Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קורוזיה די רצינית מתחת למצבר בתא המנוע.

אולי לבעלים הקודמים התפוצץ המצבר אני לא יודע בדיוק.

השאלה שלי היא איך ניתן לנקות את זה (בעזרת איזה חומרים)?

והאם כדאי לפרק את המצבר ולהרביץ נקיון יסודי?

ועוד שאלונת - איך אפשר לפתוח בורג פיליפס שנשחק לו הראש?

פורסם

תן תמונה, הרי תמונה אחת שווה 1000 מילים...

גם של הבורג...

 

בגדול יש כמה שיטת להוציא את הברגים, אחת היא ניסור חריץ לאורך הראש וניסיון פתיחה ע"י מברג רגיל.

או להוריד את הראש לגמרי (אם הוא שחוק מאוד) ולקדוח אותו החוצה או להשתמש בחולץ...

 

את תושבת המצבר צריך לנקות ולצבוע בצבע יעודי למיסגרות של מצברים... זה צבע שעמיד בחומצה ותנאים קשים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

דבר ראשון אתה צריך לפרק את המצבר ולהוציא אותו החוצה, שים לב שאתה מבודד את המגעים.

הלאה.

בעזרת מטלית לחה, נקה את האבקה של הקורוזיה הכי טוב שאפשר.

רוב הסיכויים שכרגע רק המתכת שתפסה את הקורוזיה הכי קשה עדיין מכוסה בקורוזיה ואז כדאי להוציא את התותחים הכבדים - מברשת ברזל, נייר שיוף או כל מכשיר או כלי אחר שניתן להסיר איתו את הקורוזיה יעבוד טוב (מקדחה עם גלגל ליטוש עדין).

הלאה.

אחרי שהאיזור נוקה היטב ובאופן מוחלט מכל שארית של קורוזיה נקה את האיזור טוב טוב עם אלכוהול או אציטון ותן לו להתייבש.

צבע את האיזור עם צבע בסיס למניעת חלודה, ספריי עובד הכי טוב בשביל להגיע לתוצאה חלקה ויפה אבל תצטרך למסך את כל מה שלא מיועד להיצבע.

גמרת את החלק הטיפולי שורשי, מפה והלאה נשאר רק החלק הקוסמטי, אני אישית לא שמעתי על צבע יעודי למגשי מצברים, יש הרבה רכבים שהמגש עליו יושב המצבר צבוע בצבע הרכב ויש מגשים שצבועים בשחור.. בכל אופן אם אתה מכניס את המצבר בחזרה כשהוא נקי ושומר עליו כך לא תהיה לך בעיה.. צבע את המגש והחזר את המצבר לאחר ייבוש הולם בהתאם להוראות של הצבע שרכשת.

 

לגבי הבורג, הרבה WD40 לאורך כמה ימים שיהיה לו להספג, אחרי כמה ימים שים מברג פיליפס שמתאים בצורתו ובגודלו לראש הבורג (כן, יש להם צורות וגדלים שונים), קח פטיש ותן למברג שתיים שלוש מכות על הראש כדי שיתפוס את הבורג טוב, מפה והלאה הכל שרירים, ברוב המקרים הבורג ייצא החוצה, אם לא, תמיד יש את הפתרונות של גילי.

 

בהצלחה,

 

מוטי.

פורסם

עוד משהו לחיזוק דבריו של מוטי (וכי אני שכחתי לרשום)...

אם המברג כן "יושב" במקום, אתה יכול להפעיל כוח קבוע במומנט ש"כמעט ויברח מהבורג", ותוך כדי הפעלת כוח קבוע תן מכות קלות על ראש המברג עם פטיש, אם אתה רואה שאין תגובה מהבורג נסה מכות יותר חזקות. אל תרביץ יור מידי חזק אחרת הבורג או המברג יקרסו, ואז נישאר לך להוציא אותו בצורה אלימה אחרת...

 

בצבע למצברים הישתמשתי בצבא, זה ניקרא "צבע עמיד בחומצה". הוא בא בכל גווני השחור מט והגימור שלו לא ממש מלבב, אבל הוא עמיד בחומצה...

כלי רכב צבאיים חשופים לכל מיני מצבים קיצוניים, רכב פרטי לא...

אם נופל לידיך פח צבע כזה מה טוב, אם לא, אל תעשה שמיניות באוויר להשיג אחד...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לגבי הבורג, הרבה WD40 לאורך כמה ימים שיהיה לו להספג, אחרי כמה ימים שים מברג פיליפס שמתאים בצורתו ובגודלו לראש הבורג (כן, יש להם צורות וגדלים שונים), קח פטיש ותן למברג שתיים שלוש מכות על הראש כדי שיתפוס את הבורג טוב, מפה והלאה הכל שרירים, ברוב המקרים הבורג ייצא החוצה, אם לא, תמיד יש את הפתרונות של גילי.

 

בהצלחה,

 

מוטי.

מברג דפיקה...:idea:

פורסם

כלי מקצועי לפתיחת ברגים שראשם שחוק הוא מברג הלם (אימפקט דרייב) - מברג המכיל מנגנון סיבוב פנימי. מרכיבים לו קצה (ביט) מתאים מתוך אלה שהוא מסופק אתם, מסובבים את הידית שלו לכוון פתיחה ונותנים מכה בריאה בעזרת פטיש על הקצה. הקצה נדחף בחוזקה פנימה ומסתובב מעט תוך כדי כך. אם הראש לא הרוס לגמרי, זה אמור לפתוח את הבורג העיקש. כמובן ששמן חודר שמותז מראש מסייע.

ישנם ברגים ברכב, למשל אלה המחברים את חלק המנעול הקבוע למשקוף בגוף הרכב, שכמעט לא ניתן לפתוח ללא מברג הלם כזה, אבל בעזרתו הפתיחה קלה ופשוטה, וכך גם הסגירה.

ניתן לקנות כזה או לבקש בהשאלה מבעלי מקצוע בתחום.

 

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...