Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט RIO5 SQ


kalmangar
שימו לב! השרשור הזה בן 977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביטול תדרים בדלתות לא בהכרח יקרה בול בתדר מסויים - הוא קורה בסביבה מסויימת של התדר. 

 

יש ביטול ב60-70 

יש ביטול באזור ה170 

לא כל דלת בנויה אותו הדבר ולא כל רמקול בהכרח יושב בול באותו הזווית או באותו הגובה אבל אתה תראה בהתקנות של מידבאסים בדלתות תופעות שחוזרות על עצמן והרבה. 

 

חלק מהתופעות האלו מתרחשות רק בצד אחד של הרכב וחלק רק כאשר שני צדדים מנגנים. 

 

יהיו לך דיפים גם בתדרים אחרים בתוך קבינה של רכב בדיוק כמו שיש גם במקרים רבים את הבעיה ההפוכה שהיא הגבר של החזרים - אחת הדוגמאות שאני נתקלתי בהן עד היום ברוב הרכבים והמערכות שהיו לי הם בסביבת תדר 5K 

 

יש דברים שפשוט חוזרים על עצמם - כמו הכניסה לתחום המידריינג' באזור 250 הרץ - ולא בכל רכב זה יהיה בהכרח 250 הרץ אלא איפשהו בין 200 ל300. 

 

אחד הדברים ששמתי לב אליהם לאחרונה זה הדיפ הזה בין 1.5 ל2.5 קילו הרץ - ראיתי את זה גם בDS ובזמן האחרון הרבה אנשים ששלחו אליי מדידות של המערכת שלהם - זה גם היה שם. 

 

המשותף לכולם - מיד באזור הפינה של הדש בין עם על הקורה או בתוך הדש. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.9.2020 בשעה 16:51, kalmangar כתב:

אני לא מוצא כרגע אחפש בלילה,

הדיפ קיים גם שהסאב לא פועל, ניתן לראות למעלה במדידה של כל אלמנט בנפרד ככה שאין קשר.

שהסאב פועל אין השפעה על הדיפים רק עלייה באיזור התדרים שהוא עובד בו.

 

ד"א אני אשמח לגלות שאני טועה ושזה תקין הדיפ ב-170 הרץ, אם יש דרך לתקן אעשה את זה. כרגע החשיבה שלי היא עוד איטום אם זה אפשרי בכלל.

 

חיפשתי לגבי התופעה של דיפ באזור ה-170 הרץ.

לא מצאתי משהו ספציפי,

הדבר היחידי שהיה דומה, זו תופעה של "בור" בגלל התקנה לא טובה (מיקום לא נכון של מידבאסים).

 

אתה מצאת משהו? 

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, BEEKER כתב:

 

חיפשתי לגבי התופעה של דיפ באזור ה-170 הרץ.

לא מצאתי משהו ספציפי,

הדבר היחידי שהיה דומה, זו תופעה של "בור" בגלל התקנה לא טובה (מיקום לא נכון של מידבאסים).

 

אתה מצאת משהו? 

 

האמת לא היה לי זמן לחפש, לא ספציפית על אזור 170 אבל מצאתי אשכול שממש מדבר על אזור ה150-200, מאמין שאפשר למצוא את זה,

בכל מקרה אני מעדיף להתבדות ולהבין שאני טועה.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב - זה לא תדר ספציפי כי זה לא רמקול ספציפי, זו לא דלת ספציפית וזו לא התקנה ספציפית - יש אזורים בעייתיים בהם בסביבת רכב, יהיו אפקטים של ביטול. 

 

הדרכים הכי מהירות לעלות על ביטול זה להריץ סוויפ של כל רמקול בנפרד ולבדוק היענות כוח מול גרופ דיליי מחד - ומאידך להצליב גם רמקול מול רמקול ולראות אם מדובר בתופעה של רמקול יחידני או רק כאשר שניהם מנגנים יחד. 

 

אם זו תופעה שמתרחשת מרמקול יחיד - הביטול מתרחש מסביבת הרמקול בעיקר. שינוי זווית, מיקום, מרחק, נפח - יוכלו לפתור או לשפר אבל תיקחו בחשבון שדי בטוח שהבעיה תזוז לתדר אחר - השאלה רק אם זה תדר שעדיף שיהיה בו ביטול או לא. 

