Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן מהנשם מנוע


ami123
שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי הזעה מהנשם מנוע וכל פעם שאני חונה ישנה טיפה או שניים על הריצפה.

איך אני יכול לתקן את זה? והאם זה מעיד על נזק מסוים או בעיה קשה?

 

תודה רבה:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנשם שלך פשוט לא תקין כנראה...

 

כל כמה זמן אתה ממלא שמן?

בכל אופן גש למוסך שם יטלו לך בבעיה זה לא אמור להיות יותר מדי מסובך.

ולגביי השאלה לך אם זה מעיד על נזק מסויים אז לבנתיים רק נזק לנשם כלומר הנזק הקיים.

אבל אם לא טטפל בנושא של הנשם זה יכול להזיק למנוע עצמו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שאני יכול להוציא אותו ולנקות אותו וככה אולי זה יעזור.

מישהו יכול להסביר לי בערך איך אני עושה זאת בסיאט איביזה 95 או אם יש פרוייקט מצולם של זה לכל רכב זה יהיה מצויין.

 

 

תודה

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור לשמן בצמיגות גבוהה יותר , "ובעיית"ההזעה תפתר !

טיפ קטן: הזעה שומרת על המנוע, מפני קורוזייה, וזאת להבדיל מנזילה, החייבת בתיקון הבעייה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה ידידי, אני עדיין זוכר את הפתגם אבל כמו שאמרתי אז, אני סגור על עצמי שאני רוצה לעבור לשמן טוב יותר ורק בגלל ההרגשה הטובה של המנוע.

אודה לך מאוד אם תוכל להסביר לי איך אני יכול לפרק את הנשם ולנקות אותו כי הבנתי שאמור להיות בתוכו פילטר וזה יעזור אם אני אנקה אותו.

 

בכל מקרה צביקה תודה רבה על ההתחשבות והניסיון להסביר לי ששמן בצמיגות גבוה יותר ימנע הרבה בעיות, אך יוריד מההנאה בנהיגה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר לך שצמיגות שמן משפיעה עלהנאה בנהיגה??!!

מעבר לא חופשי, של גזים שנפלטים ממכסה השסתומים, גורם ללחץ בעוקת השמן, הגורמים להזעות/ נזילות באזורי אטימה( אטם אגן שמן. אטם מכסה שסתומים, גומיה למכסה מלוי שמן ,מחזירי שמן ,ועוד...!)

פירוק מכסה שסתומים וניקוי הבוצה בתוכו, יפחית את הלחצים , וההזעה תעלם !

בצינור הגומי המוביל ממכסה השסתומים, למסנן האוויר, תוכל להכניס בזהירות, מסנן הנמכר בכל

חנויות כלי בית/ מרכולים, והמיועד למנוע תופעת אבנית בקומקומים, בעלות סמלית של5 שקלים!

או לחילופין רשת המכונה "ננס", המיועד לנקוי ומרוק סירים וכלי מתכת,גזור ממנו חתיכה ודחוף אותו בעדינות לתוך צינור הנשם, שמ הוא גם יסנן את הגזים הנפלטים מאגן השמן, וגם ימנע מבוצה להצטבר, לאחר כל טיפול גדול ברכב הוצא אותו זרוק אותו, והחלף בחדש, בעלות דומה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

קודם כול ציין סוג רכב שנת יצור דגם מנוע ונפח מנוע כדי שנוכל להתיחס בכובד ראש לשאלות.

כמו כן תנסה לפרט בדיוק מה הבעיה והרגלי נהיגה ( נהג מתון או לא מתון), ואז תוכל לקבל תשובות

רצניות ולא כמו כול השטויות שאנשים כתבו לדוגמא: הבעיה קטנה! תפנה למוסך וציק-צק יסדרו לך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני ל. מדובר בסיאט איביזה שנת יצור 95!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה יקירי אני שמח שאתה מכיר את הרכב שלי, אתה גם אוהב אותו כמוני?:wink:

 

עכשיו בני ל. הנסיעה ברכב היא רוב הזמן די פרועה(כשאני ברכב) ורגועה כשאבא שלי ברכב.

החלפתי לאחרונה שמן מנוע לחצי סינטטי במקום מינרלי וזאת הבעיה היחידה שהתגלתה.

אודה לכם חברי הפורום היקירם אם תוכלו להסביר לי איך אני מפרק את הנשם ומנקה אותו?

צביקה תודה על ההסבר ואני אנסה לעשות את מה שאמרת בקשר למטלית למירוק חפצי כסף.

הצינור של הנשם לפילטר אויר הוא גם לא מקורי של האוטו ויושב לא בדיוק, אולי זאת הבעיה?

 

 

תודה:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה לבן שלי יש סיאט איביזה 1300 דגם CLXI מנוע 1300, שנת יצור 94,וצינור הנשם מורכב למנוע,

ובין המנוע למסנו האוויר, קיים מסנן רב פעמי, שעד כמה שזכור לי הוא הרמטי ולא ניתן לפירוק,

ןלניקוי, יש לבדוק שהוא מאפשר מעבר חופשי של גזים, הבן שלי ממלא שמן חצי סינטטי, עם

צמיגות 15/40, וגם לו יש הזעה באיזור המכסה השסתומים, אשר בעיני היא סבירה, בהתייחס שנהג בן 25 נוהג ברכב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ההזעה היא טיפה יותר מהזעה ואחרי כמה ימים היא מצטברת לנזילה קטנה ומתחילות להופיע טיפות על גבי הריצפה כאשר אני חונה.

האם זה יכול להיות כי הצינור הוא לא מקורי של הרכב והוא מולבש בקומבינה?

