Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס משיקים את ה"רכב" החדש שלהם...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרצדס יש ליין מוצרים עצום מעבר למכוניות - החל מצעצועים לילדים ועד לכלי כתיבה וציוד גולף, אז מן הראוי שהם גם יציעו סקוטר. מרצדס גם מוכרים אופניים, ואאל"ט ניתן לקנות אותם בארץ.

פורסם

זה כמו פורשה והארלי דווידסון, שיש להם מחלקות עיצוב בתכנון שמספקות שירותים ללקוחות חיצוניים.

כנ"ל ימאהה.

 

למשל שואב אבק קירבי הידוע לשמצה עוצב ע"י הארלי דווידסון

 

כיול מתלה/שילדה/גיר/מנוע של לאדה סמארה בוצע ע"י פורשה.

 

מנועי JZ של טויוטה תוכננו (ונראה לי גם יוצרו) ע"י ימאהה, והיה גם מנוע 6 צילינדרים שימאהה תיכננו עבור פורד.

 

אגב פז'ו זה גם יצרן אופניים מאוד נחשב.

כמו שקלארקסון אמר פעם - פז'ו הכי טובים בכל מה שהם עושים, כולל לייצר מכוניות גרועות, לא אמינות ומכוערות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

במחשבה שנייה, יש בזה משהו.

במרצדס הקודמת שלי אני חושב שהיה חור בבסיס גב המושבים האחוריים שהיה מיועד לאיחסון מגלשי סקי. אאל"ט, קראתי פעם ב MB מישהו שתלונן שזה לא מתאים למארז מגלשים רגילים אלא רק למארז הנמכר ע"י מרצדס במחיר מפולפל...

 

פורסם
לפני 11 שעות, Roycohen1979 כתב:

אחלה גימיק, בימים שמי שקונה רולס רוייס מקבל מטרייה ייחודית שנכנסת להתקן מיוחד בדלת עם סמל של רולס ועולה כמו משכורת חודשית (רק המטרייה) בטוח שיהיה מי שיהנה לפתוח את הבגאז בS class שלו ולנסוע על קורקינט עם סמל של מרצדס, 

אח״כ תהיה גרסת AMG עם קליפרים אדומים וצמיגים רחבים יותר ולבסוף יוסיפו מחממי ידיות מראה נגד סינוור...

גם ככה קורקינט חשמלי מגיע עם קאליפר אדום

×
×
  • תוכן חדש...