 

אם הביטול מתרחש בתוך תחום תדרים שניתן לנגן אותו ע"י רמקול אחר (סאב וופר או מידריינג') - לפעמים יהיה עדיף לכסות את הבור ע"י פיצוי מרמקול אחר. 

 

 

אם זו תופעה שמתרחשת משני רמקולים מנוגדים שמנגנים יחד - הבעיה היא בעיקר בעיית תזמון - פאזות, קטביות, טיימינג. וכן גם שינוי זוויות, התקנה יכולים לפתור חלק מבעיות כאלו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגלה בעתיד שאפתח את הדלתות בנתיים שומעים טיל , אני מפסוט ;)

כן הבאס קצת מעצבן בגלל הדיפים אבל בחיים לא שמעו אצלי כל כך מצוין.

 

עדכון קטן, טוויטרים בריליום חדשים כנראה באים לרכב(המחיר בלינק זה ליחידה לפני מיסים ומשלוח שתבינו כמה השיט הזה עולה):

https://www.madisoundspeakerstore.com/auto-tweeters/d3004/604005-gold-series-beryllium-dome-tweeter/

כאלה, זוכרים ששמעתי את הבחור עם הסקאנים עם המערכת הכי טובה ששמעתי בחיים?

זה הטוויטר והוא מכר את הסט אז אני קונה רק את הטוויטר שלו :)

הסאונד של הטוויטרים האלה פשוט בלט מעל כל אלמנט אחר ששמעתי, היה בהם נקיון שאין בשום טוויטר אחר ששמעתי, כן גם לא בפוקאל אוטופיה N שהם גם בריליום, האלמנט הזה פשוט זה משהו מיוחד שצריך לשמוע.

אין הסאונד שלהם זה משהו מיוחד שלא עוזב אותי עד היום.

 

ניתן לראות הסבר על בריליום כאן(מדקה 2:00):

 

ציטוט של בחור מDIYMOBILEAUDIO מסביר על הטוויטרים האלה ביחס לגרסא הרגילה:

ציטוט

These are better than the silk dome version because of their tonality and musicality. I know that sounds strange, but AudioXpress.com's editor Vance Dickason noted that the D3004 beryllium family has "one of the most musical tweeter timbres that I have encountered". He typically does not make subjective comments so that kind of shows he REALLY likes these.
https://www.audioxpress.com/article/test-bench-two-beryllium-tweeters-from-scan-speak-d3004-604010-and-the-d3004-604000

These (beryllium domes) sound warmer/more full-bodied than the silk dome D3004's, but not in a way where they're adding any coloration at all. I'd describe these as extremely natural sounding and perfectly neutral.

I don't believe proper beryllium tweeters impart any coloration at all. They have this "holographic" quality to them, where the sound is extremely focused, and detailed. I have spent about 16 hours listening to the large chamber brothers of these and I can't see anyone calling them harsh. They do not sound like aluminum or magnesium dome tweeters at all. The SD-2 motor system in these tweeters are pretty advanced designs, and result in really good performance.

Higher-frequency notes such as chimes and cymbals sound holographic, as in you're hearing music, not the tweeter. When you compare the silk dome tweeters to the beryllium dome tweeters back-to-back you'll notice that the silk domes sound "airy", with a bit of "hiss".

Without anything to compare that to, you'll interpret that hiss/air as detail, but it's actually artifacts occurring with the silk dome. When you hear the beryllium dome tweeters you'll notice they sound "higher resolution" and "full". More detailed yet warmer and no hiss or air. Vocals through these sound more natural, as do guitar plucking and other sounds like that. I actually haven't found anything that I don't prefer out of these over the silk dome ones. They're simply better.

Experiment crossing them between 2.8khz - 3.8khz LR4.

 

 

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש! 

אם כי - מאוד רציתי לשמוע את האקסלזיוסים האלה מכוונים - שדרגת אותם לפני שהספקתי לאמר רובינזון קרוזו. 

 

סקאן ספיק הם מותג על - נשמעים בהתאם ואי אפשר לטעות בבחירה כזו. 

גם לא אם תבחר RS או פוקאל או DLS או מוראל או כל חברה מצויינת אחרת אבל סקאן ספיק הם בהחלט פסגה לשאוף אליה. 

 

סייג אחד לגבי בריליום.

 

בריליום זה חומר מדהים לטוויטרים - יש לי רק בעיה אחת איתו וזה במידה והוא נשבר - הרסיסים והאבק של החומר הזה מאוד מסרטנים. 

