Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסך המגע (טאצ') הפסיק לעבוד במערכת המולטימדיה blaupunkt ny830 בהונדה ג'אז 2015 (הותקנה ע"י הסוכנות).

1. האם כדאי לתקן מסך מגע? כמה זה יעלה בערך?

2. האם קל להתקין לבד מערכת סינית זולה מאליאקספרס או משהו כזה:

http://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=7414&utm_source=zap

( אין לי צורך בDVD, GPS, רק משהו פשוט לשמוע רדיו, בלוטות' ושיתחבר למצלמת רוורס שכבר מותקנת )

פורסם

קרה לנו אותו דבר ביום בהיר אחד בסיוויק 2013.

הזמנתי מערכת אנדרואיד סינית מאליקספרס נראית זהה למערכת שצירפת בלינק.

התקינו לי אותה תמורת 150 ש"ח,מה שכן בדיעבד לטעמי כדאי להשקיע במערכת מעט יותר "חזקה".

בסיוויק ישנה בעיה עם השליטה מההגה,שכן היבואן עשה קומבינה כלשהי בשביל שהNY830 תעבוד (נבדק מול מס' מתקינים),גם קנבס ייעודי שרכשתי לא עזר,אישית לא מפריע,אבל כדאי לבדוק גם לגבי הג'אז.

×
×
  • תוכן חדש...