Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אמרו לי לחפש מדבקה בשימשה או במכסה דלק או שפותחים את הדלת אבל אין שום דבר... גם המוכר לא יודע להגיד לי מה הלחץ צמיגים 😕 
יש מישהו שיש לו רכב דומה עם צמיגי קטנטיננטאל ויודע מה הלחץ אוויר בגלגלים האחוריים והקדמיים? אין איזו התרעה של מחשב שיש חוסר באוויר אבל המוכר אמר לי שהוא לא התעסק עם זה  מאז שהוא קנה את הרכב אז קצת לא נעים לי לנסוע בלי להיות בטוח שיש אוויר כמו שצריך😛 

תודה.
 

m.jpg

פורסם

כדי לענות נכונה, יש לדעת את מידת הצמיג ונפח המנוע.

אין דין ל.א. לצמיג 205/55R16 לבין ל.א. לצמיג 22/45R17.

כמו כן, יש הבדל בלחץ בין מנוע 1.8 ומנוע 2.2.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה, הסתכלתי שוב, אין מדבקה... אם היתה אז מישהו הוריד. 
לפי הרשיון המנוע והצמיגים הם : בנזין 1798 142 כ"ס
צמיג קדמי ואחורי 205 / 55R16    91V החברה continental.

פורסם (נערך)

שלום

היה לי רכב כזה בדיוק משנת 2014 מנוע 1800 ידנית,

לחץ אוויר בגלגלים במידה 205/55/16

 היה 32 psi.

התראת לחץ אוויר מתבצעת על ידי חיישן abs בכל גלגל ,

החיישן סופר סיבובים של הגלגל, ובמידה והם לא שווים לשאר הגלגלים מדליק נורת אזהרה כללית.

אתה לא יודע  באיזה גלגל חסר אוויר אם לא תיבדוק עם שעון חיצוני,

או בתחנת דלק, קח בחשבון ששעוני הלחץ בתחנות דלק מזייפות בדרך כלל כלפי מעלה.

איפוס המערכת דרך פונקציה במחשב הדרך עם כפתורי ההגה,

ורצוי לאפס פעמיים רצוף את ההתראה המופיעה בלוח השעונים,

זה מין באג של הונדה, שבלעדיו יכול להתריע שוב פעם בלי סיבה.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ע"פ הנתונים באוטודאטה, לחץ האויר במצב לא עמוס צריך להיות 30PSI לכל ארבעת הגלגלים ו-33PSI במצב עמוס, כך ש-32PSI זו פשרה טובה.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...