Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 16V VS הצ'בק 96


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרבה יותר קל למצוא פולו שמורה במקרה ומצאת פולו 16v למכירה... קשה מאוד למצוא.

אתה נוגד את עצמך...

באותו המשפט אמרת דבר והיפוכו.

 

בכל מקרה, פולו 16V שמורה מהשנים 97-98 קשה מאוד למצוא.

רוב הרכבים כבר החליפו מספר רב של בעלים ועברו התעללות בצורה זו או אחרת...

אני ראיתי הרבה מאוד גרוטאות עד שמצאתי את השלי, ולפי מספר ההודעות הפרטיות שאני מקבל מדי שבוע ובהן השאלה האם אני מוכר, ככל הנראה באמת לא פשוט למצוא אחת שמורה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

א. ההונדה 1.4 אוטו עגלה מתה שלא זז יחסית לפולו שאני שאני רומז שהפולו זה איזה פורשה אבל היא מאוד איטית יחסית לםפולו יצאתי עם כמה הונדות והן עגלות מתות...

 

ב. בורי כבר אמרתי לך תקנה פולו יטיפש!

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם
א. ההונדה 1.4 אוטו עגלה מתה שלא זז יחסית לפולו שאני שאני רומז שהפולו זה איזה פורשה אבל היא מאוד איטית יחסית לםפולו יצאתי עם כמה הונדות והן עגלות מתות...

 

ב. בורי כבר אמרתי לך תקנה פולו יטיפש!

איזה נימוק מלומד ...

 

לעומת זאת ... הפולו 16V מאוד איטית ... גם הGTI לא הכי מהירה בעולם ... כנראה שהכל יחסי :)

 

ד"א , אני בטוח שבכביש זה לא מתבטא כמעט ההבדל , ואם האוטו נקנה כדי לנצל אותו בקו ישר ... אז זה קצת עצוב עם שני רכבים שמגרדים את ה10 שניות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הערת אגב - אם אתה כבר כן מחפש האצ'בק מהשנים הנכונות [העגולות היפות להפליא ולא המכוערות החדשות] - אתמול הייתי בטירה, ומעולם בחיי לא ראיתי ריכוז כל כך גדול של האצ'בק'ס במקום כל כך קטן.

הייתי שם משהו כמו 4 שעות, הסתובבתי מעט, וראיתי 8 הונדה האצ'בק.

 

-רק בשביל הפרופורציות, כשאני חיפשתי לך אחת, בחודשיים חיפוש לא ראיתי יותר מ-3 מכוניות-

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

בורי עכשיו אישית אני אומר לך תקנה הונדה ואל תתפשר

כמוש אמרתי לך תמיד רצית הונדה תמיד אמרת שאתה רוצה הונדה עוד לפני שהיה לך רישיון חלמת על הונדה ואז קנית תאר אס איי והתבאסת שלא קנית הונדה אל תעשה תטעות הזאת שוב תקנה הונדה ותיהיה מבסוט :)

 

לא שאני רומז זהפולו לא אוטו טוב אני אישת אוהב תפולו נוסעת מאוד טוב נוחה וחזקה יחסית ל 1.4

אבל אם תאוהב הונדה אז תקנה הונדה נקודה!!!

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם
בורי עכשיו אישית אני אומר לך תקנה הונדה ואל תתפשר

כמוש אמרתי לך תמיד רצית הונדה תמיד אמרת שאתה רוצה הונדה עוד לפני שהיה לך רישיון חלמת על הונדה ואז קנית תאר אס איי והתבאסת שלא קנית הונדה אל תעשה תטעות הזאת שוב תקנה הונדה ותיהיה מבסוט :)

 

לא שאני רומז זהפולו לא אוטו טוב אני אישת אוהב תפולו נוסעת מאוד טוב נוחה וחזקה יחסית ל 1.4

אבל אם תאוהב הונדה אז תקנה הונדה נקודה!!!

בורי????

buri-b2.jpg

 

:wink:

 

 

ובקשר להתלבטות בין פולו להצ'בק, אני חייב להודות שגם אני הייתי באותו מצב בזמנו כשחיפשתי אוטו.

ההצ'בק (שנת 96) נפלה אצלי על סעיף בטיחות (ברוב הדגמים אין כריות אוויר ו ABS) , נוחות ,אבזור (אין בכולן אביזרי מותרות כמו מראות חשמליות, סאן רוף מקורי ומגנזיום מקורי) והעובדה שכל ההצ'בקים שראיתי היו של ערסים צעצוע ושחוטות ( וגם הרוב אוטומטיות רחמנא ליצלן.)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היתכוונתי שקשה למצוא אחת למכירה אבל במידה ותימצא אז יש יותר סיכוי שהיא תיהיה שמורה מההונדה. ולפי דעתי אתם טועים, להונדה אולי אין כריות אוויר ואין abs אבל אפשרי למצוא אחת עם מראות חשמל וסאן רוף. אני מצאתי אחת מושלמת ( חוץ מכמה שריטות בצבע ) וכמובן ידנית ולקחתי חבר עם 16v עד 110 קמ"ש. ( כמובן מחוץ לעיר. ) נ.ב- הרכב מאוד חסכוני בדלק! בכל אופן בהצלחה בחיפוש (אתה תיצתרך אותה :wink: ).

פורסם
הערת אגב - אם אתה כבר כן מחפש האצ'בק מהשנים הנכונות [העגולות היפות להפליא ולא המכוערות החדשות] - אתמול הייתי בטירה, ומעולם בחיי לא ראיתי ריכוז כל כך גדול של האצ'בק'ס במקום כל כך קטן.

הייתי שם משהו כמו 4 שעות, הסתובבתי מעט, וראיתי 8 הונדה האצ'בק.

 

-רק בשביל הפרופורציות, כשאני חיפשתי לך אחת, בחודשיים חיפוש לא ראיתי יותר מ-3 מכוניות-

רון.

זה תמיד ככה, כשאני חיפשתי איביזה במשך 4 חודשים ראיתי אחת! אבל מאז שקניתי אני כל יום רואה 5

חוק מרפי.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

הפולו עדיפה על הסיוויק ברוב התחומים

הבעיה של ה 16V,בעלת יחס הדחיסה הגבוה , זה שהיא צריכה דלק בעל אוקטן גבוה ובגלל שאין דבר כזה בארץ אתה חייב להשתמש בתוספי דלק .

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
הפולו עדיפה על הסיוויק ברוב התחומים

הבעיה של ה 16V,בעלת יחס הדחיסה הגבוה , זה שהיא צריכה דלק בעל אוקטן גבוה ובגלל שאין דבר כזה בארץ אתה חייב להשתמש בתוספי דלק .

בולשיט.

 

אני נוסע על 95 רגיל כבר 3 שנים ללא שום בעיה.

 

מה שאתה אומר נכון לפולו GTI.

 

 

ובקשר למי לוקח מי, מדובר על אותם סדרי גודל של תאוצות.

הדבר נבדק בעבר.

ובכל מקרה, מדובר על רכבים בני 7-8 במקרה הטוב, ככה שנתוני ההאצה תלויים בכמה הם נשמרו במשך השנים ואיך טופלו...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם אני ממלא 95 ואין לי שום בעיה...

 

נראה לי שפותח השירשור איבד עיניין,

ובכל מקרה הוא אמר ש'הביצועים פחות מעניינים אותו'...

אז חבל על ההתעסקות בנושא הזה.:roll:

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...