Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Recommended Posts

אהלן חברים, אני בדרך לרכישה של טויוטה ראב 4 הדגם ההיברידי בעל ההנעה הכפולה 4X4. זה הדגם המשופר ביותר עם הגג פונורמי וכל התוספות. מי שמכיר את הרכב הזה ויוכל לכתוב קצת עליו. תודה רבה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע עליו דבר אחד. 

המחיר שלו מופקע. 

  • רעיון טוב! 4

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר של 250K יש אופציות עדיפות משמעותית על הטויוטה, המלצה חמה , בדוק רכבים אחרים אתנ מחמיץ פה בגדול.


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי עליו בנסיעת מבחן. גרסת E-MOTION.
רכב מאוד מרשים, נוח, מרווח, חכם עם שדה ראיה מצוין (מה שהיה חסר לי ברכבים אחרים).

 

אני מניח שאתה מדבר על גרסת ה- E-XCLUSIVE 4X4 שעולה בימינו 250K.

לא מעט. E-XPERIENCE 4X4 יכול לספק לך צרכים מאוד דומים ב- 190K.

בכל אופן, דעתי הצנועה, רכב ראוי. תהנה.

 

לעניין המחיר:

לפני 27 דקות, markb205 כתב:

המחיר שלו מופקע. 

אני רואה במופקע שם תואר למחיר בשוק מונופוליסטי.
טויוטה מתחרה על הצרכנים עם לא מעט יבואנים אחרים.

במקרה הזה, המחיר הוא מה שהצרכן מוכן לשלם עליו - והוא מוכן - וזה מעיד על אחד (או יותר) מהבאים:

  1. הוא מוצא תמורה ראויה לכספו.
  2. הצרכן אמיד.
  3. הצרכן אינו מודע לאלטרנטיבות.

הנקודה שלי: נכון לעכשיו, הרכב עולה בדיוק מה שהוא "שווה".

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להגיע לישראל ראב 4 פלאג אין עם 306 כ"ס, האצה ב- 6.2 וטווח נסיעה חשמלי של 65 ק"מ.

 

המחיר צפוי להיות בסביבת המחיר של הראב 4 הנוכחי לאור הטבת מס גדולה יותר לרכבי פלאג אין.

 

השאלה אם הוא יגיע השנה או בשנה הבאה, זאת מאחר ובחודש ינואר 2021 יכול להיות שיהיה שינוי במתווה המס. רשות המסים תפרסם את המתווה בחודש אוגוסט הקרוב.

 

הראב 4 הנוכחי הוא מה שנקרא קניה בטוחה, חבילה עגולה: מרווח, מאובזר, איכותי, תא מטען גדול , ביצועים חזקים, חסכוני, אמינות צפויה גבוהה וסחירות טובה.

 

ובכל זאת אני לא אהבתי את המושב האחורי הנמוך מדי ואת גובה מושב הנהג והנוסע לידו שגם לא מרגישים גבוהים מספיק יחסית לגובה הריצפה.

 

גם את המראה החיצוני אני לא אוהב, למרות שבגירסה הבכירה הוא נראה יותר טוב.

 

יחידת ההנעה חזקה אבל תיקח בחשבון אופי פעולה דומה למדי לרכב עם גיר רציף, בנסיעה תחת עומס.

 

המחיר אכן גבוה מאד אבל מצד שני הרכב חסכוני יחסית ומקזז עלויות שוטפות.

 

מה הצרכים שלך מהרכב? כמה נוסעים יסעו בו? כמה הקילומטרז'? חשבת על עוד רכבים?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, green כתב:

הראב 4 הנוכחי הוא מה שנקרא קניה בטוחה, חבילה עגולה: מרווח, מאובזר, איכותי, תא מטען גדול , ביצועים חזקים, חסכוני, אמינות צפויה גבוהה וסחירות טובה.

מסכים.

 

לפני 6 שעות, CX25GTI כתב:

במחיר של 250K יש אופציות עדיפות משמעותית על הטויוטה, המלצה חמה , בדוק רכבים אחרים אתנ מחמיץ פה בגדול.

ובהמשך לציטוט מעל - אשמח אם תיתן דגם אחד (או יותר) ש:

  1. מציע חבילה עדיפה משמעותית ב- 250K.
  2. או, מציע את אותה חבילה בעלות נמוכה יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הייתי עליו בנסיעת מבחן. גרסת E-MOTION.
רכב מאוד מרשים, נוח, מרווח, חכם עם שדה ראיה מצוין (מה שהיה חסר לי ברכבים אחרים).
 