 

חס וחלילה תאונה ורק זה מה שהיה חסר לי - אצלי החומר פסול. כמו גם בניות מפיבר ושימוש בדבקים רעילים וכך הלאה. 

בניות מפיבר לא פסול אבל אני מחריג אותן רק למידה ואין ברירה אחרת. 

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, lanosforce כתב:

קודם כל תתחדש! 

אם כי - מאוד רציתי לשמוע את האקסלזיוסים האלה מכוונים - שדרגת אותם לפני שהספקתי לאמר רובינזון קרוזו. 

 

סקאן ספיק הם מותג על - נשמעים בהתאם ואי אפשר לטעות בבחירה כזו. 

גם לא אם תבחר RS או פוקאל או DLS או מוראל או כל חברה מצויינת אחרת אבל סקאן ספיק הם בהחלט פסגה לשאוף אליה. 

 

סייג אחד לגבי בריליום.

 

בריליום זה חומר מדהים לטוויטרים - יש לי רק בעיה אחת איתו וזה במידה והוא נשבר - הרסיסים והאבק של החומר הזה מאוד מסרטנים. 

 

חס וחלילה תאונה ורק זה מה שהיה חסר לי - אצלי החומר פסול. כמו גם בניות מפיבר ושימוש בדבקים רעילים וכך הלאה. 

בניות מפיבר לא פסול אבל אני מחריג אותן רק למידה ואין ברירה אחרת. 

 

 

 

 

 

כן הבנתי את נושא הרעילות, אבל מסרטנים?!

עכשיו קצת הלחצת, עדיין לא החלפתי זה קלוז דיל מה שנקרא.

 

אני אגיד לך מה הקטע זה כן מפחיד אבל גם שום רינג רדיאטור ששמעתי לא משתווחים אליהם.

 

מפחיד אותי קצת הנושא של הסרטן של כאילו עד כמה אני לוקח רחוק את התחום, כן זה סיכוי קלוש שהוא ישבר בתאונה אבל האם אני רוצה לקחת את הסיכון הזה?

שוקל את זה כרגע אני מתלבט..

אני יכול לקנות גם את גרסאת הR3004, אבל שוב שום רינג ששמעתי לא משתווה אליהם(לסקאן בריליום),  אותם לא שמעתי אותם אבל הבריליום זה ניקיון צליל שאין לשום אלמנט אחר בלי צרימות בכלל(אחמ אחמ פוקל)

יצא לך לשמוע את הגרסאת רינג שלהם R3004?

 

בנוסף אני עדיין יכול להשמע לך קסלזוס כי עדיין מחובר, עדיין נשמע מדהים, פשוט אין את אותו פירוט וניקיון כמו של הבריליום.

 

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי את הרינגים והם סה"כ מעולים רק שאם באותה המערכת היו נותנים להם רגיעון זה היה מצויין כי זה היה פשוט TOO MUCH

 

לגבי הבריליום - כשהטוויטר שלם לחלוטין - אין שום סכנה ושום דבר שאתה יכול לנשום - זה קורה רק כאשר החומר הזה נסדק או נשבר ומשתחררים ממנו רסיסים והמצב היחיד שזה יכול לקרות לך ברכב זה תאונה שבה איכשהו הטוויטר ספג ישירות את האנרגיה של המכה - זה סיכוי קלוש ברמות קשות. 

 

מצד שני - כל דבר שיש לו פוטנציאל להרוג אותי או לגרום לי לתהות מדוע לא נהרגתי - פסול. בטח ובטח כשיש לי ילדים. 

למשל זה היה השיקול שלי בהתקנה של הDS - תא מטען ריק! לא רוצה שום דבר קשיח בתא המטען שיכול למחוץ או להתרסק בצורה שונה ממה שהרכב יוצר ותוכנן על ידי היצרן כאשר יש לי ילדים במושב האחורי. 

 

כל אחד והשיקולים שלו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א אדי אם כבר העלנו את נושא הבניות פייבר קח לינק של בחור שבונה תחרותי בחול,

קורות קיק פאנל,תיבות לדלת,תיבות לבגאז, רמקולים בדשבורד, סאבים בתא כפפות, U NAME IT HE DID IT.

 

ומה יפה? הכל מעץ! אין לו סרטון אחד שהוא משתמש בפייבר, עץ וחומר אוטם זה הכל!

