Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת נוזל קירור בהונדה סיוויק 2007


איציק0
שימו לב! השרשור הזה בן 1449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, פעם ראשונה שמעלה נושא פה קצת מתרגש...😀

קניתי לא מזמן נוזל קירור מקורי של הונדה מהמוסך של החברה,כמו שידוע צכע כחול של הונדה, אצלי ברכב יש נוזל קירור בצבע ירוק (ככה קניתי את הרכב לפני שנה וחצי) לא יודע מתי הוחלף ולמה שמו גם נוזל לא מקורי...

בכל אופן אשמח אם מישהוא יכול לעזור לי איך מחליפים נוזל קרור, מה שכן סליחה על החוצפה אני צריך אם מישהוא יכול לכתוב אם מרוקנים הכל גם מהראדיאטור וגם מהמיכל עיבוי ואיך ממלאים וכו'

תודה לכל העונים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שאתה לא באמת יודע איזה נוזל קירור קיים כרגע במערכת הקירור אולי אפילו תוצרת סאסא שלא שווה כלום מה שכדאי לעשות זה שטיפה יחסית יסודית. אני ממליץ שטיפה שכזו על ידי ריקון מצינור תחתון של הרדיאטור, הכנסה של מיים מזוקקים, להניע, לתת למערכת הקירור קצת לעבוד, עוד החלפה שכזו במיים מזוקקים, ריקון שוב וככה מערכת הקירור כולל הבלוק ייתנקו מהנוזל הירוק ואז תוכל למלאות את הנוזל המקורי. לגבי מיכל העיבוי או שתביא מזרק גדול עם צינורית ותשאב הכל ממנו או שתנתק אותו זה ממש קל ותרוקן אותו. כמובן לא לשכוח לנקז אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המיכל עיבוי אל תשתף בתהליך עצמו רק תרוקן אותו ושטוף אותו טוב. לגבי ניקוז האויר אתה ממלא נוזל על קצה פתח הרדיאטור תוך שאתה מעסה את הצינורות העבים בלחיצות ואתה תראה בועות אויר שיוצאות בעת המילוי. ברגע שאין בועות יותר תניע עם מיכסה רדיאטור פתוח וברגע שאתה רואה שמיפלס הנוזל מתחיל לעלות ולגלוש מהפתח סגור המיכסה רדיאטור והמתן לוונטה שתעבוד..ברגע שעבדה 2 מחזורים לפחות ניקוז האויר בוצע כהלכה. את מיכל העיבוי עצמו לאחר שניקית תמלא בנוזל קירור הכחול המקורי. את כל התהליך תבצע כמובן עם קורא טמפרטורה שמראה את המעלות על מנת שתדע שהטרמוסטט ניפתח בזמן והוונטה ניכנסת לעבודה בזמן וחום המנוע נשמר תקין כל הזמן.

עריכה אחרונה על ידי מאור30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מאוד אך במיקרה שלו בלי קשר לצבע הוא לא יודע איזה נוזל קירור קייפ כרגע במערכת הקירור ונכון עושה שהוא מחליף למקורי והולך על בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...