם ולאבד כוח, נכנס ויצא מהמוסך ונכנס ויצא ונראה היה שעשו עליו נסיונות ללא הצלחה למצוא את הבעיה.

רכב של קולגה נוספת בגרסת המקסי עפ 105 כ"ס גמר על הגיר כשהיה קרוב ל80 אלף קילומטר, הרכב הנוסף של ההוא מכביש 90 התחיל לגמגם גם ושם נגמר לקצין רכב הסוס והוא החזיר את כולם וחזר לגרסה החדשה של הפרטנר.

אני בינתיים עברתי ליונדאי I30 סטיישן (כולם קנאו בי בעיקר על השדרוג) ובגלל שלא באמת היתה איכפת לנו צריכת הדלק של האוטו זה באמת היה עולם אחר, הבגאז הספק לחלוטין אבל כשהרכב קיבל את אותם 250-300 קילו בבגאז הוא ירד לרצפה, המתלה האחורי נסגר כמעט לחלוטין ומשם ההגה שגם ככה לא תיקשר עבר למצב מרחף.

שנה אחרי הבוס החזיר את כל הרכבים, שעה חישוב מחדש ואורגניזציה וקנה לכולנו דאציה סנדרו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי משום מה שהקנגו נכנסה לשוק לפני הברלינגו.
גם תפסה חזק מאוד.

בדורות הנוכחיים של הברלינגו, הדלתות האחוריות א-סימטריות וכך יש שדה ראיה נוח לאחור.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, khc כתב:

זכור לי משום מה שהקנגו נכנסה לשוק לפני הברלינגו.

בוודאות לא. 

 

בארץ ברלינגו ב 1997 (כנראה היחידות הראשונות הגעיו עוד במהלך 1996 וקיבלו רישוי 1997), קנגו ב 1998. 

 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסיטרואן ברלינגו / פיג'ו פרטנר הגיעה לכאן במהלך 1997 כדגם 1998.

 

ההצלחה היתה מיידית. בשנת הדגם הראשונה נמכרו 1544 סיטרואן ברלינגו ועוד 533 פיג'ו פרטנר מתוכן עדיין איתנו 15 ברלינגו ו-2 פרטנר.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, PriceDevil כתב:

הסיטרואן ברלינגו / פיג'ו פרטנר הגיעה לכאן במהלך 1997 כדגם 1998.

כמו שכתבתי, זה לא נכון.

 

לי אישית הייתה ברלינגו דגם 1997, משהו מתחילת השנה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 44 דקות, Roycohen1979 כתב:

הפיאט לעומת זאת בשלב מסויים התחילה להכנס למוסך

 3 דובלואים שעברו יותר מ 300,000 קילומטר כל אחת הפגינו אמינות מעולה (לא סופר את זו שהושמדה אחרי 11 חודש ו 44,000 קילומטר).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, Buki כתב:

כמו שכתבתי, זה לא נכון.

 

לי אישית הייתה ברלינגו דגם 1997, משהו מתחילת השנה.

 

אתה כמובן צודק - הסיבה להעדר העקבות היא שהמסחריות נכנסו למאגר רק ב-1998 בניגוד לפרטיות שנכנסו למאגר ב-1996.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב... בסינגפור ה ברלינגו החדשה נמכרת תחת המותג של מרצדס

http://m.sgcarmart.com/new_cars/overview.php?CarCode=11501


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא ברלינגו! זה קנגו (ארוך 7 מושבים). ראיתי כזה גם בארץ. שיקוץ מוזר עם סמל ענקי כמו אוטובוס מרצדס O303.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק שזה רנו קנגו, הגיעה גם לארץ, בגרסת מרצדס ונמכרה כמונית. Mercedes Citan. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה CITAN זה שת"פ עם רנו על בסיס קנגו. 

https://www.mercedes-benz.com/en/vehicles/transporter/citan-the-hero-of-the-city/

אבהתי את הדגם "ההולנדי" בגרסת נוסעים מאובזרת. כזו, ועם חישוקים קלים זה מקבל מראה של מיקרוואן ממש יפה, ומרווח.

Citroën Berlingo Multispace - Photos, details and equipment - Citroën  Origins

Citroen Berlingo Multispace (1998 - 2008) used car review | Car review |  RAC Drive

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

לא שהיום זה לא קיים

 

השיווק של הברלינגו החדשה התחיל בכלל כ MPV ולא כרכב אינסטלטורים (בעולם.  בעולם !!!  לא אצלנו).  זה התחליף אצלם ל c4 פיקאסו.  טעות לדעתי. 

עריכה אחרונה על ידי dani666
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...