Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיר הסרטון, מנוי אקטיבי לערוץ היפיפה שלו.

לא רציתי להתפלפל על ניואנסים טכניים כי באמת שאין טעם... אנשים מפחדים לתת למנוע לעלות לסל"ד גבוה, סה"כ רציתי להבהיר שזה יותר מבסדר לעשות זאת כי המנוע בנוי לעבוד כך וזה יכול להיות אפילו בריא, במיוחד אם טורחים ללחוץ על דוושת הגז ולא בתסריט של בלימת מנוע

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
מכיר הסרטון, מנוי אקטיבי לערוץ היפיפה שלו.

לא רציתי להתפלפל על ניואנסים טכניים כי באמת שאין טעם... אנשים מפחדים לתת למנוע לעלות לסל"ד גבוה, סה"כ רציתי להבהיר שזה יותר מבסדר לעשות זאת כי המנוע בנוי לעבוד כך וזה יכול להיות אפילו בריא, במיוחד אם טורחים ללחוץ על דוושת הגז ולא בתסריט של בלימת מנוע

 

בוא נלך על דוגמא של נסיעה במישור. לא עליה או ירידה.

שמתי לב שה- i30 עם הגיר הרובוטי- מתנהג קצת באופן רנדומלי לגבי התאמת ההילוך - למהירות.

קלטתי את זה כשהגעתי להילוך 7 במהירות של 60 קמ"ש. שזה מרגיש מוזר, כי בגיר רגיל- היית מגיע להילוך הזה רק במהירות של בערך 100 קמ"ש על הכביש המהיר.

אז מה קורה פה בדיוק? זו התנהגות תקינה שההילוכים מתקדמים כל כך מהר גם בנסיעה רגילה בתוך העיר?

×
×
  • תוכן חדש...