 

את הקורות הבאות שלי אני אבנה ככה בעצמי, אפנה לעצמי איזה 2 סופי שבוע ואעשה את זה.

עץ זה יוזר פרנדלי.

 

בנושא הסקאנים נראהלי שאני אלך עליהם.

גם ככה הקורות שלי פייבר, אם הם נשברות ואני נושם מסרטן, אז מה הסיכוי שהטוויטר ישבר בכיפה שלו? אם היה לי ילדים, לא פייבר ולא בריליום.

בניות מעץ וסופט דום.

 

בנושא הדלתות, פתחתי אותם ואטמתי מסביב להגבוהות עם סופר 7, היה 2 חורים קטנים בדלת של הנהג(הדלת הבעייתית עם הדיפ ב170+60, חור בקוטר חצי ס"מ של קליפס שבוטל) אטמתי שם הכל ,אחרי הסיליקון אשים גם איטום על ההגבוהות מסביב ועל החורים.

מעבר לזה עברתי באמת על הכל בדלת לא רואה סיבה/בעיה אחרת.

 

בהמשך אמדוד את הרמקול עם המיקרופון מולו לבדוק האם זה רק ביטול בגלל זווית כמו שבקר אמר, כי אני מודד מהמשענת של הנהג.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את פיטר - הוא משוגע במובן הטוב ביותר. 

 

שיטה מעניינת אבל דורשת ים סבלנות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.9.2020 בשעה 20:22, BEEKER כתב:

 

הפלסטיקה היא לא הבעיה.

הבעיה היא בזווית התקנה.

 

 

תסתכל בתמונה שאתה צילמת:

 

WhatsApp Image 2020-09-26 at 04.41.06.jpeg

 

 

ברור שהחלק הקדמי יותר צר מהאחורי,

והטבעות יוצרות זווית לא הגיונית.

תנסה לתקן את זה.

 

צריך לכוון את הרמקול הימני אל אוזנו של הנהג,

ואת הרמקול השמאלי אל אוזנו של הנוסע.

 

סורי,

אבל גם DSP לא אמור ולא יכול לתקן התקנה לא טובה.

 

 

 

 

 

רק רציתי להרגיע את המודאגים והנשמות הטובות לגבי הזווית, הזווית של הוופאר כבר נקבעה ע"י הבניה שביצע המתקין הקודם ולא ע"י ההגבות , אי אפשר לתקן זוית צריך לשנות את הבניה, כל שנותר לי לעשות זה להתממשק למה שביצע המתקין הקודם, כל זוית אחרת והרמקול יהיה מאחרי הדיפון. מעבר לזה הזוית בתמונה קצת מטעה. צריך לראות את מבנה הדלת כדי להבין להיכן זה באמת פונה.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, alpine כתב:

כל שנותר לי לעשות זה להתממשק למה שביצע המתקין הקודם

 

זה כל מה שנותר לעשות?

סיראסלי?

להתממשק?

אין אופציות אחרות כמו לפרק ולהתקין מחדש?

מדובר בשני רמקולים בדלת.

 

 

איפה הבעיה?

אם הבנתי נכון את מה שכתבת: 

"להתממשק למה שביצע המתקין הקודם",

זה אומר שהתחברת על ההתקנה הגרועה של המתקין הקודם.

 

בדרך כלל במצב כזה, כדאי אולי להסביר ל kalamangar שהמתקין הרכיב את הרמקולים לא טוב,

ושצריך לפרק ולהתקין מחדש, כשהרמקולים מכוונים למעלה.

 

בקיצור לעשות חדש.

לא ל"התממשק". 

 

 

בשורה התחתונה הלקוח נכנס אליך כדי לתקן התקנה גרועה מאוד (שרוול של חומר איטום ששם המתקין הקודם).

בסוף הוא יצא עם הגבהות ורמקולים שמורכבים בזווית לא מומלצת.

 

 

הרמקול יעבוד?

כן.

זה טוב?

תלוי את מי שואלים.

 

לדעתי הזווית הנכונה היא למעלה בדיוק כמו מה שכתב EyalR בלינק שצירפתי.

אם אתה חושב שיש טעות, ומניסיונך עדיף לכוון רמקולים לריצפה,

כמו ברכב של kalamangar, אז אשמח אם תשלח לינק.

