Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלת פנים עם מנגנון מגנטי שלא נסגרת. צריך עזרה


amos77
שימו לב! השרשור הזה בן 1243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדלת בת 3 בערך. לפני כמה זמן היתה לי בעיה שהדלת היתה נסגרת והיה קשה מאד לפתוח אותה. פירקתי את המנגנון והוא היה שבור אז קניתי חדש והרכבתי. עבד טוב כמה ימים ואז הופיעה בעיה חדשה.. הדלת לא נסגרת. צריך למשוך אותה מאד חזק כדי שהמגנט יצא לכיוון החור במשקוף וגם אז אי אפשר לנעול והיא נפתחת מחדש.

חשבתי שאולי המנגנון בדלת לא יושב מול החור אבל אין שום אפשרות שזה יזוז. גם הצירים לא ממש ניתנים לכיוון. אני די אובד עצות... ממה שנראה לי הדלת פשוט לא נכנסת מספיק פנימה למשקוף ולכן הלשון המגנטית לא יוצאת. כשהדלת פתוחה ואני מקרב ברזל הלשון יוצאת בלי בעיה כך שזו לא בעיה במנגנון עצמו. אין לי מושג מה קרה שם...

 

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדתי בעבר בחברה גדולה שסיפקה דלתות עם מנגנון שכזה.

רוב התקלות הן בגלל שהמנעול והלשונית לא עומדים ישר מול הפתח במשקוף, ב 90% מהמקרים, שזה נובע מדלת שיצאה מאיזון / כיוון.

לדעתי לפי שאמרת שהיה קשה לפתוח זה אומר שצריך לכוון מעט את הדלת כי בגלל חוסר איזון הלשונית התחככה עם החור במשקוף, במקרה קיצוני יכול לקרות מצב שהלשונית תשבר מהלחץ והדלת תינעל לך וזה לא מצב נעים.

תבדוק האם יש "פרצי" אור כאשר הדלת סגורה מבין הצדדים שלה בסגירה (תחשיך צד אחד של החדר), ייתכן והגומי או יציאה מאיזון של הציר פייפ / ציר נסתר גורמים לזה.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.
לא ברור לי איך אפשר לאזן אותה. יש לה צירים נפתחים בצורת שתי פלטות שמוברגות למשקוף ולדלת. יש איזה משחק בציר כזה?

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שמדובר בציר נסתר, צלם אם תוכל.

אם זה הנסתר - בד"כ יש כיסוי לציר שמכסה את הברגים שמתחת, ניתן לשחק עם זה ברמה של מילימטרים וזה לא כל כך עוזר אלא אם המיליטרים האלו מהווים את הבעיה.

במקרה כזה ברוב הפעמים דרוש פירוק והרכבה מחדש של המשקוף מהצד העקום, כלומר לפרק את הרגל כדי להתקין מחדש בצורה ישרה ומאוזנת.

המנגנון הנ"ל הוא המנגנון הכי לא נוח שקיים לדעתי.

 

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...