Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ההתלבטות היא בין ניסאן קשקאי מדגם אסנטה וקיה ספורטאז מדגם ex.

שתיהן שנת 2013 עם מנוע 2000.

אשמח לשמוע דעות, במיוחד בנוגע לאמינות.

 

תודה רבה!

Renault clio RT 1994

פורסם
שלום,

ההתלבטות היא בין ניסאן קשקאי מדגם אסנטה וקיה ספורטאז מדגם ex.

שתיהן שנת 2013 עם מנוע 2000.

אשמח לשמוע דעות, במיוחד בנוגע לאמינות.

 

תודה רבה!

 



שאלה טובה,

חד משמעית השוק של הספורטאז' יותר טוב, גם מבחינת האמינות שלה וגם עלויות תחזוקה נמוכות.

גם אם אתה חושב לטווח הארוך ומבחינת הדגם ששלאת בספורטאז' תקבל יותר ציוד בטוח.

 

בהצלחה

פורסם

עשיתי סיבוב היום על ספורטאז 2011 עם מנוע 2000. סהכ האוטו נוסע יפה וכנראה שאבחר בו. אשמח לשמוע תגובות נוספות על הרכב . שמעתי וקראתי אנשים שמתלוננים על רעשי מנוע מוגזמים ואכן המנוע נשמע קצת דיזלי בהתנעה. האם יש ממה לחשוש?

Renault clio RT 1994

פורסם

ישנו אתר שאנחנו מתעלמים ממנו משום מה ולטעמי הוא חשוב להפליא למי שמכוניות, במיוחד בכל הנוגע להתנהגות ובטיחות אקטיבית, מענינות אותו. מדובר ב km77, שבוחן מכוניות במסלול ה moose הידוע ומקנח בסללום. הממצאים שם ביחס לחלק מהמכוניות שאנחנו מכירים כאן אינם פחות ממפתיעים ולשני הכיוונים. אז נכון שהוא בספרדית ( יש לרוב תרגום לאנגלית ) וגם לא נמצאים שם כל דגמי המכוניות שאנחנו מכירים ומתלבטים לגביהן, אבל כדאי להציץ כשמתלבטים לגבי מכונית מסוימת.

×
×
  • תוכן חדש...