Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הניסיון שלי הוא בערך 25% מהמקרים הם מצאו משהו לחייב עליו בהחזרה.

פעם אחת שלפתי את הטלפון והראתי לו שהמכה הייתה כבר במגרש הקבלה והוא ויתר על זה , כנראה ינסו לדחוף את זה לנהג הבא.

 

אבל במקרים שיש לי את הביטוח על ההשתתפות העצמית , אם אפשר אני משאיר להם את הרכב עם המפתחות והולך,

בשדה התעופה במינכן זה קצת יותר בעייתי .. כי הנציגים פשוט באים אליך לתור, בודקים ומשאירים את הרכב איפה שהוא.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וכמה פעמים מתוך כל הפעמים ששכרת רכב היה נזק שהיה נדרש עבורו תשלום?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

חוץ מההשכרה האחרונה, עם נזקים "אמיתיים" (כאמור - ברכב אחד פגוש אחורי, ברכב שני שמשה מנופצת, וכמובן ניקוי שברי הזכוכית) - היה לי ארוע אחד שבו חייבו אותי בכ-30 אירו שלא ברור לי אם היו בגלל שריטה ברכב (עם ביטול השתתפות עצמי מלא), חוסר של ליטר במיכל הדלק או איזו המצאה אחרת. הסכום היה קטן מכדי שאתעמק בו.

 

מעולם לא נתקלתי בניסיון "להלביש" עלי נזקים. מצד שני, בכמה מקרים שילמתי לא מעט כסף בתחנת ההשכרה תמורת הרחבות ביטוח. הו מקרים בהם זה לא היה צפוי (למשל מצב שבו גיליתי שחבילת הטיול כללה, בסעיף השכרת הרכב, השתתפות עצמית של לא פחות מ-5000 אירו, ושילמתי במקום הרחבה כדי לצמצם אותה) והיו מקרים שבהם ידעתי מראש שחבילת ההשכרה לא כוללת רכיבי ביטוח חשובים, שאין דרך לרכוש אלא דרך ברת ההשכרה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז אם כך מדוע השתלם לך לעשות את הביטוח כדי לחסוך את אותם 300 ומשהו יורו אם על שאר הפעמים שילמת ולא ניצלת?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

כי צרות באות בצרורות. אני מניח שהחלון השבור היה עולה לי יותר.

 

קשה לי להעריך סטטיסטית האם עדיף להמנע מביטוח. יותר מזה, אם חברת ההשכרה מציעה ביטוח כנראה שסטטיסטית זה כדאי לה. אבל, במקרה זה, יש פן נוסף: מניעת עיכובים בהחזרת הרכב, כאשר יש לחץ להגיע לטיסה, וכן מניעת הצורך בדיונים משפטיים בחו"ל, שאו שלא תגיע אליהם ותפסיד בהם, או שההגעה אליהם תעלה לך הרבה זמן וכסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה נוסע לטייל ולהנות או שבאת להתעסק בתביעות ביטוח ומשפט.

לפי זה תחליט איזה הרחבת ביטוח שווה לך לעשות.

לי מתאים מחיר סופי קבוע לכן תמיד דואג לקחת השכרה עם ביטול השתתפות עצמית.

פורסם
כי צרות באות בצרורות. אני מניח שהחלון השבור היה עולה לי יותר.

 

קשה לי להעריך סטטיסטית האם עדיף להמנע מביטוח. יותר מזה, אם חברת ההשכרה מציעה ביטוח כנראה שסטטיסטית זה כדאי לה. אבל, במקרה זה, יש פן נוסף: מניעת עיכובים בהחזרת הרכב, כאשר יש לחץ להגיע לטיסה, וכן מניעת הצורך בדיונים משפטיים בחו"ל, שאו שלא תגיע אליהם ותפסיד בהם, או שההגעה אליהם תעלה לך הרבה זמן וכסף.

 

דיונים משפטיים? מדוע? מקסימום מתכתבים איתם במייל, סכום ההשתתפות העצמית הוא בגובה מאות דולרים / יורו שזה המקסימום שהם יכולים לגבות וזהו.

 

אתה נוסע לטייל ולהנות או שבאת להתעסק בתביעות ביטוח ומשפט.

לפי זה תחליט איזה הרחבת ביטוח שווה לך לעשות.

לי מתאים מחיר סופי קבוע לכן תמיד דואג לקחת השכרה עם ביטול השתתפות עצמית.

 

לא תביעות ביטוח ולא נעליים. מקסימום משלמים את ההשתתפות העצמית.

אבל לשלם 120 יורו כדי לבטח 600 יורו לדעתי מופרך מיסודו.

פורסם

נמסיס - נתקלתי כבר בחוזי השכרה עם השתתפות עצמית של 5000 אירו. ממש לא כסף קטן (וזה היה בתקופה של 6 ש"ח לאירו, תחשוב שזה 30 אש"ח). וכפי שכתבתי - לא צריך השכרה ארוכה במיוחד בשבילך שתי תביעות (וכנראה יותר). אני מקווה שמה שקרה לי לפני חודשיים לא יגרום לי יהיות מסורב השכרה באוויס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

5,000 יורו זה כבר לא מעט כסף, אבל כמה עולה להוריד את זה לכמה מאות יורו? בד"כ יש ביטוחים בחברות ההשכרה CDW, Super CDW שהם לא מאוד יקרים ומורידים את זה לכמה מאות יורו.

