Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על הפרגון.

איך שולטים על המנועים/סרוו

 

לשלט יש רסיבר שמתאים לו (מקלט)

הסרוו, מתחבר ישירות לרסיבר לאחד הערוצים. כאשר תזיז את הפקד בשלט ששולט על אותו ערוץ, הסרוו יזוז בהתאמה.

המנועים, בכדי לשלוט עליהים, צריך להוסים יחידה שמתאמת בניהם לרסיבר. ESC. ואז הם הופכים ליהיות כמו סרוו. זזים בהתאמה לעוצמת הפקודה.

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו אתה רק צריך לבנות שופל :D

אהבתי את האלתור עם הסרגל

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שופל או באגר, בהחלט כלים מעניינים ומאתגרים לבנייה.

 

הסרגל בהחלט הוכיח את עצמו ונתן תחליף ראוי למערכת קפיצים. דרך אגב, זה שני סרגלים צמודים, אחד לא עמד בעומס. שאר חלקי השלדה לא התנהגו בצורה יציבה. גם בגלל סרבול של צירים וגם בגלל חוסר דיוק בחלקים שייצרתי. לא קל לקדוח בגליל בצורה מדויקת ללא כלים מדויקים (לו רק הייתה לי מחרטה, חלום).

לכן, לפני שופל או באגר, אני מתכוון (מתי שיתפנה לי זמן) לשפר את השלדה לצורה יותר מקצועית ועדיין לשמור על מחיר שפויי.

פורסם
תודה רבה על הפרגון.

איך שולטים על המנועים/סרוו

 

לשלט יש רסיבר שמתאים לו (מקלט)

הסרוו, מתחבר ישירות לרסיבר לאחד הערוצים. כאשר תזיז את הפקד בשלט ששולט על אותו ערוץ, הסרוו יזוז בהתאמה.

המנועים, בכדי לשלוט עליהים, צריך להוסים יחידה שמתאמת בניהם לרסיבר. ESC. ואז הם הופכים ליהיות כמו סרוו. זזים בהתאמה לעוצמת הפקודה.

 

מעניין מאוד!, תודה על המידע

פורסם
שופל או באגר, בהחלט כלים מעניינים ומאתגרים לבנייה.

 

הסרגל בהחלט הוכיח את עצמו ונתן תחליף ראוי למערכת קפיצים. דרך אגב, זה שני סרגלים צמודים, אחד לא עמד בעומס. שאר חלקי השלדה לא התנהגו בצורה יציבה. גם בגלל סרבול של צירים וגם בגלל חוסר דיוק בחלקים שייצרתי. לא קל לקדוח בגליל בצורה מדויקת ללא כלים מדויקים (לו רק הייתה לי מחרטה, חלום).

לכן, לפני שופל או באגר, אני מתכוון (מתי שיתפנה לי זמן) לשפר את השלדה לצורה יותר מקצועית ועדיין לשמור על מחיר שפויי.

 

בדיוק היום חשבתי על רכישת מחרטה. בחו"ל זה לא בעיה בכלל, ויש אפילו דגמים קטנים לשולחן עבודה. בארץ ראיתי שמוכרים רק דגמים בינונים, או יחסית גדולים. המחירים דווקא סבירים לגמרי. מה שתופס אותך זה העלות של כל הציוד הנלווה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...