Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 שעות, Alexkuz כתב:

נראה לי רכב חמוד, אבל לפי מה שאני רואה הוא ממש מיני ולא סופר מיני, וגם רק 2 דלתות, הוא לא צפוף?

סופרמיני לכל דבר, אכן יש 2 דלתות (ענקיות) וצריך לקפל את המושבים קדימה כדי להיכנס מאחור - אבל זה נכון לכל רכב עם 2 דלתות. ברגע שיושבים מאחורה, המקום סביר לחלוטין וממוצע לסופרמיני. כנ"ל תא המטען.
ההבדלים בין גרסת ה 1.6 ל 1.2 הם בעיקר בהתנהגות. מבחינה קוסמטית הן כמעט זהות - אם זה מה שחשוב לך. אני לא סגור על זה, אבל אני חושב שב 1.2 יש אפילו אותם מושבים כמו ב 1.6 וב 208gti שזה פלוס ענק.

פורסם
לפני 21 שעות, nadavd4 כתב:

סופרמיני לכל דבר, אכן יש 2 דלתות (ענקיות) וצריך לקפל את המושבים קדימה כדי להיכנס מאחור - אבל זה נכון לכל רכב עם 2 דלתות. ברגע שיושבים מאחורה, המקום סביר לחלוטין וממוצע לסופרמיני. כנ"ל תא המטען.
ההבדלים בין גרסת ה 1.6 ל 1.2 הם בעיקר בהתנהגות. מבחינה קוסמטית הן כמעט זהות - אם זה מה שחשוב לך. אני לא סגור על זה, אבל אני חושב שב 1.2 יש אפילו אותם מושבים כמו ב 1.6 וב 208gti שזה פלוס ענק.

פחות אוהב שיש 2 דלתות רק, לפחות שתהיה דלת שלישית כמו בוולוסטאר

פורסם

רק ליישר קו בנושא מושגים - ברכב דלת נספרת כפתח עם חלון.

לרכבי סופרמיני האצ'בק בדרך כלל יש 3 או 5 דלתות, כי תא המטען נפתח עם החלון.

הולוסטר היא מקרה מיוחד של רכב האצ'בק עם 4 דלתות שהוא א-סימטרי, דלת נהג, דלת נוסע, דלת אחורית בצד הנוסע ודלת תא המטען.

 

Carry on

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, Alexkuz כתב:

פחות אוהב שיש 2 דלתות רק, לפחות שתהיה דלת שלישית כמו בוולוסטאר

אם יש לך ילדים עם מושב בטיחות או נוסעים מאחור על בסיס יומי, אז כדאי לך לחפש רכב עם דלת/ות מאחור.
אבל אם אתה לא בסיטואציה הזו, אני במקומך לא הייתי דואג.

 

אם אתה מוכן להתפשר על גיל הרכב (יש בארץ רק עד 2015) ואוהב את הלוק של הוולוסטר, חפש אחת במצב טוב בלוחות. לא נהגתי עליה בעצמי אבל הבנתי שהיא לא מהנה כמו שהיא נראית (מבחוץ), אם זה חשוב לך.
ואם כבר להתפשר על גיל הרכב - למה לא מיני? העיצוב הפנימי שלה מעניין לא פחות מה DS (ומהבחינה הזו שתיהן נמצאות כמה רמות מעל כל סופרמיני אחרת).

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

הולוסטר מהנה אך ורק בגירסה הידנית.

 

התיבה הרובטית שלה זבל שהורס כל רצון להנות מהנהיגה.

במצב Eco אותה תיבה מוציאה רצון לנהוג בכלל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 שעות, m3x7r3m3 כתב:

רק ליישר קו בנושא מושגים - ברכב דלת נספרת כפתח עם חלון.

לרכבי סופרמיני האצ'בק בדרך כלל יש 3 או 5 דלתות, כי תא המטען נפתח עם החלון.

הולוסטר היא מקרה מיוחד של רכב האצ'בק עם 4 דלתות שהוא א-סימטרי, דלת נהג, דלת נוסע, דלת אחורית בצד הנוסע ודלת תא המטען.

 

Carry on

נכון, יודע.

לפני 6 שעות, nadavd4 כתב:

אם יש לך ילדים עם מושב בטיחות או נוסעים מאחור על בסיס יומי, אז כדאי לך לחפש רכב עם דלת/ות מאחור.
אבל אם אתה לא בסיטואציה הזו, אני במקומך לא הייתי דואג.

 

אם אתה מוכן להתפשר על גיל הרכב (יש בארץ רק עד 2015) ואוהב את הלוק של הוולוסטר, חפש אחת במצב טוב בלוחות. לא נהגתי עליה בעצמי אבל הבנתי שהיא לא מהנה כמו שהיא נראית (מבחוץ), אם זה חשוב לך.
ואם כבר להתפשר על גיל הרכב - למה לא מיני? העיצוב הפנימי שלה מעניין לא פחות מה DS (ומהבחינה הזו שתיהן נמצאות כמה רמות מעל כל סופרמיני אחרת).

לאיזו מיני אתה מתכוון? לרוב מיני הוא בדרך כלל צפוף ואני רוצה קצת מרחב. ובנוגע לDS שהציעו פה פחות התחברתי לעיצוב.

