Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אתמול קיבלתי מהעבודה רנו גרנד קופה דיזל מהדגם החדש ויש לי כמה שאלות תפעול למי שיכול לעזור.

 

1.בראש ובראשונה! במהלך הנסיעה כל דקה בערך הרדיו מוחלש לשניה ויש צפצוף, ואז חוזר הווליום, זה קורה בערך כל דקה. וכבר בדקתי זה לא קשור למערכות עזר של סטייה מנתיב ושמירת מרחק, ניסיתי לבטל אותן והצפצוף הזה עדיין קיים כל דקה בערך וזה מחרפן!!

2. איך עושים שהמצב נהיגה האישי שבניתי לעצמי יבחר בכל פעם שאני מניע את הרכב, גם שעשיתי את המצב הזה כהעדפה ראשונה במערכת הוא עדיין בוחר בכל הנעה את המצב נטורל שאני לא אוהב וזה דורש ממני בכל הנעה לשנות מצב נהיגה.

 

3. יכול להיות שבדגמים הישנים יותר יש תאורת אווירה בדלתות האחוריות ואפשרות לשלוט על הצבע שלה מערכת ובדגם החדש אין? האפשרות היחידה שלי לשינוי הצבע של התאורה היא רק בעריכת מצבי הנהיגה, לא קיימת אפשרות של "תאורת אווירה" בשום תפריט ועברתי על כולם.

אעלה היתרשמות מהרכב לאחר שאסע כמה אלפי קמ, זה יקח פחות מחודש אז מאמין שזה יהיה בקרוב, אך בינתיים מי שיוכל לעזור לי עם הבעיה הראשונה אודה לו מאוד כי זה מחרפן אותי.

תודה מראש לעונים.

פורסם

לגבי הצפצוף, תבדוק בוויז אולי מוגדר שכאשר אתה עובר את המהירות המותרת הוא מתריע. זה מה קרה בגרנד קופה של נהג מונית שלוקח אותי לעבודה וזה גם שיגע אותנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הווייז לא היה מחובר, בעיקרון אין ווייז מובנה במערכת זה רק עם האנדרואיד אוטו והפלאפון לא היה מחובר, וזה גם קורה כל דקה בערך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 27.3.2020 בשעה 08:22, Gibli22 כתב:

שלום חברים, אתמול קיבלתי מהעבודה רנו גרנד קופה דיזל מהדגם החדש ויש לי כמה שאלות תפעול למי שיכול לעזור.

 

1.בראש ובראשונה! במהלך הנסיעה כל דקה בערך הרדיו מוחלש לשניה ויש צפצוף, ואז חוזר הווליום, זה קורה בערך כל דקה. וכבר בדקתי זה לא קשור למערכות עזר של סטייה מנתיב ושמירת מרחק, ניסיתי לבטל אותן והצפצוף הזה עדיין קיים כל דקה בערך וזה מחרפן!!

2. איך עושים שהמצב נהיגה האישי שבניתי לעצמי יבחר בכל פעם שאני מניע את הרכב, גם שעשיתי את המצב הזה כהעדפה ראשונה במערכת הוא עדיין בוחר בכל הנעה את המצב נטורל שאני לא אוהב וזה דורש ממני בכל הנעה לשנות מצב נהיגה.

 

3. יכול להיות שבדגמים הישנים יותר יש תאורת אווירה בדלתות האחוריות ואפשרות לשלוט על הצבע שלה מערכת ובדגם החדש אין? האפשרות היחידה שלי לשינוי הצבע של התאורה היא רק בעריכת מצבי הנהיגה, לא קיימת אפשרות של "תאורת אווירה" בשום תפריט ועברתי על כולם.

אעלה היתרשמות מהרכב לאחר שאסע כמה אלפי קמ, זה יקח פחות מחודש אז מאמין שזה יהיה בקרוב, אך בינתיים מי שיוכל לעזור לי עם הבעיה הראשונה אודה לו מאוד כי זה מחרפן אותי.

תודה מראש לעונים.

מוזר מאד.

לי יש את האקזקיוטיב אמנם אבל אין לי שום תקלה ואני מצליח לשמור את העדפות בלי בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...