Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת "כספת" ברכב חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני רוצה לבטח רכב ואחד ההצעות שהוצעו לי מחברת הביטוח להוזיל את הביטוח היא התקנת "כספת" מישהו אולי יודע עלות התקנה והאם יש סיכון בתקלות לאחר מיכן בגלל התקנה מקומית? האם צריך לפרק את הרכב או שיש גישה מהירה?

השאלה האם דברים זולים יעלו ביוקר?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

ממליץ לך להמנע מהתקנות מיותרות אם יש לך אפשרות.תבדוק עלות התקנה מול הוזלה בביטוח אם בכלל שווה לך.כמו כן לנו נגנב רכב ללא בעיה עם כספת שהותקנה

עיי היבואן.זה חלק מתעשיית הלדחוף לנו קודניות,כספות מוביל איי ועוד כל מיני המצאות ועיוותים ישראלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אם אתה יכול לוותר על זה, גם במחיר של עליה בפרמיה השנתית - ותר.

הכספת הזו אמורה להגן פיזית על מחשב הרכב.

כלומר, צריך לפרק אותו מהצמה, להרכיב את הכספת ואז להרכיב את המחשב בתוכה.

לאחר מכן, מבריגים את המכסה שלה וגוזרים את הברגים כדי שלא ניתן יהיה לפתוח אותה.

הדרך היחידה לפתור את הדבר הזה הוא לנסר אותו עם מסור דיסק.

(רוב הסיכויים שלא יהיה צורך, אבל עדיין).

ואם להודות על האמת, לדעתי כל התעשייה הזו של המיגונים לרכב זה עוול לצרכן.

גם משלמים פרמיות מטורפות למקיף (למקרה שיקרה משהו), וגם ממגנים את הרכב במיטב התוצרת הסינית.

במקרה הטוב, הרכב נגנב ואתה מקבל את תמורתו מהביטוח.

במקרה הרע, הרכב לא נגנב (או מוחזר ע"י איתוראן), ואתה נשאר עם רכב שבור וקרוע שאתה צריך לתקן (בד"כ על חשבון המקיף שלך, מה שיגרור תביעה והפסד העדר תביעות).

פורסם

כספת (כספת בלבד, לא כספת + עלוקה בתוך הכספת) ברוב המוחלט של המקרים לא גורמת לבעיות כי אין שום התערבות במערכת החשמל של הרכב.

 

 

כמו שהוסבר, מפרקים את המחשב, מתנקים את הפלגים ממנו, מרכיבים את הכספת, מחברים את הפלגים וסוגרים את הכספת. הכספת אחרי הסגירה מונעת ניתוק הפלגים מהמחשב. אין שום נגיעה ושום שינוי במערכת החשמל. רק קופסה פיזית. בתלות במבמה, נדרש שינוי או ביטול התושבת של המחשב כי אין מספיק מקום בכלל הכספת.

 

עדיין, שום נגיעה במערכת החשמל ונדיר מאחד שזה גורם לבעיות.

 

 

פורסם

שמעתי על מספר מקרים בהם הכספת גרמה להתחממות המחשב , לכן באופן כללי עדיף להמנע מהתקנות מקומיות.

ממליץ להרחיב את סקר השוק ולמצוא חברת ביטוח עם דרישות מיגון אחרות במחיר סביר.

 

מצד שני יש לי נסיון עם גולף במשפחה שהתקנו עליה כספת שמנעה פעמיים גניבת הרכב (תוך נזקים כבדים של עשרות אלפי שקלים).

לאחר שתוקנו כל הנזקים , הגנבים הגיעו (ככל הנראה) עם גרר והעמיסו את הרכב קומפלט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכספת לא ממש ממלאת את תפקידה. אם הגנב נחוש, כל מה שדרוש לו אלו שני כלים נטענים ו 3דקות !

 

אם הרכב חשוב לך , שלם מעט יותר לביטוח.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

קודם כל תברר מול יבואן הרכב שלך, זה רכב חדש ואם יהיו בעיות במחשב אחרי התקנת הכספת זה עלול לעלות לך ביוקר.

לגבי השברולט שלי .. UMI אמרו לי במפורש לא להתקין כספת כי היו מחשבים שהתקלקלו אחרי זה.

טויוטה כבר מעל 15 שנה מתקינים כספות בקורולות..

ואני מכיר אישית קורולה 2003 שהמחשב שלה יושב בתוך כספת עם קודן מאז תחילת 2003 ולא היו שום בעיות,

אבל התקנה של היבואן כולל אחריות מלאה ל 3 שנים.

 

אבל זה לא חף מתקלות .. קורולה 2015 .. אחרי שנה הקודן התחיל לעשות בעיות ..

היו צריכים לפרק את הכספת להחליף קודן ולסגור מחדש.. מזל שזאת הייתה התקנה של היבואן לפני המסירה

פורסם

את הרכב הקודם שלי קניתי מסוכנות עם כספת שהייתה אלטרנטיבה עדיפה על איתוראן. כעבור שנתיים החלפתי חברת ביטוח והלכתי לבדיקת מיגון שגילתה שאין לי כספת כי לרכב שלי לא קיימת כספת.

פורסם

לפני שנה ו3 חודשים בעת רכישת הרכב,

שלמתי 500 ש"ח על כספת אלומיניום עם ברגים נגזרים + התקנה.

לרוב התקנת כספת מצריכה פירוק של אלמנטים ע"מ להגיע למחשב הרכב.

לדוגמא אצלי היה צורך לפרק את פלסטיק ליניקת אוויר (לדעתי של המזגן).

את המחשב עצמו הוא לא פירק את חיווט אלא את המחשב מהתושבת על מנת למגן את המחשב.

לאחריו ביצע הכל בסדר הפוך, הסתכלתי שלא החסיר ברגים, נעשתה בדיקת ע"י לאישור מיגון.

שנה ומשהו עברו ואין בעיה בינתיים.

פורסם

לא רק שהברגים נגזרים.. חלקם רגילים וחלקם נסגרים נגד סיבוב השעון.

ולכן מי שמפרק את הכספות האלה צריך לדעת כל בורג לאיזה כיוון לסובב.

 

לך תמצא עוד 7 שנים לאיזה צד לסובב כל בורג...

פורסם

הייתי מתקין כזו רק ברכב שנסחר מעל המחירון כדי למנוע הפסד כבד.

ברכבים סטנדרטיים שמקבלים עליהם מחירון מהביטוח במקרה גניבה, הייתי מבטח אצל מי שמבקש הכי פחות מיגון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לחדד פה משהו, זה שאני מתקין כספת + קודן במקום איתורן ומנוי חודשי מפחית את דמי הביטוח. אני רואה שהתשובות פה לכאן ולכאן.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

×
×
  • תוכן חדש...