אני מניח שאתה מדבר על גרסת ה- E-XCLUSIVE 4X4 שעולה בימינו 250K.
לא מעט. E-XPERIENCE 4X4 יכול לספק לך צרכים מאוד דומים ב- 190K.
בכל אופן, דעתי הצנועה, רכב ראוי. תהנה.
 
לעניין המחיר:
אני רואה במופקע שם תואר למחיר בשוק מונופוליסטי.
טויוטה מתחרה על הצרכנים עם לא מעט יבואנים אחרים.
במקרה הזה, המחיר הוא מה שהצרכן מוכן לשלם עליו - והוא מוכן - וזה מעיד על אחד (או יותר) מהבאים:
  1. הוא מוצא תמורה ראויה לכספו.
  2. הצרכן אמיד.
  3. הצרכן אינו מודע לאלטרנטיבות.
הנקודה שלי: נכון לעכשיו, הרכב עולה בדיוק מה שהוא "שווה".
 
 
משתמע מדבריך שכל הרכבים נמכרים במחיר הנכון ומספקים אותו יחס תמורה למחיר. זאת מאחר ויש תחרות

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, razi_pazi כתב:

משתמע מדבריך שכל הרכבים... מספקים אותו יחס תמורה למחיר.

לא. זו לא הייתה כוונתי. 

אני התייחסתי ישירות למילה מופקע.
אם הכוונה הייתה שהמחיר "חזירי" ואפשר היה לתמחר בפחות - אני לא מסכים (כי אני לא חושב שבשוק חופשי המונח חזירי אומר משהו).
אם כוונתו של המשורר במילה "מופקע" הייתה שראב4 נותן תמורה טובה-פחות מרכבים אחרים, אשמח לדעת אילו רכבים אלה.

בכל אופן, למדוד תמורה על רכב זו לא משימה קלה. כל צרכן נותן משקל שונה לפרמטרים שונים ויש אלמנטים הסתברותיים כמו אמינות וסחירות. 


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, אבל נדמה לי שהאוטו הזה עבר כיול מחודש למתלים בעקבות הסיפור הזה, שווה לבדוק אם וממתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

אני לא הייתי קונה ראב 4 בגלל זה:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5589880,00.html

 

 

אבל הדגם הנבחן ללא גג פנוראמי... 😆 

  • מצחיק 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, luigiconteabateg כתב:

לא. זו לא הייתה כוונתי. 

אני התייחסתי ישירות למילה מופקע.
אם הכוונה הייתה שהמחיר "חזירי" ואפשר היה לתמחר בפחות - אני לא מסכים (כי אני לא חושב שבשוק חופשי המונח חזירי אומר משהו).
אם כוונתו של המשורר במילה "מופקע" הייתה שראב4 נותן תמורה טובה-פחות מרכבים אחרים, אשמח לדעת אילו רכבים אלה.

בכל אופן, למדוד תמורה על רכב זו לא משימה קלה. כל צרכן נותן משקל שונה לפרמטרים שונים ויש אלמנטים הסתברותיים כמו אמינות וסחירות. 


 

 

מסכים, אין דבר כזה "חזירי" ההחלטה של היבואן איך לתמחר את הרכב - מי שרוצה לקנות אותו במחיר הנקוב בבקשה שיקנה.

 

לגבי התמורה כן, התמורה לא שונה משאר המתחרות שלו וההנעת 4WD היא לא איזה יתרון גדול בישראל(הרי, רכב שטח הוא לא גם עם 4WD) - אין לו 7 מקומות, אין לו איזה יכולת מדהימה שאין לאף אחד ממתחריו ולכן הוא לא שווה סכומים כאלה לדעתי.

  • רעיון טוב! 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 10.7.2020 בשעה 08:59, רועי5 כתב:

מסכים, אבל נדמה לי שהאוטו הזה עבר כיול מחודש למתלים בעקבות הסיפור הזה, שווה לבדוק אם וממתי.

איך הגעת לזה שהוא עבר כיול מחודש?,ממש לא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כיול מחדש , אלא עדכון תוכנה. למיטב זכרוני צריך לבקש שהעדכון יבוצע בצורה מפורשת במוסך, אחרת הם לא יעשו אותו.

https://www.motor1.com/news/395903/toyota-rav4-passes-moose-test/

 

 

מצטרף לאלה שלא היו קונים ראב4 ברבע מיליון שקל, איכות הפנים בינונית מינוס(מלא חלקים עם חופש תנועה שלא אמור להיות ופלסטיקה קודרת). לחובבי המותג בלבד.

 

לדעתי הגרסאות היקרות שלו ימכרו כמו הcrv החדש, בקושי ולאחרי כמה זמן בהנחה משמעותית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי נראה שהרכב עדיין לא כזה יציב?

ועוד במהירויות נמוכות של 70-72 קמ"ש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...