וגם אני שמתי לב שיש מעין מסנן בחיבור של הצינור נשם לפלסטיק של הפילטר אויר, אני בכל מקרה אנסה את השיטה שלך כי עד עכשיו לפי התגובות של חברי הפורום האחרים ראיתי שהעצות שלך עוזרות מאוד.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לכך שהצינור שלך לא מקורי, אם יש צורך הדק אותו עם בנד מתכת, למען אטימה מושלמת, ובקשר לתגובות של חברי הפורום האחרים, לעצותי , תעזוב הם לא מבינים מאומה,

כי אם הם היו מבינים, הם לא היו מתייחסים לעצותי בכלל, והיו מתעלמים מעצותי לחלוטין!

בברכה

ותמיד לשרותכם

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר לך שצמיגות שמן משפיעה עלהנאה בנהיגה??!!

 

א.אני אמרתי

ב.הלחץ שנגרם כתוצאה מפליטת גזים לא חופשית ממכסה השסתומים היא שולית כיוון שמתחת למכסה במנוע SOHC או DOHC מה שיש מתחת למיכסה זה הקמשפט שמתחתיו יושבים השסתומים

שאמורים להיות אטומים למעבר גזים לכיוון הקמשפט(בעזרת גומיות השסתומים והמובילים בין היתר).

להמחשה:

http://auto.howstuffworks.com/engine3.htm

 

כנראה שגומיות השסתומים אצלך יבשות וגורמות למעבר לחץ לכיוון הקמשפט,הלחץ דוחף אדי שמן לכיוון בית פילטר האויר ומשם לתוך סעפת היניקה ולשריפה עם התערובת.

 

במידה קטנה(כמות אדי שמן קטנה) זה תקין ואף מתוכנן כך אך לא במידה רבה.

 

אם היתה בוצה באזור מכסה השסתומים הדבר היה מפחית לחץ מאזור נשם מכסה השסתומים ומפנה אותו לאזורים אחרים(אטמים אחרים במערכת השימון).

 

יכול להיות שצינור הנשם יבש וסדוק ואם תחליפו זה יפסק(גם אצלי היתה אותה תופעה של הזעה מצינור נשם קראנק אשר נגרמה עקב צינור יבש וסדוק ונעלמה לאחר החלפתו).

 

(תשתמש בשמן טוב ולא תצטרך את הפילטרים וה"ננסים" למיניהם-למרות שאצלי במכסה השסתומים יש פילטר שדומה בהרכבו ל"ננס" מובנה-מקורי).

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

QUOTE=nit_zan]א.אני אמרתי

ב.הלחץ שנגרם כתוצאה מפליטת גזים לא חופשית ממכסה השסתומים היא שולית כיוון שמתחת למכסה במנוע SOHC או DOHC מה שיש מתחת למיכסה זה הקמשפט שמתחתיו יושבים השסתומים

שאמורים להיות אטומים למעבר גזים לכיוון הקמשפט(בעזרת גומיות השסתומים והמובילים בין היתר).

להמחשה:

http://auto.howstuffworks.com/engine3.htm

 

כנראה שגומיות השסתומים אצלך יבשות וגורמות למעבר לחץ לכיוון הקמשפט,הלחץ דוחף אדי שמן לכיוון בית פילטר האויר ומשם לתוך סעפת היניקה ולשריפה עם התערובת.

 

במידה קטנה(כמות אדי שמן קטנה) זה תקין ואף מתוכנן כך אך לא במידה רבה.

 

אם היתה בוצה באזור מכסה השסתומים הדבר היה מפחית לחץ מאזור נשם מכסה השסתומים ומפנה אותו לאזורים אחרים(אטמים אחרים במערכת השימון).

 

יכול להיות שצינור הנשם יבש וסדוק ואם תחליפו זה יפסק(גם אצלי היתה אותה תופעה של הזעה מצינור נשם קראנק אשר נגרמה עקב צינור יבש וסדוק ונעלמה לאחר החלפתו).

 

(תשתמש בשמן טוב ולא תצטרך את הפילטרים וה"ננסים" למיניהם-למרות שאצלי במכסה השסתומים יש פילטר שדומה בהרכבו ל"ננס" מובנה-מקורי).

 

ניצןניצן ידידי שלום וברכה!

את השואל המקורי אני מכיר משרשורים קודמים שלו, לכן כפי שאתה יודע אני בדרך כלל לא יורה לכל הכוונים, לפני שאני בודק הסטוריה של השואל, ורק לאחר שיש לי את רוב המידע , על ההיסטוריה של רכבו של השואל , רק אז אני מתחיל "להפגיז" !

ולכן תרשה לי לעדכן אותך בקצרה לגבי ההיסטורייה של רכבו של עמי 123, מדוכר ברכב

מסוג סיאט איביזה שנת 95, אשר בוצע בו החלפת שמן +מסנן שמן עצמית על ידי השואל, הבעייה התחילה , בסגירה של פקק השמן בתוספת טפלון על ההברגה, +שדרוג השמן ממינרלי לחצי סינטטי, על מנת להנות מיתרון השמן , ומ" הנאה בנהיגה" הבעייה היא שהשואל לא היה מודע לחיסרון ולתופעות הלוואי המיידיות של מעבר משמן מינרלי לחצי סינטטי, וכמובן שהנזילות וההזעות הגיעו מהר מאד, ואז

הוא ביקש אתעזרת חברי הפורום, אשר הציעו לו שלל של עצות מגוונות, אשר רובם לא היו במקומם, כמו להחליף פתאום אטם לאגן השמן ולמרוח סיליקון אדום ועוד ועוד!

לכן לדעתי ההזעות שישנם כעת הם נורמליות וסבירות ביחס למה שנעשה ברכב, ואין להם שום קשר

לגומיות שסתומים !

בברכה

ידידך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...