Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת בדוק מנוע Peugeot 308 2014 מנוע puretech


AND1
שימו לב! השרשור הזה בן 1805 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמיד אפשר לאבחן במוסך שמבין עניין (ממליץ לך על מוסך גבע בתל אביב) ואחר כך ללכת מוכן ולדעת שלא מחרטטים אותך.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לכולם

הייתי אצל המוסכניק שלי (מורשה ודי מצליח בנתניה)

 

בדק את הרכב עם OBD ולא מצא קוד תקלה מאחר והנורה לא דלקה המחשב כנראה לא שמר את הקוד,

מה שכן הוא פתח מכסה מנוע ואמר שיש רעש "מוזר" מהמנוע, נשמע כמו רעש של מנוע דיזל - כביכול אם יש בעיה באיזה פלאג או דבר דומה אך היה סבור שאין בעיה של פלאג אלא בעיה של מנוע.

כמו כן היה סבור ובטוח שאין רצועת טיימינג ברכב, אני יודע שיש מחלוקת בנושא אפילו הבחור שאני מזמין ממנו את כל החלקים לרכב (רכבים) היה בטוח שאין רצועה טיימינג אלא שרשרת

 

חברים - מה לעשות?

יש לי אחריות על גיר מנוע שלדה 12 חודשים מטרייד מוביל, מה לעשות?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגשת לטרייד מוביל לממש אחריות לאחר ביקור במוסך גבע או באורן שירותי רכב ולקבל מהם המלצה ואבחון ואל בערך או כאילו - עם כל הכבוד למוסכניק שלך, לא התרשמתי שהוא מכיר את הרכב.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה סבירה שמדובר אכן במנוע 1.2 פיורטק, יש לנו כאן הוכחה לא רעה לכך שהידע המקצועי של המוסכניקים לא עולה בהרבה על הבנתם כשהם ממליצים או פוסלים רכב על פי מוצאו או הסמל שיש לו על הגריל, העיקר שהטמבלים שהם אנחנו כזכור סומכים עליהם. ולענין, אם אכן זה המנוע, יש בו רצועת תיזמון מגומי ולא שרשרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות חברים

אני גם חושב שהבחור לא "מכיר" את הרכב מכיוון שאיני שומע משהו חריג מהמנוע אלא רק שמע רגיל של מנוע.... עם 3 צילינדרים אם זה בכלל קשור, ואכן זה מנוע Puretech 1.2 TURBO ואני לא שומע שום דבר מיוחד כשאני נוהג ברכב, הוא נוסע מושלם רק מה שמפריע לי זה עניין הנורה הנדלקת לסרוגין ושאי אפשר לבדוק את הבעיה הזאת מבלי שהיא דלוקה מראש

 

מחר אני נוסע למוסך ברעננה ששירות הלקוחות שלח אותי אליו,

אעדכן אתכם בהמשך, לגבי מוסך אורון או גבע, אין לי את האפשרות לנסוע לשם לפני הבדיקה ברעננה, אני מקווה מאוד שלכב אין בעיה בכלל והוא תקין ושזה סך הכל משהו שטותי שיש להחליף

 

*בהזדמנות זו, אבקש מכם המלצה לרכישת קיט טיימינג (אני אקח בחשבון שאולי כדאי לרכוש הכל) ועלויות בערך..

כמו כן כמה אמור לעלות טיפול תקופתי לרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה , יש נתוני מחשב שניתן לגשת אליהן רק עם Peugeot planet ( התוכנה של היצרן). יש לו סורק ותוכנה מתאימים ?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, לא סביר שאין קוד תקלה במחשב.

באם מדובר אכן בבעיה ברצועת תזמון, אתה מסכן את המנוע כשאתה מושך את המצב.

 

אתה גם ככה מחוץ לאחריות יצרן. יש לך אחריות מהסופר אבל היא עם אותיות קטנות ולא בטוח מכסה בלאי של רצועת תזמון...

אם הרכב היה מטופל סדיר אצל היבואן, יתכן וכדאי להכניס אותו ליבואן, אבל רק למצוא מוסך טוב כי לא כולם טובים. לי יש נסיון טוב עם המרכזי בשורק.

חושב שהיתה חוות דעת טובה בפורום על המוביל פוספלד ברעננה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר מניסיון על רכב אחד, אני כבר ראיתי את כל הסוגים של התקלות האלה.

