Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שהוא מעולה אבל איך השימוש הנכון איתו?

שרססתי איתו על הגאנטים הוא לא נהפך לסגול כמו של סונקס לצורך העניין,

גם אחרי 4 דק.

אשמח לעזרה בנוגע לזה

B3A253D7-214B-455B-8BF9-C4A3BB97B16F.jpeg

פורסם

הוא לא אמור להפוך לסגול, תמהל אותו ביחס של 1 ל 4, תרסס ולאחר מספר שניות תעבור עם מברשת. חומר נחמד מאוד, קניתי גלון שלו.

פורסם

תסתכל על החלק האחורי של האריזה, כתוב במפורש שהמוצר מיועד למהילה. נהוג לתת שפריצר גם במוצרים שמוהלים.

פורסם

בשביל סביבות 100 ש"ח לגלון כולל משלוח מאמזון הוא נותן תמורה מעולה לכסף, אני משתמש בו לתחזוקה שוטפת והוא עושה עבודה נהדרת. אחת לכמה חודשים מעבר עם IRONX בשביל להיות יסודי.

פורסם
לפני 49 דקות, yogev20 כתב:

מוצר סביר לא יותר. צריך למהול אותו בניגוד לסונקס.

אהבתי את הסונקס יותר.

יש תכשיר טוב יותר מסונקס?

פורסם

חומר מאד פשוט ,מבחינתי אין לו שום עדיפות משמפו רכב רגיל.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

האמת אני שם 20 מל של סיטרוס בשפריצר של 500 מל. ומגיע לאותה תוצאה בגרוש וחצי. לפעמים גם מוסיף 10 מל של apc.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 3.5.2020 בשעה 17:21, Shahar Matana כתב:

אהבתי את הסונקס יותר.

יש תכשיר טוב יותר מסונקס?

IRONX התכשיר הכי איכותי שהשתמשתי בו. מתמודד מול כל אבק בלמים בצורה מושלמת.

תכשיר לחישוקים ROTWEISS גם עושה עבודה נפלאה, ושווה לבדוק אותו. 

 

יחד עם זה, בשנה האחרונה אני ממעט להשתמש בכל התכשירים לחישוקים, מכוון שהגעתי למסקנה שהכי חשוב

לשמירת חישוקים, זה ניקוי ושימור קבוע. כלומר, ניקוי בסבון כל שבוע ( בשטיפה שגרתית, מהסבון שנשאר בדלי) נותן לי את אותה תוצאה גם ללא שום שימוש בתכשיר מסוים. בנוסף, מעבר עם אוטם צבע/ווקס ישן שאין לי בו שימוש  מנקה יותר טוב מכל תכשיר אחר.

 

הנזק הכי גדול לחישוקים זה אבק בלמים, שגם תלוי באופי הנהיגה. ( כמה רגל כבדה יש לך) כי אצלי למשל הם כמעט ולא מזדהמים. מי שיכול להשקיע בציפוי כגון SUPERSPORT POLISH ANGEL זה כמובן יהיה עדיף הן מבחינת הגנה ( אבק בלמים צורב את החישוק לאורך זמן) והן מבחינת קלות ניקוי. אבל הכי חשוב כמו שכתבתי זה תחזוקה נאותה באופן קבוע  עם סבון בלבד.

 

 

 

 

פורסם

מנסיון גם ציפוי של gtechniq לא החזיק מעמד כנגד צריבה של אבק בלמים אחרי נהיגה אגרסיבית. נקיון שבועי כמו שיוגב אמר זה דבר הכי טוב לשמירה . והכל עם סבון רגיל לגמרי.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 2 שעות, yogev20 כתב:

IRONX התכשיר הכי איכותי שהשתמשתי בו. מתמודד מול כל אבק בלמים בצורה מושלמת.

תכשיר לחישוקים ROTWEISS גם עושה עבודה נפלאה, ושווה לבדוק אותו. 

 

יחד עם זה, בשנה האחרונה אני ממעט להשתמש בכל התכשירים לחישוקים, מכוון שהגעתי למסקנה שהכי חשוב

לשמירת חישוקים, זה ניקוי ושימור קבוע. כלומר, ניקוי בסבון כל שבוע ( בשטיפה שגרתית, מהסבון שנשאר בדלי) נותן לי את אותה תוצאה גם ללא שום שימוש בתכשיר מסוים. בנוסף, מעבר עם אוטם צבע/ווקס ישן שאין לי בו שימוש  מנקה יותר טוב מכל תכשיר אחר.

 

הנזק הכי גדול לחישוקים זה אבק בלמים, שגם תלוי באופי הנהיגה. ( כמה רגל כבדה יש לך) כי אצלי למשל הם כמעט ולא מזדהמים. מי שיכול להשקיע בציפוי כגון SUPERSPORT POLISH ANGEL זה כמובן יהיה עדיף הן מבחינת הגנה ( אבק בלמים צורב את החישוק לאורך זמן) והן מבחינת קלות ניקוי. אבל הכי חשוב כמו שכתבתי זה תחזוקה נאותה באופן קבוע  עם סבון בלבד.

 

 

 

 

יש לי וקס ישן את האמת, אתה אומר למרוח על הגאנט הכי ניקוי טוב בסבון , להמתין מספר דק ולהסיר?

יש מברשות מיוחדות לניקוי  נכון עם סבון.

מחילה על החפירה

×
×
  • תוכן חדש...