Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה פיצוי לבקש על חתיכת זכוכית בפיצה?


דניאל1983
שימו לב! השרשור הזה בן 1552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפות''ש היקר אציין שקרה לי מקרה זהה לחלוטין לפני כ 4 שנים,

גם כן במשולש פיצה חתיכת זכוכית בבצק שאני אכלתי ומזל שלא הגיע

לפה של הבן הקטן שהיה נכה.

 

עד אז היינו מזמינים מאותה חנות מדי מוצ''ש שתי פיצות משפחתיות במשך שנים.

כאשר דיווחנו על המקרה לבעל הבית נעננו בחוצפה והתחיל לחקור אותנו ולהצליב

ראיות ממש כמו בחקירת משטרה.

שאלתי למה אתה ככה לא מאמין ללקוחות שלך שרוכשים ממך כבר שנים?

אגב, אפילו פיצוי לא ביקשנו ממנו.

 

עקב התנהלות החנות הפסקנו לאלתר לרכוש ממנו. ההפסד כולו שלו.

 

כפי שנרשם נכון מעלי, פיצוי מקבלים רק למה שקרה בפועל ולא מה שיכל לקרא

באופן תיאורתי. לפיכך אין טעם לרוץ לחפש פיצוי מעבר לסביר, ולברך שנגמר ככה

ללא נזק.

 

לגבי פייסבוק, אני אישית נגד משפטי שדה ופרסום שם או בפלטפורמות זהות, זה תפקיד

של בית משפט.

 

שבוע מבורך ושמח בחלקך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום דיברתי עם היבואן "נטו".

היה להם מאוד חשוב לוודא ששמרתי את חתיכת זכוכית.

הנציגה אמרה לי שאצלהם נהוג במקרים כאלה לשלוח תלושים למוצרים שלהם, אבל היא תבדוק מה עוד אפשר לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שחלק מהמגיבים ירדו מהפסים.

לערב עו"ד על מה ושום מה?

לפות"ש לא נגרם שום נזק למעט עלות הפיצה.(וגם זה לא בטוח).

כפי שכבר כתבו כאן "מה שיכל לקרות" לא מזכה בפיצוי.

כנראה שיש סיבה שבישראל אחוז עו"ד לנפש הוא מהגבוהים בעולם המערבי.

פות"ש לדעתי תבקש מהם פיצה חדשה ותמשיך הלאה בחייך.

אם אתה חושש אז בפעם הבאה תקנה פיצה מתוצרת אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שחלק מהמגיבים ירדו מהפסים.

לערב עו"ד על מה ושום מה?

לפות"ש לא נגרם שום נזק למעט עלות הפיצה.(וגם זה לא בטוח).

כפי שכבר כתבו כאן "מה שיכל לקרות" לא מזכה בפיצוי.

כנראה שיש סיבה שבישראל אחוז עו"ד לנפש הוא מהגבוהים בעולם המערבי.

פות"ש לדעתי תבקש מהם פיצה חדשה ותמשיך הלאה בחייך.

אם אתה חושש אז בפעם הבאה תקנה פיצה מתוצרת אחרת.

 

גישה מזעזעת של לרכב בכל מחיר ובכל הזדמנות על הגב של בעל עסק שעשה טעות שלא תמיד בידיים שלו וסביר להניח שנעשתה בתום לב בגלל שאנחנו יודעים שבעל עסק יעשה הכל שלא יכפישו אותו.

 

ככה מגיעים למצב שבגלל מחאת האתיופים לא הצלחתי להגיע לאירוע של לקוח ואבא שלו בשיא החוצפה הגיע אליי לבקש פיצוי. אמרתי לו שבשיא הכנות חשבתי לעשות מעשה טוב בשביל לעלות להם חיוך, אבל בגישה שהוא בא, אני לא נותן שום פיצוי ומה שיש לי להגיד זה שיפנו למובילי המחאה.

 

תפסיקו לנסות לרכב \ לנצל בעלי עסק שנגרם נזק שלא בשליטתם.

זה לא יתן לכם כלום ושום דבר ויום אחד אתם יכולים להיות בנעליים שלהם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה אנשים שמגזימים לצד אחד, אתה לגמרי מגזים לצד השני. עסק פרטי (ועוד כנותן שירות) שונה לחלוטין ממפעל ותעשיה.

כן, נפלה טעות, זה היה בתום לב- אבל זה לא פוטר את היצרן מאחריות. בשביל זה יש במפעל תקנות עבודה, בקרת איכות, ועוד שלל אמצעים שתפקידם למנוע מקרים כאלו.