 

 

בכל מקרה,

עדיין לא מאוחר להזמין את הלקוח למקצה תיקונים בתור מחווה של שירות.

 

בהצלחה.

 

 

 

 

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקר אני מעריך את דעתך אבל הכיוון הוא בכלל לא כזה, אני בקשתי לתקן לא לבנות מחדש מתוך ידיעה שבנייה מחדש לא בתקציב כרגע.

 

מעבר לזה כבר אמרתי הבימינג בתדרים האלו לא חשוב, זה תדרים נמוכים באס שיוצאים לכל הכיוונים...

 

אני מאוד מעריך את יוסי והעבודה שלו ואין לי טענות אליו אלה רק שבחים :)

 

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, kalmangar כתב:

מעבר לזה כבר אמרתי הבימינג בתדרים האלו לא חשוב, זה תדרים נמוכים באס שיוצאים לכל הכיוונים

 

לדעתי אתה טועה ומטעה אחרים.

הבימינג חשוב גם בתדרים הללו.

 

זו הסיבה שלא רואים התקנות שבהם הרמקולים מותקנים כמו שאצלך.

 

זה שאתה מרוצה זה אחלה,

אבל לא צריך לשבח עבודה של שעות שבסוף ההתקנה הרמקול יושב עקום.

 

 

מקווה שבהתקנה הבאה יכוונו לך את הרמקולים כמו שצריך,

 

 

בהצלחה.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, BEEKER כתב:

 

זה כל מה שנותר לעשות?

סיראסלי?

להתממשק?

אין אופציות אחרות כמו לפרק ולהתקין מחדש?

מדובר בשני רמקולים בדלת.

 

 

איפה הבעיה?

אם הבנתי נכון את מה שכתבת: 

"להתממשק למה שביצע המתקין הקודם",

זה אומר שהתחברת על ההתקנה הגרועה של המתקין הקודם.

 

בדרך כלל במצב כזה, כדאי אולי להסביר ל kalamangar שהמתקין הרכיב את הרמקולים לא טוב,

ושצריך לפרק ולהתקין מחדש, כשהרמקולים מכוונים למעלה.

 

בקיצור לעשות חדש.

לא ל"התממשק". 

 

 

בשורה התחתונה הלקוח נכנס אליך כדי לתקן התקנה גרועה מאוד (שרוול של חומר איטום ששם המתקין הקודם).

בסוף הוא יצא עם הגבהות ורמקולים שמורכבים בזווית לא מומלצת.

 

 

הרמקול יעבוד?

כן.

זה טוב?

תלוי את מי שואלים.

 

לדעתי הזווית הנכונה היא למעלה בדיוק כמו מה שכתב EyalR בלינק שצירפתי.

אם אתה חושב שיש טעות, ומניסיונך עדיף לכוון רמקולים לריצפה,

כמו ברכב של kalamangar, אז אשמח אם תשלח לינק.

 

 

בכל מקרה,

עדיין לא מאוחר להזמין את הלקוח למקצה תיקונים בתור מחווה של שירות.

 

בהצלחה.

 

 

 

 

 

***נערך***,  כניראה שהייתי צריך לממן את הבניות על חשבוני אולי גם להעניק ללקוח סופשבוע בחו"ל כולל ביזבוזים ואז בטח היית כותב: יעד גרוע ולא מספיק כסף לבזבוזים... 

 

כל המלל שלך מקורו בתאוריה בלבד, ציטוטים מפה  קישורים לסרטונים משם, כבר הצעתי לך פעם או פעמיים לנסות "ללכך" את הידיים לפני שתכתוב אולי תבין טוב יותר, אין לך בכלל מושג מה נעשה שם,

התגובות  שלך הן לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. הכל במטרה אחת שהיא מאוד ברורה לא רק לי.

 אני מציע שאולי תמצא לבחור מתקין טוב יותר ( או פילנטרופ) שיעשה קסם ואז גם זוית הבניה וגם טבעות ההגבהה השתנו וכל זה מבלי לעשות בניות חדשות.

 

 

 

לפני 10 שעות, BEEKER כתב:

 

 

 

זה שאתה מרוצה זה אחלה,

אבל לא צריך לשבח עבודה של שעות שבסוף ההתקנה הרמקול יושב עקום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רק תוסיף גילוי נאות: שאם היה מדובר במתקין אחר אזי העבודה הייתה מוערכת ומה שחשוב זה שהלקוח מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...