Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אמור לקבל בתחילת שבוע הבא רכב חדש ( גולף עם צבע מטאלי בהיר ) . 

איזה הגנה כדאי/מומלץ לתת לרכב ? ננו? קראמי?

המלצות למומחים במחירים שפויים באיזור נתניה.

תודה,

פורסם

את שלושת הגולפים האחרונים שלי ציפיתי ביריעת פלסטיק נגד שריטות.

(PPF- Paint Protecting Film)

לא רואים שזה ציפוי, זה מחזיק שנים. לא חייבים לצפות את כל הרכב. אני ממליץ על דלתות, פגושים ומכסה מנוע.

אני מניח שתקבל כאן המלצות גם על ננו לסוגיו. הייתי משלב, מה שלא צופה ביריעה, יצופה בננו. תתכונן להוצאה לא קטנה.

 

כך נראה רכב מצופה לאחר שמונה שנים, לפני מכירה:

 

20190104_091500.jpg

  • אהבתי 2

פורסם

ציפיתי כנפיים קדמיות ודלתות. לא זוכר כמה עלה, זה היה מזמן, ב-2010.

לפני חצי שנה ציפיתי את הרכב של אישתי. לאחר הפקת לקחים מציפוי עוד שני רכבים לאורך השנים, ציפיתי את כל הרכב, כולל פגוש קדמי, חוץ מהגג ומכסה תא המטען.

עלה קרוב לעשיריה, כולל ציפוי חלון נהג נגד חום וקרינה.

 

 

20200227_090102.jpg

20200227_090218.jpg

פורסם

pasat04, הרכב נראה מדהים. ( גם הצבע מתאים לרכב)

 

ציפוי FFP זו ההגנה הכי טובה לרכב, מעבר למראה ותחזוקה משופרת. אם הייתי רוכש רכב מהחברה

 זה הדבר הראשון שהייתי עושה בתור חובב דיטיילינג. עלות? זה תלוי בהרבה גורמים. אך רכב שלם נע בין 8K ל- 12K

יש יקרים יותר בהחלט. 

×
×
  • תוכן חדש...