Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוסיפו את הפורשה קרארה GT אבל בסימן שאלה

אני בספק אם זה מהצפון שקנה אותה הכניס אותה לארץ או שהוא מחזיק אותה באירופה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 796
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תוסיפו את הפורשה קרארה GT אבל בסימן שאלה

אני בספק אם זה מהצפון שקנה אותה הכניס אותה לארץ או שהוא מחזיק אותה באירופה

יש כבר 2-3 כאלה בארץ, לגבי רישוי ישראלי אני יודע כמעט בוודואת שלאחת מהן יש רישוי ישראלי...
פורסם
אגב, מישהו יודע כמה יחידות מהבדיחה הזאת נחתו?

 

article_1.jpg

בשכונה של דוד היתה פעם אחת כזאת

ועוד משהו

תוסיפו גם הונדה פרלוד שנת 86

לפני כמה חודשים ראיתי אותה למכירה בלוח פוקוס

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מיצובישי ספייס וואגון 86. מקרר על גלגלים.

פורד אקסקרז'ן. השער לייבוא שלהן נסגר. בארץ מסתובבות 9 יחידות.

פורד גרנדה 78 בצבע זהב. עדיין נוסעת.

קרייזלר 300C HEMI.

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
יש כבר 2-3 כאלה בארץ, לגבי רישוי ישראלי אני יודע כמעט בוודואת שלאחת מהן יש רישוי ישראלי...
פעם ראשונה שאני שומע שיש קאררה GT בארץ, ועוד 3..... ממש מוזר :shock:

 

 

==========================================================

 

בוקסטר טווין טורבו של TTP צבע סגול....(יש גם שחורה כזאת) pic579921js.th.jpg

 

INFINITI QX56 pi176vq.th.jpg56df6nv.th.jpg

 

 

פורש טורבו S pi67337ul.th.jpgpi34607ni.th.jpgpi546321wu.th.jpgpi56749dz.th.jpg

 

 

יגואר XJR חדשה p56443yx.th.jpgpicture2106al.th.jpg

 

G55 p678635xv.th.jpgpic87860ve.th.jpgpi567859zu.th.jpg

 

M3 E46 קבריולט pict64710ob.th.jpgpicu806xn.th.jpgpic43if.th.jpgpictu8788gn.th.jpgpict776lo.th.jpgpict7859ep.th.jpg

 

 

 

 

 

 

מספיק להיום ?

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
פעם ראשונה שאני שומע שיש קאררה GT בארץ, ועוד 3..... ממש מוזר :shock:

 

יש מספר חיות כאלה... אני אישית ראיתי אחת כזאת בהרצליה באיזור הבתי קפה, מול ארומה.

בהתחלה לא הבנתי מה נחת לידי, היא כלכך קטנה... לאותו בנאדם יש גם X50 וקרארה 4 לבנה...

ועוד כמה פורשות חמודות...

אבל זה אוף דה רקורד...

 

תוסיפו לרשימה אקורד 98' מנוע V-6 3 ליטר גירסאת קופה(!), יש כמה בודדות בארץ...

שלד

פורסם
ילדון ה-5 טורבו כתב:

פעם ראשונה שאני שומע שיש קאררה GT בארץ, ועוד 3..... ממש מוזר :shock:

 

 

sheled כתב-

 

יש מספר חיות כאלה... אני אישית ראיתי אחת כזאת בהרצליה באיזור הבתי קפה, מול ארומה.

בהתחלה לא הבנתי מה נחת לידי, היא כלכך קטנה...

כנראה טעית.

הקאררה GT ממש לא קטנה.

אני מתקשה להאמין שיש חיות כאלה בארץ.

מחירם עומד על כ5.6 מיליון שקלים חדשים:roll: .

אבל, אם יש בנטלי ופורשה קאררה GT אז מצבנו הולך ומשתפר:wink: .

 

חג שמח

לירון

פורסם
יש מספר חיות כאלה... אני אישית ראיתי אחת כזאת בהרצליה באיזור הבתי קפה, מול ארומה.

בהתחלה לא הבנתי מה נחת לידי, היא כלכך קטנה...

1. אין אף GT בארץ עם מספר ישראלי, גם אם תכתוב אלף פעמים את זה, לא יעזור לך. אין!

2. אם אתה אומר שהיא קטנה, כנראה שאתה גם לא יודע לזהות אותה. אפשר להגיד שהיא יפה/ מדהימה/ מכוערת/ מהירה/ מיוחדת/ מוחצנת, מה שאתה רוצה, אבל קטנה, היא בטח לא.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אבל, אם יש בנטלי ופורשה קאררה GT אז מצבנו הולך ומשתפר:wink: .

 

חג שמח

לירון

לירון,

1, הוא התבלבל בזיהוי, אין קררה GT!

2. גם בנטלי אין. כשמר ברקוביץ יוריד כמה מיליונים יפים על מיסים,מכסים והיטלים, אז תהיה.

בינתיים יש איזה בנטלי שבאה לסיבוב בארץ כמאמר הפיתגם הידוע " שופוני יא אנס".

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש רולס רויס בארץ

זאת סילבר שאדו של אספנות

מה שבטוח שהיא עולה המון...

וגם סקודה אוקטביה שנת 61 לשעבר של השגריר הצ'כי היא גם בודדת בארץ

התמונות נלקחו ממוטוקאר

 

ולזה שאמר שיש רולס רויס פאנטום בקרית ים עד שאני לא רואה תמונה שלה אני לא מאמין :shock:

וכנ"ל לגבי הקרארה GT

 

*עריכה - הקבצים הוסרו. תוכל להעלותם מחדש לאחר הסתרת המספרים*********

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שימו לב לרכבים הבאים:

 

הרכב הגדול הוא ליקולן כלשהוא. יבוא אישי.

מרצדס ( Sl ?!) של שגרירות.

והשלישי היא קורבט כלשהיא, יבוא אישי. התמונות מלפני שנתיים. לא ראיתי אותה מאז.

DSCF1255.JPG

P2274991.JPG

P2274992.JPG

106_0680.jpg

106_0678.JPG

106_0677.JPG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...