Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צלצולים במנוע וחוסר יכולת לעלות מעבר ל 4000 סל"ד


wonderd
שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאז שהחלפתי קרבורטור הרכב מצלצל (ואף אחד לא מרים..:)), בנוסף כשאני מגיע לאיזור ה 4000 סל"ד אני מרגיש כאילו אין למנוע כח לעלות לטורים גבוהים יותר. מדוע ולמה??

 

פרט שאולי חשוב; בזמן החלפת הקרבורטור החלפתי גם את הסעפת והתברר לי שהיו שני חורים בראש מנוע שכנראה היו מיועדים למעבר מים בין הסעפת לראש ונסתמו ע"י סיליקון בידי מי ששם את הסעפת הקודמת. כמובן שבניקיון פתחתי את החורים.

 

מה דעתכם??

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסעפת הקודמת , עם הקרבורטור סובארו,וסתימת מעברי המים, כבר נאמר:

" טיפש שזורק אבן לנהר , אלף חכמים לא יצליחו להוציא אותה"!

ולעצם בעייתך. נסה לאחר את ההצתה במקצת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צביקה, יכול להיות שמי ששם את הסעפת הקודמת גם שיחק עם כיוון ההצתה ולכן הבעיה??

האם העניין של הסל"ד קשור גם כן להצתה מוקדמת?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא!

אבל יתכן ובקרבורטור של הסובארו, לא היה חיבור של וואקום קידום הצתה למפלג, ולכן חיבור צינורית הוואקום עכשו, גורם לקידום הצתה בזינוק בלבד, וציר משני בקרבורטור הכפול שלך בוויבר, לא נפתח, מה שגורם להגבלה בסלד , מאמץ הרכב, צריכת דלק גבוהה יותר וצלצולים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא כן היה חיבור ואקום מהקרבורטור למפלג וקידום ההצתה אינו רק בזינוק אלא בכל פעם שהמנוע מתאמץ בטורים נמוכים יחסית.

 

אני אבדוק מחר את הציר המשני בקרבורטור ונראה מה קורה שם.

 

תודה

 

אלעד.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...