Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים

היום רציתי להחליף מנורה בקורולה 2007 המשפחתית ונתקלתי במראה המצ"ב.

עלי לציין שלא רואים שום נזילת שמן מלבד ההזעה הזו ( בין טיפול לטיפול כן צריך להוסיף שמן , אינני יודע כמה...)

האם זה נורמאלי או שמא תחילתה של בעיה?

תודה!

corolla oil.jpg

פורסם (נערך)

מותחן שרשרת תזמון, היה לי את זה וטיפלתי במוסך לפני שבועיים, זאת מחלה בVVTI (כמעט כל קורולה בת 6 ומעלה נוסעת עם זה ) אבל אפשר לחיות עם זה כל עוד אין הזעה חריגה.

בטיפול של הקורולה שלי המכונאי הוציא את המותחן ניקה אותו ואת האזור ואטם עם סיליקון, אם ינזל שוב אחליף מותחן (עלותו 250 ש''ח לערך).

 

זה קורה בגלל שהגומית אטם מתעייפת עם הזמן והשמן פשוט מזיע על האזור.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
מותחן שרשרת תזמון, היה לי את זה וטיפלתי במוסך לפני שבועיים, זאת מחלה בVVTI (כמעט כל קורולה בת 6 ומעלה נוסעת עם זה ) אבל אפשר לחיות עם זה כל עוד אין הזעה חריגה.

בטיפול של הקורולה שלי המכונאי הוציא את המותחן ניקה אותו ואת האזור ואטם עם סיליקון, אם ינזל שוב אחליף מותחן (עלותו 250 ש''ח לערך).

 

זה קורה בגלל שהגומית אטם מתעייפת עם הזמן והשמן פשוט מזיע על האזור.

 

האם אתה בטוח שעלות התיקון היא 250 ש"ח??

 

כי בשירשור הזה : https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?642690-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%97%D7%9F-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%AA-%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A1-2001-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99

 

זה נשמע סיפור קצת יותר רציני....

פורסם

אולי השירשור הזה יהיה רלוונטי למישהו אז אני מעדכן: נכנסתי למוסך אוטופיה טויוטה הקבוע שלי ואמר לי היועץ לעזוב את זה ולהשאיר את זה ככה בלי לגעת, אם זה היה נזילה של ממש מחליפים את האטם בעלות של 300-400 ש"ח.

תודה לעוזרים!

×
×
  • תוכן חדש...