Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, החלפתי צלחות ורפידות (קדמי) והברקס נהיה פתאום חלש יותר הבנתי שזה אמור להיות ככה אבל יש למישהו עצה איך לזרז את החזרה שלו?

פורסם

לוקח זמן לרפידות "להתיישב" על הדיסק. 

 

משהו כמו 100-200 ק"מ, אחרי זה עוצמת הבלימה חוזרת למה שהייתה.

 

 

פורסם

בוקי התכוון ל100-200 קילומטרים של נהיגה ממוצעת, שכמובן כוללת בלימות כשצריך.

מן הסתם אם תעלה על כביש 6 ותעשה 200ק"מ מבלי לגעת בבלם, שום דבר לא ישתנה.

יום טוב גם לך

פורסם

דווקא כביש שש...בלימות במהירות גבוהה של נסיעה בכביש שש עושים זירוז בהתאמת הבלמים החדשים,  שנים שלושה בלימות וסיימנו.
הרבה יותר מהר מבלימות ממוצעות בתנאים אחרים.

פורסם
לפני 4 שעות, Igalz כתב:

בוקי התכוון ל100-200 קילומטרים של נהיגה ממוצעת, שכמובן כוללת בלימות כשצריך.

מן הסתם אם תעלה על כביש 6 ותעשה 200ק"מ מבלי לגעת בבלם, שום דבר לא ישתנה.

חבל דווקא יש לי נסיעות ארוכות השבוע

לפני 2 שעות, danniel כתב:

דווקא כביש שש...בלימות במהירות גבוהה של נסיעה בכביש שש עושים זירוז בהתאמת הבלמים החדשים,  שנים שלושה בלימות וסיימנו.

הרבה יותר מהר מבלימות המוצעות בתנאים אחרים.

אתה מתכוון לבלום מדי פעם קצת כאילו להוריד איזה 20 קמש או לבלום מ90+ ל-0?

פורסם

בקיצור תמשיך לסוע עם הרכב רגיל, אל תעשה שום דבר מיוחד, ותוך זמן קצר עוצמת הבלימה תחזור למה שהיית רגיל קודם.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...