Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה סיוווק 2004 קמ 100.000 יש לי בעיה בדוושת הבלם 

 

שהרכב מונע הדוושה צונחת ושהרכב כבוי הדוושה חוזרת לעצמה ?

 

החלפתי משאבה בלם מרכזי הוצאתי אויר נקזתי אויר כולל abs וזה לא עוזר הדוושה נוצחת לאחר לחיצה על הפדל הברקסים חדשים לגמרי 

 

זמן הלחיצה כל הברקס התארך לי מאוד עד לרגע העצירה מה זה יכול להיות שום מוסך לא יודע ?

 

יכול להיות משאבת abs??

פורסם (נערך)

או ברייק בוסטר אבל כנראה שלא.

או משאבות שמן הרוסות בדראמים שבגלגלים האחוריים, הם לא נוזלות שמן אבל שואבות אוויר במקום שמן.

 

 

drum-cylinder.jpg

עריכה אחרונה על ידי dorban3
פורסם
לפני 8 שעות, Roycohen1979 כתב:

האם אתה צריך להוסיף שמן בלמים מדי פעם או שהמפלס נשאר קבוע ?

המפלס נשאר קבוע ללא צורך בהוספה 

יש לכם המלצה על מוסך שמבין בעניין הזה ולא חפר? שיכול להגיד לי ב-100% מה הבעיה ? 

פורסם

בהמשך לדוושת הבלם 

נבדקו המשאבות בגלגלים הכל תקין אין נזילה 

שוב פעם הוציאו אויר מהמערכת הדוושה אותו דבר 

יורדת עד למטה והברקס מגיב באיטיות

 

מה האופציה שיכולה להיות לדוושת בלם שיורדת על למטה ?  

 

לא חסר שמן ברקס בלחיצה חזקה על הדוושה ה-abs  עובד אבל שוב פעם ברגע שהדוושה מגיעה  עד למטה ? 

 

השאלה היא אם ללכת לכיוון בדיקת abs או שזה יכול להיות משהו אחר ?

 

ברגע שהרכב מכובה ואני מפמפם על הדוושה היא עולה למעלה ? 

פורסם

אין נורת תקלה 

 

התחלנו עם הקדמיים לפני הסדר 

 

ואחר כך האחוריים 

 

אין נזילה מהמשאבה 

לפני 6 דקות, ABSULUTT כתב:

הוציאו אוויר במערכת עברו על כל הצינורות?

משאבת בלם מרכזית תקינה?

יש נורת תקלה?

 

הוצאנו עביר מכל הצינורות תחילה מהגלגלים הקדמיים לפני הסדר 

 

משבת בלם מרכזית הוחלפה לחדשה מכיוון שחשבו בהתחלה שזה מזה והסתבר שלא

 

אין נורת תקלה 

פורסם

נדלקה לי מנורת abs ומנורת בלם הונדה סיוויק 2004 

הרכב לא עוצר כמו שצריך 

דוושת הבלם יורדת עד לקיר האש 

מרגיש במהלך עצירה שפשוט גלגל אחד או שניים נתפסים כאילו אין abs בעצירה עושה לי חריקות חזקות מאוד .

 

 

ממה זה נובע ומה צריך להחליף הוחלפה משאבה מרכזית ?

פורסם

גש למוסך!

בבלמים לא משחקים ואם הוחלפה משאבה מרכזית סמוך לתקלה ייתכן שלא ניקזו את האוויר כראוי מהמערכת וייתכן שלא קשור כלל לעבודה שבוצעה.

אל תסתכן בנסיעה ברכב ללא בלמים ( כאשר דוושה שוקעת עד לקיר אש זה אומר שאין בלמים).

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...