אז יש להתמקד במה שקרה בפועל-

נפלה טעות, אך לא נגרם נזק. אז פונים אל החברה ומיידעים אותם- לא דרישות ולא איומים, סה"כ מיידעים. מהנסיון שלי עד כה כל חברה שמייצרת מוצרי מזון תשלח מכתב התנצלות וזיכוי כלשהו או תלושים למוצרים שלהם- ב 100% מהמקרים עד כה, גם בנדיבות. למרות שאנחנו במדינת ישראל, נראה שיש לחברות פה מודעות גבוהה לחשיבות בקרת האיכות.

 

במידה והיה נגרם נזק גופני (שהוא לא שריטה חיצונית שמלחימה אחרי יום)- תום לב או לא, שהיצרן ישא בהשלכות ויציע פיצוי הולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה אנשים שמגזימים לצד אחד, אתה לגמרי מגזים לצד השני. עסק פרטי (ועוד כנותן שירות) שונה לחלוטין ממפעל ותעשיה.

כן, נפלה טעות, זה היה בתום לב- אבל זה לא פוטר את היצרן מאחריות. בשביל זה יש במפעל תקנות עבודה, בקרת איכות, ועוד שלל אמצעים שתפקידם למנוע מקרים כאלו.

אז יש להתמקד במה שקרה בפועל-

נפלה טעות, אך לא נגרם נזק. אז פונים אל החברה ומיידעים אותם- לא דרישות ולא איומים, סה"כ מיידעים. מהנסיון שלי עד כה כל חברה שמייצרת מוצרי מזון תשלח מכתב התנצלות וזיכוי כלשהו או תלושים למוצרים שלהם- ב 100% מהמקרים עד כה, גם בנדיבות. למרות שאנחנו במדינת ישראל, נראה שיש לחברות פה מודעות גבוהה לחשיבות בקרת האיכות.

 

במידה והיה נגרם נזק גופני (שהוא לא שריטה חיצונית שמלחימה אחרי יום)- תום לב או לא, שהיצרן ישא בהשלכות ויציע פיצוי הולם.

 

כל הכבוד סיכמת את כל ההודעות שכתבו כאן בהודעה אחת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לדיסקו על ההפניה, אבל צודקים המגיבים לפני, אין נזק אז גם עקרונית אין פיצוי.

 

אין טעם לפנות בכזה מקרה לעו"ד וכל פיצוי שתקבל שעולה בשווי שלו על המוצר עצמו יהיה הולם.

 

שונה המצב אם חלילה היה נגרם נזק גוף בשל אותה חתיכת זכוכית.

 

גילוי נאות אני עו"ד העוסק בנזקי גוף ובתביעות ביטוח ונזיקין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לעדכן שהיום התקשרו אלי מ"נטו".

הם רוצים לקחת את הזכוכית שלי לבדיקות מעבדה ועל סמך זה יקבע הפיצוי.

שמח שהם מתייחסים ברצינות ולא סתם שולחים שובר לפיצה חדשה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה דווקא נראה תמוה, מה ענין גובה הפיצוי לניתוח הזכוכית?

ראוי שהם יבדקו כדי להבין מהיכן הגיעה הזכוכית על מנת להפיק לקחים, אבל לקשור את זה לגובה הפיצוי? האם הפיצוי ישתנה אם זו זכוכית מאחת המכונות או מבקבוק קולה של אחד העובדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה דווקא נראה תמוה, מה ענין גובה הפיצוי לניתוח הזכוכית?

ראוי שהם יבדקו כדי להבין מהיכן הגיעה הזכוכית על מנת להפיק לקחים, אבל לקשור את זה לגובה הפיצוי? האם הפיצוי ישתנה אם זו זכוכית מאחת המכונות או מבקבוק קולה של אחד העובדים?

 

אני חושב שלפי הבדיקה הם יראו האם מדובר בזכוכית שמצאתי ברחוב או שבאמת היא הייתה בתוך פיצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוק בכזה מקרה, הוא די ברור מי צריך להוכיח מה.

אם אתה רוצה באמת פיצוי, אתה צריך להתייעץ עם עו"ד שמכיר את התחום.

יכול להמליץ לך על היוזר KOOKE שייצג אותי בעבר במקרה בו נפגעתי עקב תקלת ייצור במוצר צריכה של אחד היצרנים.

 

לפנות לעורך דין ?!

עם כל הכבוד...

 

נראה לי שחלק מהמגיבים ירדו מהפסים.

לערב עו"ד על מה ושום מה?.

 

גישה מזעזעת של לרכב בכל מחיר ובכל הזדמנות

 

דוגמא מזעזעת לחוסר הבנת הנקרא.

 

על מה קפצתם? בדיוק בגלל שאין לי ולכם שמץ של מושג מה החוק אומר, הופנה פות"ש לשמוע את חוות דעתו של עו"ד שמתמחה בתחום.

הגיע העו"ד, שלא לומר ידידי המלומד, ולימד את כולנו פרק קצר בנושא.

על מה אתם קופצים?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...