Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם אני רוצה לסכם (3500 ק"מ וחמישה חודשים עם אלטו 2012 ידנית)


שביט
שימו לב! השרשור הזה בן 1020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מן הסתם, כרכב ראשון/עיקרי בבית, רכבי המיני הם לא החלטה נכונה, בדגש על הזולים והפושטים שבחבורה (והאלטו הוא הכי פושט).

מי שקונה כזה רכב כדי לנסוע נסיעות של שעה וחצי על 110, או לנסועה של 20 אלף ק"מ בשנה, או לקחת באופן קבוע נוסעים במושב האחורי, ומתבאס על זה, לא עשה מספיק שיעורי בית, לדעתי.

 

היום רכבי המיני טובים מבעבר ואין להם בעיה לנסוע מהר ולאורך זמן.

גם בדגמים הקודמים יש נוחים ושקטים יותר כמו הפנדה שהייתה אצלי לרכב הראשון/עיקרי (רווק בזמנו) למעט מחסור בעליות לא הייתה בעיה לנסוע איתה למרחקים או במהירות גבוהה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפשר לנסוע עם המכוניות האלה מהר ולמרחק רב, אבל אז באים לכתוב בפורום שהן לא חסכוניות כמו שהבטיחו בפרסומות, ומתלוננים על הרעש ועל חוסר האחיזה ועל השד יודע מה...

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעט הפיקנטו/I10 השאר די חיסכוניות, עיקר התלונות כלפי הקוריאניות האוטומטיות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל עכברון שנת 2012 ידני מנוע רגיל בשנת 2012 הגיעו כבר מנועי vvt לי מכרו תרגיל לאבא שלי יש vvt אוטומט

 

מרוצה ממנה רק טיפולים הדברים שרק אחלפתי זה רביעית צמיגים ובולמים לדלת חמישית עלות של 304 שח

 

צריכת דלק החי טובה שעגתי 1:22 מחוץ לעיר משולב 1:18 עירוני 1: 16

היתה גם צריכה של 1:24 דרך כביש 6 שאמנע היה חדש ושומר על הצריכה עד היום מצבר מקורי עוד אחשב

 

של אבא שלי אוטומטית עושה 1:17 משולב

 

אין בעיה לנסוע גם 120

 

היתה לי i10 ידנית 2011 צריכת הדלק היתה מזעזאת רועשת ב 90קמ"ש סבלתי ממנה

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מחליף אייפון כל 3 שנים בעלות של 3000 ש"ח ואתה מחליף שיומי כל שנה ב-500 ש"ח, שנתית מי מאתנו משלם יותר על הטלפון שלו? ברור שאני. עד כאן דעתך בנידון.

עכשיו תעשה את אותו חישוב אבל אני מוכר את האייפוו בתום ה-3 שנים ב-1500 ש"ח ואתה זורק את הטלפון לפח. התמונה השתנתה ברגע שהכנסנו נתון שאתה טוען שלא רלוונטי.

 

ולגבי התחזוקה, סלח לי אבל זה ממש לא נכון. מי אמר שאותו דבר? כל מי שיש לו קיה מג'נטיס חווה בשנה השביעית שלה על הכביש בעיה עם המצתי להט? לאף אחד זה לא קרה בשנה השישית או השמינית אלא רק בשביעית, כי זה מה שנובע מדבריך.

 

תחזוקת רכב כוללת הכל, רישוי, ביטוח, עלויות רכישה, דלק, טיפולים ותיקונים. אם תוציא רכיב אחד מהמשוואה, לא משנה איזה, לא ניתן להשתמש ברכב באופן סדיר.

לא ירדת לסוף דעתי, עזוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח לכמה אנשים הרעש יתקבל בתור משהו פאן, לאבא שלי הרעש מאוד הפריע ב 107

 

משעשע, דווקא לדעתי הרעש של ה 107 (וגם של המיקרע) זה אחד הדברים, כמו בייבי פורשה.

