Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי טופס בדיקה פורד פוקוס 2016


jpex
שימו לב! השרשור הזה בן 1185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חישוקים קלים18, כניסה והנעה לללא מפתח, חשייני אורות וגשם (לא סגור על זה), מושבים קצת יותר מהודרים (לא משמעותי), מראה מונעת סינוור, גריל קדמי מכרום (לי יש דגם טרנד, הזמנתי את הגריל מאיביי ב 300 שח)

הרכב מאוד מהנה לנהיגה, אני פחות נהנה ממנו בזמן האחרון בגלל כל מיני בעיות שמקווה לגמור איתם בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לטופ טרייד אין במלאי סטיישן.

 

כרגע אני בודק רכב שעבר החלפת מנוע לפני 10 אלף קילומטר. עם אחריות לשנתיים/30 אלף קילומטר. 

אעדכן בהתפתחויות :)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הקט שואל - למה לקנות רכב כזה ? נשמע שיש לדגם בעייה סדרתית והסחירות שלו תהיה בהתאם גם אם אצלך בקדנציה כלום לא יקרה

 

"יש דגים רבים בים" - אמר המשורר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הייתי ממליץ לכל אחד לקנות את הרכב לא. ואני גם מאוד מודה לבעיות של הרכב וגם הדגמים הקודמים שלו. גם כיום אני נמצא עם רכב שאמור להיות יותר טוב בכמעט כל אספקט (סיאט אטקה) אבל הסיבות הבאות (ולא תמיד הגיוניות) הם למה אני מעדיף את הפוקוס. 

1) חיבה רבה למותג פורד ולמכוניות שלו כמו המוסטנג, הgt וכל הst למינהם. 

2) שהוא קצת המשך של אחד זה ההנעה מהנהיגה. חווית הנהיגה בפורד שאתה מרגישה את הכביש ומרגיש בטוח ברכב שיש לו אחיזה על הכביש גם אם הוא לא מאיץ הכי מהר.

3) לא רואה מתחרות (אולי למעט 308 sw למרות שאני לא מכיר יותר מידי) שמספקות הנאה בנסיעה שגרתית, גדולות מספיק למשפחה  (הפיריון בארץ מאוד גבוהה לא מבין למה אי פה יותר מכוניות משפחתיות נורמליות) וחפות מתקלות. 

4) המחיר. במחיר שבו הפוקוס נמכרת גם אם תחליף מנוע זה יהיה יותר זול מרוב המתחרות. 

5) אני מתכוון להחזיק את הרכב לזמן ארוך כך שהסחירות פחות חשובה.

 

אני לוקח רכב שייתכן שהוא ידרוש השקעה אך אני מוכן לכך ופחות מפחיד אותי לטפל בו. (הרבה זמן רציתי קצת יותר להכנס לנושא של תחזוק רכבים 

נ.ב בגלל שזה הפורום אז למען הסר ספק הכוונה היא יותר תיאורטית וריגשית ופחות שמחר אחליף מנוע בבית  ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעשה סדר, כל עוד אתה מודע לבעייתיות של המנוע הזה ומוכן לקבל את זה על עצמך ולוקח את זה בחשבון אז מדובר במכונית שבהחלט שווה את הכסף שלה, אם אתה חובב נהיגה אז זאת אופציה ראוייה, ההיגוי חד ומדוייק ולא מנותק כמו רוב המכוניות בקטגוריה... התנהגות כביש מצויינת ואחיזה גבוהה בשלדה עם יכולות גבוהות יותר ממה שהמנוע יכול להציע, יש הרבה כלים שעברו עדכון תוכנה ומחזיקים הספק גבוה עוד יותר.

המושב האחורי תמיד היה נקודת חולשה אבל כל עוד אתה לא מנסה להכניס שם 3 כסאות בטיחות (אין סיכוי שיכנס) או שאין לך 3 ילדים בוגרים אז לא באמת תהיה לך בעיה.

מבחינת עלות מול תועלת יש פה הרבה רכב במחיר נמוך יחסית לשנתון שלו ולתמורה שתקבל ממנו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מסכים, הרכב מהנה מאוד לנהיגה, תנסה למצוא אחת אחרי החלפת בלוק מנוע, למעט זה לא אמורות להיות בעיות מיוחדות. אצלי יש צורך להחליף משאבת start stop (כנראה יוחלף במסגרת רצון טוב או אחריות), לא יודע כמה התקלה הזו נפוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zvigolden כתב:

אני הקט שואל - למה לקנות רכב כזה ? נשמע שיש לדגם בעייה סדרתית והסחירות שלו תהיה בהתאם גם אם אצלך בקדנציה כלום לא יקרה

 

"יש דגים רבים בים" - אמר המשורר 

 

הוא מחפש רכב מהנה עם ״אישיות״ בתקציב יחסית נמוך ושיהיה גם שימושי, אין באמת הרבה דגים בים הזה ואם יש אז תציע... והאטקה שיש לו כרגע הוא רכב טוב ואיכותי לייעוד שלו אבל אני לגמרי מבין אותו כשהוא מרגיש שבסוף זה רכב מנקודה א׳ ל ב׳, מהנה או שיש לו אישיות מיוחדת קשה לאמר על הרכב הזה. עוד רכב טוב ומשעמם על הכביש.

 

הפוקוס היא ייחודית יחסית במה שהיא מציעה בתקציבים ולצרכים שלו, מבאס שזה ככה אבל אין באמת הרבה אופציות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*עדכון* 

לאחר נסיעה ובדיקה של הפורד, הפורד נפסלה בעיקר בגלל הצפיפות בספסל האחורי. אני גבוהה ונאלץ לקחת את הכיסא עד הסוף ולא נשאר מקום כלל לכסאות בטיחות. בנוסף כל המכוניות שבדקתי (באזור ה5) היו עם בדיקה עם בעיות במנוע.

לאחר סבב במגרשי מכוניות לקחתי לסיבוב את הפיגו 308 sw. לא יכול להשוות בניהם כי נסעתי מעט בשניהם אבל ההגה של הפיגו הרגיש לי חד ומגיב, המנוע שקט ועושה את העבודה (כשלוחצים על כפתור הs המנוע נשמע ממש טוב) והמרחב פנים גדול. גם העיצוב הנקי של הקנסולה המרכזית נותן תחושה של מרחב ובהשוואה לפורד שהקונסולה גדולה ולוקחת מקום רב ויוצרת תחושת מחנק קצרה. 

אז תודה רבה על כל העצות וההמלצות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...