Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ענו לי היום בשתי סוכנויות ולא חזרו אלי משלוש אחרות שהשארתי להן פניה בשבוע שעבר, לא לחוצים למכור אולי. למרות שתאכלס? לא מצאתי ברשת שום מידע על מכירה קרובה של הדגמים שהתעניינתי לגביהם.

הקליאו יכולה להיות מעניינת אבל אני מניח שאם היא היתה קרובה הם היו כותבים "בקרוב" באתר, כמו סיאט עם הקורסה החדשה שכרגע מאוד תופסת את תשומת הלב שלי. בטח תעלה יותר מאיביזה FR אבל אם היא תהיה לא רחוקה מדי ממנו זו אופציה מעניינת

 

הקליאו מושקת בחמישי השבוע, אני בטוח שתגיע גרסת ה 130 כ"ס. הרכב הוא כמובן לא באמת רכב ספורט אבל הוא כן בעל התנהגות לא רעה על פי הדור ה 4 והביקורות שראיתי על החדש, כמובן הוא נראה מעולה ומבחינת אבזור ורמת גימור הוא צפוי להיות הכי טוב בארץ (לפחות עד להופעת ה 208 החדשה)

 

בכל אופן אם אתה פתוח לרכב פחות ספורטיבי טהור אבל יותר מעוצב ומאובזר אז תחכה מעט ותבדוק את האופציה הזאת. אני בטוח שיסדרו לך נסיעת מבחן מהר מאוד.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מעולה אבדוק גם את הקליאו, יהיה מעניין להשוות אותה לקורסה החדשה שנראית מעניינת מאוד.

 

עריכה אחרי בדיקה קטנה- על הנייר הקורסה GS נראית ספורטיבית יותר מהקליאו RS. חסר רק המחיר של הקורסה שצריך להגיע בסוף החודש

עריכה אחרונה על ידי Idan Bin-Nun
פורסם
סתם מסקרנות, מה ספורטיבי בה יותר מהקליאו החדשה?

 

משקל נמוך יותר ב200 ק"ג לפחות, תאוצה רשמית נמוכה ב 0.3 שנ', ולדעתי גם עיצוב

פורסם

תצטרך לעשות נסיעת מבחן על שתיהן או לקרוא לפחות השוואות של כתבים שהתנסו בהן כי הנתונים היבשים האלה לא מעידים ממש על הדבר הזה.

פורסם
תצטרך לעשות נסיעת מבחן על שתיהן או לקרוא לפחות השוואות של כתבים שהתנסו בהן כי הנתונים היבשים האלה לא מעידים ממש על הדבר הזה.

 

כמובן. צפיתי וקראתי ואני לא רוכש רכב בלי נסיעת מבחן. עוד לא מצאתי סרטון השוואה ישירה ביניהן כי שתיהן חדשות אבל יש לי עוד מספיק זמן להחליט

פורסם

לא יודע עד כמה להאמין למבחני תאוצה, היצרן מצהיר על של 8.5 ל 100. אבל בביטול ESP הרכב עושה זאת פחות מ 7.5

נאמר והיצרן אופטימי זה חצי שניה לפה או לשם, לא כזה קריטי.

מה שיותר מעניין זה שהקורסה עם גיר 8 הילוכים רגיל ולא דו מצמדי שמבחינתי זה כבר מנצח, הקליאו מגיעה עם דו מצמדי רובוטי?

Opel Adam S 2017

פורסם

אז אתה חובב קטנות עם מנועים חזקים ומהירים. כרגע בארץ, מהרכבים שלא מוגדרים יוקרתיים , הקליאו היא בעלת המנוע הכי חזק. בקרוב הקורסה ו(תוך מספר חודשים?) ה- 208, שלשתיהן יהיו מנועים עם 130 כ"ס וישתוו (על הנייר) לקליאו מבחינת כח.

 

אבל מה שמעניין זה דווקא ה- VAG-יות. בטח שמים לב לאינפלציה בהספקים של המנועים. היום לקנות אוטו רגיל עם 150 כ"ס, זה כבר לא יוצא דופן. למיטב ידיעתי,מהקטנות של VAG ,כיום בארץ רק ל- Audi A1 יש מנוע כזה עם תיבה אוטומאטית. לאיביזה היה 1.5 ידני אבל אני לא יודע אם הוא משווק יותר.

מה שכן, קבוצת VAG לא עוצמת עיניים לגבי מה שקורה אצל המתחרות, וברוח הגדלת ההספקים, אני מאמין שישדכו את ה- 1.5 עם DSG, לאיביזה ולפאביה (הבנתי שבחו"ל כבר יש פולו עם השילוב הזה, רק היבואן (עדיין) לא מביא אותו, ככל הנראה משיקולים של עלות).

 

בקיצור, נראה לי ששווה לך לחכות עד שתוכל לשים יד על אחת כזאת. השאלה היא כמה סבלנות יש לך, כי זה יגיע בסופו של דבר, אבל יכול לקחת גם שנה ויותר.

פורסם

הייתי מציע לך להתרחק מקליאו ואופל, למרות שהציעו ויציעו לך אותן כאן הרבה. בתקציב שלך דווקא וואגית כמו פולו GTI ואפילו גולף GTI אם אתה מתפשר על השנתון. תתרחק גם מאאודי A1 שהפכה להיות יותר צעצוע יוקרתי מאשר רכב ספורטיבי. וכמובן שיש לך את הלאון FR משנתונים אחרונים, לא יודע למה הציעו לך כאן לקנות איביזה FR חדשה, זה פשוט יהיה בזבוז כסף.

פורסם
הייתי מציע לך להתרחק מקליאו ואופל, למרות שהציעו ויציעו לך אותן כאן הרבה. בתקציב שלך דווקא וואגית כמו פולו GTI ואפילו גולף GTI אם אתה מתפשר על השנתון. תתרחק גם מאאודי A1 שהפכה להיות יותר צעצוע יוקרתי מאשר רכב ספורטיבי. וכמובן שיש לך את הלאון FR משנתונים אחרונים, לא יודע למה הציעו לך כאן לקנות איביזה FR חדשה, זה פשוט יהיה בזבוז כסף.

אני רוכש רק רכבים חדשים, מנסיון רע. ואלו שהצעת יקרות מידי כחדשות וגם לא הייתי קונה ואגית כי העיצוב משעמם אותי. בתקציב שלי יש לי רק ארבעה אופציות- איביזה FR, קליאו RS, אופל GS שמגיעה אוטוטו, ו-208 שלא ידוע אם ומתי תגיע לארץ. אני לא פוחד מהשם אופל בעיקר אחרי שעברו לקונצרן פיז'ו-סיטרואן. אם אני לא טועה היא מיוצרת בספרד.

פורסם

אתה עושה טעות. אני גם הייתי בגישה שלך, ובסוף מצאתי רכב שמור שטופל באחד המוסכים הכי טובים פה בצפון שיש לסיאט/אאודי/סקודה/פולקסווגן - ותתפלא, מצאתי אותו דווקא במגרש. לפני זה הייתי כמוך נעול על איביזה חדשה, בסוף לקחתי 2 רכבים לבדיקה, ובסך הכל חסכתי בערך 50 אלף שקל וקיבלתי רכב אמנם לא בניילונים אבל רק שנתיים וחצי על הכביש.

פשוט תיקח לבדיקה.


×
×
  • תוכן חדש...