פורסם
לפני 10 דקות, Alexkuz כתב:

לאיזו מיני אתה מתכוון? לרוב מיני הוא בדרך כלל צפוף ואני רוצה קצת מרחב. ובנוגע לDS שהציעו פה פחות התחברתי לעיצוב.

מיני קופר. אני אישית לא סובל את העיצוב שלה (פנימית וחיצונית) אבל יש כאלה שיאהבו. זרוק מבט. מבחינת עיצוב פנים, הוולוסטר יחסית למיני היא... סתם עוד יונדאי.

פורסם
לפני 2 דקות, nadavd4 כתב:

מיני קופר. אני אישית לא סובל את העיצוב שלה (פנימית וחיצונית) אבל יש כאלה שיאהבו. זרוק מבט. מבחינת עיצוב פנים, הוולוסטר יחסית למיני היא... סתם עוד יונדאי.

המיני קופר יפה אבל היא לא בתקציב, היא עולה לפחות 100K בשנים של 2015 ומעלה

פורסם
המיני קופר יפה אבל היא לא בתקציב, היא עולה לפחות 100K בשנים של 2015 ומעלה
נכון, אבל אתה מקבל יותר בכל מדד. לפי מה שהבנתי גם חוויית הנהיגה טובה משמעותית וב 80 אלף תוכל למצוא מיני בשנתון ישן טיפה יותר, רק שים לב לא לקנות את אלה עם סדרות המנועים הבעייתיים.
ובכל אופן, גם עם הוולוסטר תצטרך להתפשר על השנתון - שווקה בין 2011 ל 2015.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם
לפני כשעה, nadavd4 כתב:

מיני קופר. אני אישית לא סובל את העיצוב שלה (פנימית וחיצונית) אבל יש כאלה שיאהבו. זרוק מבט. מבחינת עיצוב פנים, הוולוסטר יחסית למיני היא... סתם עוד יונדאי.

 

אמנם הולוסטר לא מעוצבת כמו המיני, אבל או שלא ביקרת בולוסטר או שלא ביקרת ביונדאי אחרת.

אין דרך אחרת להסביר את המשפט האחרון שלך.

 

סתם לדוגמא באיזה יונדאי (למעט i30N) המושבים הם מושבי באקט?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 18.4.2020 בשעה 14:56, m3x7r3m3 כתב:

הולוסטר מהנה אך ורק בגירסה הידנית.

 

התיבה הרובטית שלה זבל שהורס כל רצון להנות מהנהיגה.

במצב Eco אותה תיבה מוציאה רצון לנהוג בכלל.

מה לא מהנה בתיבת ההילוכים שלה? למה שתיבת הילוכים בכלל תהרוס נהיגה? חחח לי אף פעם לא הפריע התיבת הילוכים

פורסם (נערך)

כי היא יחסית איטית בהעברת ההילוכים ובנוסף לזה מעלה הילוכים כל כך גבוה שלמשל באמפר שאני בידנית עברתי בהילוך ראשון ומהירות 10 קמ"ש בערך, אותה מהירות היה הילוך שלישי באוטומט.

שזה אומר שכשאתה רוצה שהרכב ייסע אז צריך קיק דאון והוא צריך להוריד הילוך שניים שלושה, וגם זה לוקח לו זמן.

זה לא ה-DSG שמעביר הילוכים במהירות.

 

וזה במצב נורמל, במצב ECO כל אחד מהדברים שציינתי יותר גרוע או לא מתבצע בכלל (קיק דאון ייתן רק חלק מההורדה שאתה מצפה לה למשל)

 

על איזה רכבים ועם אילו תיבות נהגת? יש מספיק תיבות שיהרסו לך את הנהיגה.

אגב מעטות מוציאות את הרצון לנהוג כמו התיבה הדו מצמדית הזו בולוסטר במצב ECO

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
 
אמנם הולוסטר לא מעוצבת כמו המיני, אבל או שלא ביקרת בולוסטר או שלא ביקרת ביונדאי אחרת.
אין דרך אחרת להסביר את המשפט האחרון שלך.
 
סתם לדוגמא באיזה יונדאי (למעט i30N) המושבים הם מושבי באקט?
היא גם לא מעצבנת כמו המיני ;)
ממה שהבנתי מההודעה המקורית של פות"ש, הוא מחפש משהו לא קונבנציונלי. לדעתי, עיצוב הפנים במיני מיוחד משמעותית לעומת הוולוסטר. זה לא רע, יש כאלה שיאהבו ויש כאלה שלא. אני אישית לא סובל את העיצוב של מיני, ודווקא אוהב את ה DS. צפרדע מוזרה...

אגב, אני רואה שהציעו פה גם מאזדה 2 פיור וייט - שווה לו לבדוק גם אותה, זה נכנס לו בשנתונים.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם (נערך)

הדבר היחיד שעיצבן אותי במיני היה שמד המהירות תקוע באמצע הדשבורד, מילא רחוק ממני שאני לא אשגיח על המהירות, אבל באמצע הדרך בין הנהג לנוסע כדי שאשתי תראה בדיוק מה המהירות?

 

הפנים של הולוסטר דווקא מצוין (יחסית לשנתונים שלו כן?), המושבים הם כמעט הכי טובים שהיו לי ברכב כלשהו, טובים מאלה של המיני קופר גם. לחובבי מושבי באקט.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...