 

לאלטו יש המון מגרעות אבל עם גיר ידני היא לפחות ברת נהיגה, עם הגיר האוטומט היא פשוט זבל עופות שקשה לי לחשוב על רכב גרוע יותר

 

i10 עם מנוע 1 ליטר וגיר אוטומטי.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע, דווקא לדעתי הרעש של ה 107 (וגם של המיקרע) זה אחד הדברים, כמו בייבי פורשה.

 

 

i10 עם מנוע 1 ליטר וגיר אוטומטי.

 

 

אתה מוזמן לטפס איתי את העלייה של בית אורן / שער הגיא ותגיד לי איך אתה מרגיש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לשכור 107 רובוטיות מס' פעמים, אחת מהן היתה עבור מפגש פורום אי-שם ב 2015 (או סוף 14, כבר לא זוכר) שכלל את נס הרינג וארץ המרדפים, לרבות כביש 458 האלוהי (שזכה לכינוי "ספציאלה"). בעליות מתמשכות לא היה לה מה להציע יותר מדי, אבל נהנתי מכל רגע כשהרגל היתה ברצפה, גם אם i30 עמוסה לעייפה עדיין לא ראתה אותה ממטר.

 

Sent from my OnePlus 6T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

107 הייתה סיוט עבורי אפילו בעיר. הרכב לא זז, פשוטו כמשמעו. אתה מרגיש את כל הכביש דרך ההגה והמושב, ובמחשבה נוספת אנחנו ממש סוטים מהדיון כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע, דווקא לדעתי הרעש של ה 107 (וגם של המיקרע) זה אחד הדברים, כמו בייבי פורשה.

 

 

 

 

כל זמר אופרה היה פעם תינוק בוכה ומעצבן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לשכור 107 רובוטיות מס' פעמים, אחת מהן היתה עבור מפגש פורום אי-שם ב 2015 (או סוף 14, כבר לא זוכר) שכלל את נס הרינג וארץ המרדפים, לרבות כביש 458 האלוהי (שזכה לכינוי "ספציאלה"). בעליות מתמשכות לא היה לה מה להציע יותר מדי, אבל נהנתי מכל רגע כשהרגל היתה ברצפה, גם אם i30 עמוסה לעייפה עדיין לא ראתה אותה ממטר.

 

Sent from my OnePlus 6T

 

באמת נהנת מרכב רובוטי חד מצמדי, חלש, רועש בכזה כביש?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת נהנת מרכב רובוטי חד מצמדי, חלש, רועש בכזה כביש?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יש כאלה שאוהבים גברים בלבוש נשים... ה' ישמור .

 

אז 107 למה לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

הופ הופ טרללה, חלפה עברה לה עוד שנה :-D

 

בדיוק לפני שנתיים (ב3/11) קיבלתי את הרכב, וזה הזמן לסכם את השנה השנייה במחיצתו.

13 אלף ק"מ~ (מחר יעבור את ה106 אלף), טיפול אחד, טסט אחד, רביעיית צמיגים ועוד קצת. נסיעות קבועות על קו הרצליה- ראש העין נגד הפקקים, מידי פעם נסיעה משפחתית קצרצרה, ומספר נסיעות ארוכות, לחמותי בערד ולמילואים בצאלים.

 

עלות הביטוח לשנה זו- 1050 חובה, 827 צד ג', סה"כ 1877 ש"ח.

אגרת רישוי והעברת טסט- 1024 ש"ח.

ב95 אלף~ בוצע ניקוי מצערת, בעזרת אסף מהכנופייה.

ב97 אלף~ הוחלף נוזל הגיר (משום מה שכחתי להחליף בטיפול 90 :roll:), גם כן עם אסף. שני בקבוקים של 75W80 GL4 עלו 184 ש"ח אצל אבי חלקי חילוף.

לקראת 100 אלף ק"מ הוחלפו ארבעת הצמיגים לגודייר אפיגריפ, בצמיגי טל בהרצליה פיתוח, סה"כ 1000 ש"ח.

