Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכב שלי קורולה (2008) התקלף הגג בחלקו האחורי ונראה שמתחיל להתקלף בעוד אזורים מסוימים, הצבע שלי ברכב מטופח, יש ממה לחשוש? 

הצבע שלי ברכב מטופח

 

 

פורסם

בוודאי שיש ממה לחשוש. אם זה מתחיל בגג, זה לא מפסיק. כלומר, מכסה המנוע והחלק האחורי בסיכון.

זה נגרם מבלאי טבעי של הלכה במיוחד ברכבים כהים שיותר רגישים לשמש, או ברכבים ישנים שעברו תהליך של

פוליש לא מקצועי שגילח להם את הלכה עד שהגיע לבשר. (צבע)

שרשור רלוונטי.

 

פתרון לתופעה אין ממש - מלבד צביעה מחדש. או  לנסות טכניקה של הוספת שכבת לכה  שחברת  RESTORFX

מתמחה בזה.   מומלץ לקורא מעט חוות דעת לפני, כי יש על זה כמה חילוקי דעות. ( שמידע כאן בפורום)

 

על איזה צבע הרכב? 

פורסם (נערך)

משום מה התנתק האיטנרנט ולא יכלתי לערוך, הכוונה לאזורים מסויימים בגג (רק חלקו האחורי מקולף) סליחה על החוסר ההבנה.

רק הגג יצבע.

 

צבע כסף והרכב יצבע במוסך.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

 צבע בעייתי ( שערתי שזה הגוון) למרות שהיו כמה וכמה תלונות על הדגם הספציפי הזה לגבי איכות הצביעה.

צר לי, גם התחלה של קילוף תאלץ אותך במוקדם או מאוחר לבצע צביעה.

 

למרות כל זאת יש אפשרות נוספת אך זה תלוי ברמת הקילוף. ללכת לפחח  רכב, לבקש ממנו לשייף את הלכה

מלמעלה בזהירות רק כדי ליישר את האזור, ולצבוע את כל הגג עם לכה מחדש.  יש גם חיסרון אחד, יראו את אזור הקילוף

כי הוא יהיה מעט שונה בגוון, אך זה ימנע נזק עתידי בלתי הפיך. 

 

תעלה תמונה שנדע על מה מדובר בדיוק, שלא נתעסק בניחושים. 

פורסם

יוגב הרכב יכנס לצביעת גג אצל פחח בזמן הקרוב זה לא משנה.., החשש הוא שאם הגג יצבע והצבע לא יהיה תואם ב100 אחוז כמו שדלת תיצבע (שזה בולט למשל).

 

 

פורסם

כמו שציינתי בצביעה איכותית לא רואים כמעט הבדלי צבע, על כמה וכמה שזה בגג. ( חלק נפרד)

שכחתי לציין עוד אפשרות, PPF, ויש לך אפשרות לבקש גוון מעט שונה ( לא לגמרי) שייתן תחושה 

ומראה אחר, או באותו צבע כמובן.

 

אני למשל מאוד רוצה לשים PPF על הגג בצבע שחור, על רכב לבן.

 

 

פורסם (נערך)

חשבתי על אפשרות של צביעה שחור אבל נעעע, אין לי סבלנות למחבת רותח וקשה לשמירה על הראש.

 

יש לי מעיכות קטנות בגג וגם אזור השמשה הקדמית שנפגע מאבן שהתפתח בו חלודה קטנטנה, בקיצור אין מנוס מצביעה..

 

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

×
×
  • תוכן חדש...