Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מהיום שקניתי את הרכב אני לא מבסוט מיכולות הבלימה הלא גבוהות שלו.

מחפש פתרון כך שאהנה מיכולות בלימה ראויות יותר וקירור טוב יותר.

לא ידוע לי מה קוטר הצלחות בג'וק ניסמו.

מי מכם יודע מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב?

עומר :-)

פורסם

אם אתה מודל מעל 2014 , הצלחות הקידמיות 320mm הרפידות שלך מידה אחרת מהג׳וק הרגילה , אתה יכול לשים צלחות עם שקעים (לא מחוררות) או חרוטות עם רפידות ebc אדום , וצינורות בלימה שזורים . בזמנו ראיתי קיט ברקסים של איזה חברה אבל לא הצלחתי למצוא את זה היה די יקר

פורסם
אם אתה מודל מעל 2014 , הצלחות הקידמיות 320mm הרפידות שלך מידה אחרת מהג׳וק הרגילה , אתה יכול לשים צלחות עם שקעים (לא מחוררות) או חרוטות עם רפידות ebc אדום , וצינורות בלימה שזורים . בזמנו ראיתי קיט ברקסים של איזה חברה אבל לא הצלחתי למצוא את זה היה די יקר

אתה בטוח שגודלן 320mm?

זה ממש לא נראה ככה, נראה קטן בהרבה.

אני יודע איך 312mm נראה ב vrs לכן זה מוזר לי...

לגבי צינורות בלימה - סליחה על הבורות אבל מה זה יתן לי?

עומר :-)

פורסם

לפני שאתה עושה משהו תבדוק את העניין לעומק. למיטב ידיעתי צינורות שזורים לא עוברים טסט, ולפרק את זה כל שנה זה סיוט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בלי שום קשר - צינורות שזורים לא יתנו לך איזשהו שיפור בבלימה שתרגיש, בטח לא בנסיעה מנהלתית ולא הייתי רץ להחליף צנרת, אם אתה לא יורד לשטח ויש סכנה שתפגע בצנרת ברקס שלך מנהיגת שטח [אבנים, סלעים, וכו'], תישאר עם הצינורות גומי של האוטו, בהנחה שמערכת הבלימה שלך תקינה ב 100% - צינורות שזורים לא יתנו לך כח בלימה יותר גדול ממה שכבר יש לך, לא משהו שתרגיש בכל אופן.

 

מעבר למערכת הבלימה שלך - איזה צמיגים יש לך ומה מצבם? הצמיגים יכולים מאוד להשפיע על יכולת ומרחק הבלימה שלך.

פורסם

^^זה חדש לשמוע,צנרת שזורה אומנם לא משפרת את הבלימה אבל מוסיפה תחושה ותגובה יותר טובה של הברקסים, הדוושה תהיה הרבה יותר חדה בתחושה. כוח בלימה זה לא מוסיף בשורה התחתונה אבל זה כן משנה את ההרגשה של הברקס.

לגבי שיפורי כוח בלימה.

א. תבדוק צלחות ספורטיביות(מחורצות עדיף על מחוררות).

ב.רפידות נושכות יותר.

ג.להחליף לנוזל בלמים משופר יותר.(זמני החחלפה סביר להניח ישתנו גם, משנתיים ירד לשנה ככל הנראה).

ג. אם אתה רוצה להתקדם שלב תבדוק אפשרות להגדלת צלחות(זה תהליך לא הכי פשוט כי תצתרך לבדוק אם יש שוני מבחינת הבוכנות שלך לבין הדגם שמגיע עם צלחת גדולה יותר, לבדוק אם התושבות מתאימות וכמובן להזמין את כל הנדרש לפרוייקט)

פורסם
^^זה חדש לשמוע,צנרת שזורה אומנם לא משפרת את הבלימה אבל מוסיפה תחושה ותגובה יותר טובה של הברקסים, הדוושה תהיה הרבה יותר חדה בתחושה. כוח בלימה זה לא מוסיף בשורה התחתונה אבל זה כן משנה את ההרגשה של הברקס.

לגבי שיפורי כוח בלימה.

א. תבדוק צלחות ספורטיביות(מחורצות עדיף על מחוררות).

ב.רפידות נושכות יותר.

ג.להחליף לנוזל בלמים משופר יותר.(זמני החחלפה סביר להניח ישתנו גם, משנתיים ירד לשנה ככל הנראה).

ג. אם אתה רוצה להתקדם שלב תבדוק אפשרות להגדלת צלחות(זה תהליך לא הכי פשוט כי תצתרך לבדוק אם יש שוני מבחינת הבוכנות שלך לבין הדגם שמגיע עם צלחת גדולה יותר, לבדוק אם התושבות מתאימות וכמובן להזמין את כל הנדרש לפרוייקט)

 

בשביל להבין מה פותח השרשור צריך, יש להבין את ההתנהלות שלו עם האוטו ובאיזה מצבים הוא מרגיש שהאוטו לא בולם כמו שצריך.

 

אם מדובר על אדם מן השורה שנוהג מנהלתית ומרגיש שהאוטו לא בולם מספיק טוב, יש לבדוק שמערכת הבלימה תקינה והוא לא נוסע עם רפידות\צלחות מאיכות נמוכה או נוזל בלמים גמור מה שיכול להשפיע רבות על מרחק הבלימה.

 

אם הרכב ננהג בצורה ספורטיבית ומגיע למהירויות גבוהות ומבצע בלימות רבות אז בהנחה שכל המערכת תקינה - צריך להתקדם משם ולהתחיל מצמיגים דיסקים ורפידות ונוזל בלמים שעמיד לטמפרטורות יותר גבוהות.

פורסם

לפי דעתי הבעייתיות העיקרית בבלימה שלי היא מערכת abs מפגרת למדי, אם הכביש טיפה משובש ולוחצים ברקס חזק, הabs נכנס לעבודה ב"כל הכח" ובגלל זה אני חש בלימה ירודה, הוא משחרר את נעילת הגלגלים יותר מידי והאוטו ממשיך לרוץ קדימה קצת.

בלי קשר, בנהיגה ספורטיבית, אני חש דעיכה קטנה בבלימה וקצת ריח של ברקסים, לכן רוצה לשפר. אולי השיפור יתרום לבלימה טובה יותר גם בחירום.

חשוב לי לציין שאני לא מתכוון להכנס להרפתקאות ולא רוצה להתחיל להתעסק עם צינורות וכד'.

 

לגבי קיט בלימה של RS - אצטרך להחליף את הקליפר ואולי דברים נוספים לזה...

מעדיף להשאיר את המצב as is לחפש רפידות טובות יותר מהמקור ואולי אולי צלחות טובות יותר אך כנראה בשלב מאוחר יותר אתעסק עם זה כי יש לצלחות אצלי עוד בשר.

באם המידה אצלי מקדימה היא 296mm (בטוחים? הצלחות נראות קטנות) - מה מומלץ עבורי?

עומר :-)

×
×
  • תוכן חדש...