Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה ,

 

אודה לעצתכם איזה רכב יהיה עדיף בעיקר באמינות , כמובן אם אחד מהם גם אמין מהשני וגם נוח מה טוב.

 

צריכת הדלק לטובת ההונדה אני מעריך תקנו אותי אם אני טועה .

 

שניהם נמכרים בערך באותם מחירים - כמובן שהשנים שכתובות מעלה גמישות שנה לפה שנתיים לשם.

 

תודה רבה !

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

לנסר 1.5 או 1.8?

כי אלה רכבים קצת שונים, אבל שניהם אמינים.

הנקודות החלשות של לנסר :

בידוד רעשי מנוע, צבעים מטליים דהויים, הפלסטיקה מרגישה זולה.

בדגם 1.8 תאוצה ראשונית מרגישה רחוקה מנתוני היצרן ( בגלל גיר רציף ) וטיפול יקר של החלפת שמן גיר + פלגים.

1.5 ( גיר אוטומטי פלנטרי ) חלשה יותר בעיקר בתאוצת הביניים.

היתרון של לנסר על סיוויק - מחיר לשנתון וגודל הבגאז'. ללנסר 1.5 צריכת דלק דומה לשל סיוויק, ל 1.8 קצת יותר גבוהה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לנסר 1.5 או 1.8?

כי אלה רכבים קצת שונים, אבל שניהם אמינים.

הנקודות החלשות של לנסר :

בידוד רעשי מנוע, צבעים מטליים דהויים, הפלסטיקה מרגישה זולה.

בדגם 1.8 תאוצה ראשונית מרגישה רחוקה מנתוני היצרן ( בגלל גיר רציף ) וטיפול יקר של החלפת שמן גיר + פלגים.

1.5 ( גיר אוטומטי פלנטרי ) חלשה יותר בעיקר בתאוצת הביניים.

היתרון של לנסר על סיוויק - מחיר לשנתון וגודל הבגאז'. ללנסר 1.5 צריכת דלק דומה לשל סיוויק, ל 1.8 קצת יותר גבוהה.

 

תודה רבה ! האמת שההתלבטות היא גם בין הדגמים של הלנסר לכן המידע מאוד עזר.

 

עוד שאלה , איך ההונדה סיוויק שנת 2007 האצ'בק , בשנים האלה הם הגיעו עם גיר רובוטי , יש בעיות ידועות לגיר ? לא מבחינת אופן הפעולה הקופצני כיאה לגיר רובוטי אלה אמינות\תקלות.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

כן, לגיר הרובוטי בהונדה יש בעיות אמינות ועדיף לא להכנס לזה.

מעדיף סיוויק סדאן על לאנסר 1.8.

הרכב מרגיש יותר נוח ואיכותי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תודה ! יש מחלה ספציפית שכדאי לבדוק לפני קניה ?

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...