Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה להזמין חלק מEBAY בריטניה ואני לא לא מבין איך זה עובד עם המסים. יש הרבה חומר באינטרנט והרבה סתירות.

החלק עולה 80 פאונד ועוד 6 פאונד משלוח ואני לא מצליח להבין כמה מיסים אצטרך לשלם עוד.

 

 

תודה מראש

פורסם (נערך)

אני לא זוכר בדיוק וזה תלוי איזה חלף אבל לדעתי קח את הסכום . תוסיף לו איזה 40£ וזה הסכום הסופי. מדוע?

כי תאלץ לשלם מעמ 17٪ וגם מכס של 39٪ .בקיצור יש איזה 50٪ מיסים על מה שיצא לך ב eBay.

את המיסים אני משלם בדרך כלל online באתר המכס או ישירות לפקידה בסניף הדואר. רק במזומן.

 

אבל שים לב , לפעמים באיביי יש global shipping plan שכבר מכניס את המיסים לתחשיב (זה ממש נחמד , כי זה מגיע ישר עד הבית , בלי עיכובים, ממש כמו אמזון)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
שלום לכולם,

אני רוצה להזמין חלק מEBAY בריטניה ואני לא לא מבין איך זה עובד עם המסים. יש הרבה חומר באינטרנט והרבה סתירות.

החלק עולה 80 פאונד ועוד 6 פאונד משלוח ואני לא מצליח להבין כמה מיסים אצטרך לשלם עוד.

 

 

תודה מראש

 

 

במקרה שלך בערך פי 1.5 כולל הכל. תחבר את ערך החבילה+השילוח ותכפיל.

זה במקרה קיצון. אם שילמת פחות- הרווחת.

×
×
  • תוכן חדש...