 

אז נניח לשלם 7 יורו ליום במשך שבוע (49 יורו) כדי להוריד השתתפות עצמית מ- 5,000 יורו ל-600-800 יורו - זה כבר חיה אחרת לגמרי. זה משקף בערך עלות ביטוח של 1%, ולא מעל 10% כמו ביטול מוחלט של השתתפות עצמית בחלק מהמקרים.

פורסם

בגלל שירשור אחר נכנסתי ל rentalcars לבדוק כמה דברים...

 

אז תראו את 2 הרכבים האלה לדוגמא:

https://www.rentalcars.com/DriverExtras.do

https://www.rentalcars.com/DriverExtras.do

 

הראשון

Volkswagen Polo

בעלות השכרה של 350 ש"ח ל 9 ימים, השתתפות עצמית למקרה נזק 600 יורו ...

ביטול השתתפות עצמית יעלה 37 ש"ח ליום, שזה מכפיל את עלות ההשכרה.

 

השני

BMW 7-Series

בעלות השכרה של 2400 ש"ח ל אותם 9 ימים , השתתפות עצמית 4000 יורו

גם פה ביטול השתתפות עצמית עולה 43 ש"ח ליום , פה זה כבר זניח לעומת מחיר ההשכרה.

 

עכשיו יבוא חבר פורום .. שיגיד שהוא לא משלם 100 יורו ביטול השתתפות עצמית על השתתפות של 600 יורו

יקח את הרכב הראשון ב 350 ש"ח , יסע לשלום ושיחזור ימצאו מאיפה להוציא ממנו 300 או 400 יורו ...

כך יצא שהוא ישלם כ-2000 ש"ח על ההשכרה הזאת.

 

יבוא חבר פורום שני .. יתפנק לו .. יזמין רכב סדרה 7 , במקרה הזה ברור שכדאי לשלם 100 יורו לביטול השתתפות של 4000 יורו.

יתפנק 9 ימים ברכב מפנק .. ישלם רק 2400 + 400= 2800 ש"ח .

יסע רגוע כל הטיול .. יחזיר את הרכב בקלילות בלי לחץ מה הם בודקים ומה הם ממציאים ..

 

ובסוף שניהם שילמו את אותו סכום פחות או יותר..

פורסם

מצטער, שכרתי רכב קרוב ל-15 פעמים בחיי, בהרבה מקרים לא ביצעתי ביטול השתתפות עצמי, אף פעם לא מצאו מאיפה להוציא ממני 300-400 יורו.

פעם אחת אפילו התעלמו משריטה קטנה שהשאירו לי על דלת של מרצדס חדשה ומבריקה.

 

גם אם היו מחייבים אותי פעם אחת בעלות הזו ב- 600-800 יורו, עדיין חסכתי סכום כפול מזה לכל הפחות.

פורסם
5,000 יורו זה כבר לא מעט כסף, אבל כמה עולה להוריד את זה לכמה מאות יורו? בד"כ יש ביטוחים בחברות ההשכרה CDW, Super CDW שהם לא מאוד יקרים ומורידים את זה לכמה מאות יורו.

זה היה לפני כ-15 שנה, ואם זכרוני אינו מטעני שילמתי משהו כמו 150 אירו תמורת צמצום או ביטול השתתפפות עצמית. זה מנבכי הזכרון, החוזה נגרס כבר מזמן וכיון שמדובר בשנת 2004 באיטליה אני בספק אם יש למספר הזה רלוונטיות כלשהי ב-2019.

 

ההשכרה האחרונה - זו עם התאונה והפריצה - היתה יקרה מיסודה - בכל זא שוויצריה - והחבילה כללה את ביטול ההשתתפות העצמית בלי ששאלו אותי על כך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עוד נקודה שאנחנו לא מתייחסים, הביטוח הרגיל לא מכסה, צמיגים , זכוכיות, מכות במרכב או מכות בגג.

הביטוח של ה-40 ש"ח ליום כולל גם את ההשתתפות העצמית למקרה של תאונה וגם מקרה של פגיעה באחד מאלה.

 

בסה"כ מדובר בסכומים שכל אחד יכול לעמוד בהם .. לא נעים , לא נורא.. במקרים האלה אני אוהב לרכוש את הכיסוי המלא ולא להתעסק איתם יותר מידי

פורסם (נערך)

ביטוח מחברה ישראלית (הראל, פניקס וכו) של 6$ ליום מכסה השתתפות עצמית (עד 3000$), צמיגים , מראות ,מרכב תחתון, שמשות ומפתחות..זול אבל דורש טופסיאדה .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

היתרון של ביטוח בחברת ההשכרה הוא שמדובר ב"שגר ושכח" - משאיר את המכונית בתחנה ושוכחת ממנה. לעומת זאת, בביטוח בחברה הישראלית, או המתווך כמו רנטאלאקספרס - אתה צריך להחזיר את הרכב, לספוג את הנזקים ואז לתבוע את הפוליסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אולי לא התמקדו בהבדלים. ביטול השתתפות עצמית זה לא ביטוח אלא שינוי בתנאי החוזה עם חברת ההשכרה שבו חברת ההשכרה מעמידה את ההשתתפות העצמית על אפס.

הביטוח לעומתו זה ביטוח וכמו כל ביטוח אתה צריך לתבוע על נזקים שנגרמו לך ומי יודע מה תקבל.


×
×
  • תוכן חדש...