לפני חודש הרכב עבר טיפול 105 שכלל שמן kixx 5w30 ומסנן שמן מקורי, שניקנו אצל אוטו ציון, ושלישיית מצתי אירידיום NGK שנרכשו באיביי. סך כל הפריטים- 348 ש"ח. הטיפול בוצע על ידי, בסיוע חבר שמסתבר שהוא כנופצון מתלמד.

 

צריכת הדלק הממוצעת במשך שנתיים היא 18.32 ק"מ לליטר, כשתוואי הנסיעה כאמור הוא 90 אחוז בינעירוני נינוח, על 90-95 קמ"ש. סך עלות הדלק לשנה השנייה היא 4310 ש"ח, ויחד עם 4433 ש"ח נוספים, עלות האחזקה הכוללת לשנה היא 8743 ש"ח.

 

נאחל לאוטו בהצלחה בשנה השלישית שלנו יחד :-P

 

מקווה שנהנתם ושהמידע מועיל

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

Happy Carnniversary, בדיוק שלוש שנים וקרוב ל40 אלף ק"מ ביחד 😀. זה הזמן לסכם שנה נוספת, להעשרת מאגר המידע של קארספורום, וגם אמצעי תיעוד נוסף עבורי, חוץ מאקסל ההוצאות.
תכל'ס לא הרבה השתנה. לשמחתי המשכתי לעבוד כרגיל בתקופות הסגר, כך שהקילומטראז' כמעט זהה לשנים הקודמות (12,046 ק"מ בשנה שחלפה).

עלות הביטוח לשנה שחלפה נשארה 1,050 חובה ו827 צד ג', סה"כ 1,877 ש"ח.

עלות הטסט השנתי הייתה 1,021 ש"ח (עבר בחודש יוני ללא בעיות).

בתחילת אוקטובר הוחלפו עצמאית שמן kixx 5w30 ומסנן שמן מקורי במסגרת טיפול 120 (עלו 124 ש"ח אצל אוטו ציון ביהוד. מומלץ), ובמהלך החודש אקפוץ למוסך להחלפת רצועה ונוזל בלמים (עלו יחד 51 ש"ח, גם כן אצל ציון).
קוסמטיקה ואודיו לכיף- החישוקים עברו צביעה קלילה, הרדיו המקורי הוחלף לפיוניר DEH P5800MP שהיה בבית, הרמקולים הקדמיים (מקרטון 🤣) הוחלפו לזוג פיוניר פשוטים ב80 ש"ח, ונוספו עוד זוג רמקולים 6.5, מורל מקסימו שנמסרו מחבר, בדלתות הקדמיות.
צריכת הדלק ואופי הנסועה נשארו ללא שינוי. הצריכה הממוצעת נעה בין 18.5 ל19.5 ק"מ לליטר, מספר תדלוקים עברו את קו ה20 קמ"ל, ופעמיים חציתי גם את ה21 ק"מ לליטר. הנסועה, כאמור, היא 90 אחוז על קו הרצליה-ראש העין וחזרה, נגד הפקקים, נהג יחיד.
סך כל ההוצאות לשנה זו (3,661 ש"ח דלק, 1,877 ש"ח ביטוח, 1,021 טסט ו174 ש"ח חלפים, עוד לא כולל עבודת המוסך) הוא 6,733 ש"ח, מה שנותן 56 אגורות לקילומטר (הוצאות תפעול בלבד).

החלפה לא נראית בזמן הקרוב, מהסיבה הפשוטה שהרכב מבצע תפקידו נאמנה ומתבגר בכבוד, למרות מוצאו האינדיאני ואיכות הייצור. היותו פשוט וזול גורמת לי לא לפחד "להתגלח" עליו ולהעיז לעשות דברים שבחיים לא חשבתי שאעשה לבד ברכב- אם זה טיפולים שוטפים בהיקף זה או אחר, תיקוני צבע או פירוק דיפוני דלתות לצורך הרכבת רמקולים.
 

  • אהבתי 2
  • מעניין 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...