 

אני מדבר מניסיון של שני רכבים.

 

אם אתה בעל מקצוע , אני כנראה לא יכול לבטל את הניסיון שלך, אבל מהניסיון שלי עם שני רכבים - כשהידלקות הנורה מגיעה בעקבות התפוררות רצועה והתופעות לוואי שלה - הנוריות נותרות דולקות ולא משנה כמה תכבה ותניע את המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת שמן ברכב? קרה לי דבר דומה, חיפשתי בספר, כשרף השמן יורד נדלקת הנורה הזו. גם לי קרה שהיא נדלקה וכבתה אחרי כיבוי סוויצ'. אחרי הוספת שמן הבעיה נעלמה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

היום הייתי במוסך ששלח אותי שירות הלקוחות מוסך מטיוכה ברעננה

לא יודע באיזה סורק הוא השתמש לא שמתי לב אך הוא היחיד שמצא שיש תקלה בלחץ שמן מנוע - או משהו דומה

הוא אמר לי שזה לא נכנס לאחריות, מה שכן הוא צריך לחזור אליי לאחר שידבר עם היבואן ועם טרייד מוביל וינסה לעזור..

הוא היחיד שנראה מבין ברכב הזה מאחר והוא ידע שבאמת שיש רצועת טיימינג ולא שרשרת וידע הרבה מעבר למה שהאחרים לא ידעו לענות.

 

לגבי הסורקים של האחרים - launch זה החברה

 

עדיין יכולה להיות תקלה של רצועת טיימינג?

עריכה אחרונה על ידי AND1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת שמן ברכב? קרה לי דבר דומה, חיפשתי בספר, כשרף השמן יורד נדלקת הנורה הזו. גם לי קרה שהיא נדלקה וכבתה אחרי כיבוי סוויצ'. אחרי הוספת שמן הבעיה נעלמה לגמרי.

 

בדקתי והיה בסדר מבחינת כמות, אולי צריך להוסיף?

עריכה אחרונה על ידי AND1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש, אם לא חסר אין להוסיף.

 

אם יש תקלה הקשורה ללחץ שמן במנוע והיא לא נגרמה כתוצאה משימוש בשמנים או מסננים לא מקוריים או חליפיים העומדים בתקן, או כתוצאה מרשלנות שלך - מאז שאתה רכשת את הרכב - אז בוודאי שהיא צריכה להיות כלולה באחריות למנוע.

 

אם מדובר בהתפוררות של רצועת תזמון אז יכולות להיות פרשנויות שונות, כי מדובר בחלק מתבלה בהגדרתו, אבל גם כאן אם הרכב טופל לפי הספר הייתי מצפה מהאחריות לכסות (כמובן כל עוד היא בתוקף).

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללכת למוסך שהוא לא מורשה יבואן ולא מומחה זאת טעות. כל מוסך שלא עשה כבר כמה עבודות כאלה, עלול לגרום לך נזק חסר תקדים.

לדעתי האישית, חבר, אתה לא בכיוון הנכון.

בגלל שנדלקה נורה שקשורה ללחץ שמן, זה צריך להיות מכוסה עי האחריות.

תוציא היסטורית טיפולים מלאה מלובינסקי, רק לשלוח אימייל לשרות לקוחות להם.

יש מצב שבלובינסקי זה לא יעלה הרבה יותר מאשר במוסך אחר אחרי הנחות וכו וכו במיוחד אם הרכב היה מטופל בצורה מסודרת ובזמן.

תיקח את הרכב למוסך מקצועי שיש לו מחשב של פיגו ולא כל שטות שעובדת עם טרייד מוביל. מוסך רציני יתכן שיעזור לך להתמודד עם טרייד מוביל ועדיף תמיד לשלם עוד קצת ושיהיה גורם מקצועי שעושה את העבודה.

 

מוסך רגיל, הוא יודע שצריך לנקות גם חיישנים? כנראה שלא. יש לו סכמות מה מפרקים ואיפה? גם לא. צריך כנראה סט מיוחד של נועלים כדי שהכל הבוכנות ישארו באותו מצב, סט ספציפי כנראה לסוג מנוע הזה. למוסך לא מקצועי אין את הציוד הזה.

 

אם לא תטפל, אתה מתחיל להסתכן בכשל במנוע ולא רק בנורת אתרעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1805 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...