Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי דוח + גררו לי את הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

חניתי באזור עם שלט שאסור לחנות בתל אביב,

 

גררו לי את האוטו + השאירו לי דוח על סך 250 שקל.

 

האם זה חוקי? לפי מיטב ידיעתי זה או דוח או גרירה לא?

 

תודה.

פורסם

לא, זה גם וגם.

 

הגרירה היא לכאורה לא עונש (לעיריית ת"א יש חוש הומור מפותח), אלא למניעת הפרעה לתנועה.

 

תנחומי, ושיהיה לעירייה לתרופות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

העירייה לא צריכה לתרופות.

בעל הרכב צריך שלא להחנות את רכבו במקום שמפריע לתנועה.

 

נמאס מאנשים שמעמידים את רכבם (אפילו אם רק עוצרים לאסוף נוסע) במקום שמפריע לתנועה או חלילה מסכן את הסביבה.

מספיק לעצור את הרכב בכניסה לצומת (גם אם זה רק מתחת לבית ב 2 בלילה כשאין כלב בחוץ) כדי שהרכב שאחריך יצטרך לעקוף אותך ולחצות קו הפרדה רצוף.

לאנשים האלו צריך לאחל לתרופות.

פורסם

אהלן,

 

חניתי באזור עם שלט שאסור לחנות בתל אביב,

 

גררו לי את האוטו + השאירו לי דוח על סך 250 שקל.

 

האם זה חוקי? לפי מיטב ידיעתי זה או דוח או גרירה לא?

 

תודה.

קרה לי גם לפני חודש.. לצערי ככה זה עובד.

יום טוב גם לך

פורסם
העירייה לא צריכה לתרופות.

בעל הרכב צריך שלא להחנות את רכבו במקום שמפריע לתנועה.

 

נמאס מאנשים שמעמידים את רכבם (אפילו אם רק עוצרים לאסוף נוסע) במקום שמפריע לתנועה או חלילה מסכן את הסביבה.

מספיק לעצור את הרכב בכניסה לצומת (גם אם זה רק מתחת לבית ב 2 בלילה כשאין כלב בחוץ) כדי שהרכב שאחריך יצטרך לעקוף אותך ולחצות קו הפרדה רצוף.

לאנשים האלו צריך לאחל לתרופות.

נראה אותך מתרוצץ בין חניון רידינג לדולפינריום כי במוקד לא יודעים איפה האוטו אחרי שחנית חוקי מבחינה תל אביבית עם חצי גלגל על אדום לבן ויגררו לך את הרכב כי הוא חדש, יקר ומנצנץ וזה לא בא לפקח טוב בעין.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...