Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפירוש מותר להשים את הטלפון ליד המושב של הנהג

אז מין הסתם הוא לא בהתקן והוא תמיד יכול ליפול(אבל אני לא אוחז ולא משתמש)

 

אבל אתה לא שמת אותה במושב שליד, אלא במושב שלך, ואם יפול משם זה יהיה לאיזור הדוושות והרגליים, מה שבהחלט עלול להפריע לתפעול הדוושות ו/או לגרום לך להתכופף להרימו כדי למנוע זאת.

ובמקרה זה באמת לא משנה אם זה טלפון או צרור מפתחות.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נתחיל מהתחלה

 

שכח שמדובר בטלפון!!

 

שמת ספר בין הרגליים.

 

האם בפעולה הזאת מתבטאת אי זהירות.

 

לדעתי כן לדעת אחר לא ועכשיו יש לראות מה יחליט התובע כאשר תתייצב לפניו לפני המשפט והאם הוא יסכים להמיר זאת לעבריה אחרת שאין בצידה נקודות.

 

ובאשר להבטחות שלצ עורכי דין

 

יש כאלה שמקושרים ויכולים לחולל פלאות

 

אין בין זה לבין יכולתך לחולל אותם פלאות.

 

כי הפלאות קשורות לקשרים ולא לחוק.

 

לשאלתך גם אין פה אכיפה בררנית. היכן לדעתך קיימת כאן אכיפה בררנית?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
השאלה איך אתה מוכיח את כל זה במשפט?

ומה בדיוק רשם השוטר בסעיף של תיאור העבירה?

לגבי הוכחות שמרתי מראש דברים שיכולים לעזור לי

כמובן שהיה אדם נוסף ברכב שיכול להעיד

לגבי סעיף הדוח ראה העליתי תמונה של הדוח למעלה

מוסיף גם את הסרטון של מה שקרה בהתחלה (סליחה על האיכות הגרועה)https://vimeo.com/user104810435/review/370916400/59c6aeeb01

פורסם

לי לא עולה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
לי לא עולה

 

https://vimeo.com/user104810435/review/370916400/59c6aeeb01

 

לגבי אכיפה בררנית ....

עובדה שהוא "איים עליי" ב1000 שקל דוח

הוא ידע שזה לא יתפוס לכן עבר למשיהו אחר

ועוד אמר שהוא עושה לי טובה

עוד דבר אחד חשוב לזכור אני לא עורך דין ולא קרוב לזה

אני שואל פה את האנשים מה אפשר לעשות כי אני רוצה לדעת מה הסיכויים של ומה אני יכול להגיד במשפט

האם יש סיבות אחרות?

עצם העובדה שהוא איים עליי בדוח של 1000

או האפשרות שהוא לא נתן לי להגיב?

עריכה אחרונה על ידי Alon Shemun
פורסם
אבל אתה לא שמת אותה במושב שליד, אלא במושב שלך, ואם יפול משם זה יהיה לאיזור הדוושות והרגליים, מה שבהחלט עלול להפריע לתפעול הדוושות ו/או לגרום לך להתכופף להרימו כדי למנוע זאת.

ובמקרה זה באמת לא משנה אם זה טלפון או צרור מפתחות.

התכוונתי שאפשר להניח שם את הטלפון והוא תמיד יעוף משם

הטלפון בלי התקן אבל אני לא משתמש בואו

פורסם

ממליץ לך לבדוק לעומק ולקרוא פסקי דין ולהבין מהו שימוש בטלפון נייד.

 

לצורך העניין שימוש יכול גם להיות נגיעה בטלפון (מה שאכן בוצע פה).

 

לדעתי אתה נתלה באילנות נמוכים אבל כבר היו דברים מעולם ולך תדע על איזה שופט ועל איזה תובע תיפול.

פורסם
ממליץ לך לבדוק לעומק ולקרוא פסקי דין ולהבין מהו שימוש בטלפון נייד.

 

לצורך העניין שימוש יכול גם להיות נגיעה בטלפון (מה שאכן בוצע פה).

 

לדעתי אתה נתלה באילנות נמוכים אבל כבר היו דברים מעולם ולך תדע על איזה שופט ועל איזה תובע תיפול.

קודם כול תודה על התשובות

דבר שני.סליחה על הבורות איפה אפשר למצוא פסקי דין?

פורסם

לי לא עולה אולי צריך להיות מחובר לאפליקציה הזו.

 

בכל מקרה מה רואים בסרט שהוא חשוב לנושא.

 

אכיפה בררנית זה אני מחזיק בטלפון ביד ואתה מחזיק בטלפון ביד אני לא מקבל דו"ח אתה מקבל דו"ח.

 

בסה"כ עשה לך טובה ונתן לך דו"ח מקל מאשר יכול היה לתת לך לשיטתו.

 

ובאשר לחוק

 

זו התקנה

 

. (א) נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב בתנועה; אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה.

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תק' (מס' 2)

תשס"ח-2007

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(ב) (1) בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב –

(א) לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית;

 

הבנתי באחיזה מדובר באחיזה ביד, על פי ההוראות המואדמות בתקנת משנה הראשונה

 

כאן אחזת בטלפון באמצעות ישבנך או רגליך

 

לכן לדעתי לא ביצעת עבירה של אחיזת הטלפון.

 

ואז הגיע השוטר למסקנה שמציאת חפץ מתחת לרגליך גורמת לסיכון / אי זהירות ולכן נתן לך דו"ח בהתאם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

התקנה שאותה השוטרים רושמים הינה נהגת ברכב הנל ובעת שהרכב היה בתנועה אחזת או השתמשת בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית.

 

 

כלומר, או שאחזת או שהשתמשת.

 

לא חייבת להיות אחיזה כדי שיהיה שימוש.

 

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

אני חושב שבמידה ויש לך סרטון שמוכיח שדברי הנהג שונים מדברי הנהג שכתב השוטר (ולפי מה שאתה אומר - אכן יש) די בזה בשביל לבטל את הדוח או לפחות להמיר אותו לדוח ללא נקודות. ברגע שהשוטר משקר במשהו קריטי כמו דיברי הנהג, איך אפשר לסמוך על שאר הדברים שהוא אומר?

 

תסדר את הקישור לסרטון ונהיה חכמים יותר. תעלה ליוטיוב פשוט, יותר קל.

פורסם

אתה מפסיק את ההקלטה בדיוק בשיא

 

אין את השיחה בינך לבין השוטר כאשר הוא בא אליך לפני רישום הדו"ח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה,

 

התקנה שאותה השוטרים רושמים הינה נהגת ברכב הנל ובעת שהרכב היה בתנועה אחזת או השתמשת בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית.

 

 

כלומר, או שאחזת או שהשתמשת.

 

לא חייבת להיות אחיזה כדי שיהיה שימוש.

 

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

כאן אין אחיזה ואין שימוש

 

וההסבר שלי בא כי יש אחיזה עם הרגליים ולא לכך כיוון המחוקק כאשר הוא דיבר על אחיזה. אלא על אחיזה ביד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...