Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תלאותיו של ד' בשוק המשומשות


danielisot
שימו לב! השרשור הזה בן 2151 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא שאוטו גרמני היום זה שיא האמינות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרסה החדשה יותר מגיעה עם מנוע שמצדיק את כל מה שחושבים על רכבים צרפתיים.



 

על אף שהמנוע בכלל גרמני..

זה בכלל לא משנה מי תכנן את המנוע.

 

רכיב בעייתי, או אפילו מוצר בעייתי עלולים לקרות לכל יצרן. השאלה איך מטפלים בהם אח"כ.

 

אז אני לא מצפה שהיבואן יקנה בחזרה את כל הרכבים האלו, או שיחליף לכולם מנוע. אבל אפשר היה לצפות, מתוך הבנה שמדובר בלקוחות שעשויים לא לחזור למותג, לעשות מאמץ כדי להוזיל את עלויות הטיפול ברכבים עם המנוע הספציפי הזה (ובלי לדעת, יש לי הרגשה שזה אפשרי).

 

במקום זה, מתמחרים חלקים במחיר מלא, ועוד בחלק מהמקומות מוסיפים וגובים מאות שקלים על דיאגנוסטיקה.

 

אפילו אני נשברתי בסוף (אבל גם המחסור בגיר ידני תרם לזה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום ביניים תעשה במינימום אחרי 25 אלף קמ, 2500 זה כלום ולא מדגים שום דבר מאמינות הרכב, כל רכב, אלא אם התרחשה תקלה בחלון הצר הזה עצמו.

 

בהצלחה חבר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה במגרשים זה שהמכוניות הטובות ("מציאות"), נמכרות בקומבינה תוך יום-יומיים מהרגע שהן מגיעות, במחירים סבירים לחבר של חבר של אחד מסוכני המכירות, או ל"חבר" של הבעלים של המגרש, או שהן פשוט נחטפות. ואז כשמגיעים למגרש להתרשם ממה שנשאר, באמת שלא נשאר כלום ברוב המגרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב במצב מכני טוב עשית עסקה טובה, זה לא רכב לפתיחות כמובן אבל יש לו מנוע מכובד שכבר כיכב בגרסה השניה של הרכב, ואם דואגים לטפל בשסתומי גיר בזמן ולהחליף שמן גיר בתכיפות הראויה זה רכב נהדר להנהיגה (מנסיון עם הגרסה השניה 2005-2008).

אם היה מישהו שהיה מספיק חכם להביא כזאת ידנית לארץ הוא עשה את עסקת חייו. ואם ב HDI אז בכלל ג'ק פוט. אבל בארץ כולם אוהבים בנזין אוטומט אז נדיר למצוא משהו אחר.

(לקח לי כמה חודשים למצוא C4 ידנית, נהנה ממנה הרבה יותר ממכרי שסובלים עם האוטומט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2151 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...