Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר באלפא רומיאו מיטו 2010 ,

המזגן מקרר ומחמם ועובד בצורה תקינה לחלוטין,

לאחרונה התפתח רעש מוזר שמופיע רק בבלימה

כאשר המזגן עובד, יש רעש צפצוף / ציוץ גבוה שמופיע ברגע שנוגעים בברקס,

לפעמים גם בפניות חדות. הרעש ממש נשמע כמו ציוץ של ציפור,

ועקבי לגמרי עם הבלימה. ברגע שאפסיק לבלום הרעש יפסיק.

 

כמו כן אין שום זכר לרעש כאשר המזגן כבוי.

הרעש קורה בעיקר על מצב קירור, במצב חימום הוא ישנו אבל פחות מורגש.

 

אשמח לעזרה!

תודה רבה.

פורסם

לא נשמע לי הגיוני צפצוף מהמזגן בעת בלימה...

בכל מקרה לבן דוד שלי יש אלפא מיטו 2012 וגם לו היה את זה מסתבר שלכלוך הגיע לרפידות של הברקסים שלו או משהו כזה והוא החליף אותם וזה פתר את הבעיה לגמרי

פורסם

ניתן להבין שהשריקה/ צפצוף נובעת לא מהבלימה, אלא מהכוחות G שמופעלים על הרכב בזמן העצירה. בפנייה מספיק חדה הרעש יופיע גם .כתבתי למעלה שזה קורה רק שהמזגן דולק. אין שום רעש מהברקסים עצמם, צלחות ורפידות חדשות.

פורסם

יכול להיות שהמדחס זז בזמן בלימה?

זאת אומרת שהוא יושב על סוג של תושבת שבלתה עם הזמן או שהוא מחובר למנוע והמנוע זז בגלל תושבות בלויות?

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

בוקר טוב

נראה שהרעש לא מתחזק עם עוצמת המפוח,

אתמול נסעתי עם אוורור דולק בלי מיזוג ולא היה את הרעש,

היום נסעתי שוב רק עם אוורור כדי לוודא והיה רעש ממש ממש מזערי,

רק בפנייה אחת חזקה שמאלה וטיפה באיזה בלימה וזהו. לא כמו בדרך כלל.

פורסם

היה לי בעבר מקרה דומה ולמדתי לחיות עם זה. צפצוף מכיוון התריסים בזמן בלימה כשהמזגן דולק.

בכל אופן ישנן חלקים הנכנסים לפעולה במזגן בזמן בלימה. חבר היה לו פורד קונקט שלא קיררה בעצירות. מסתבר שיש ברדיאטור שסתום מסויים שנכנס לפעולה בזמן עצירה וכך שומר על הלחצים. בכל אופן הייתי בודק את הכיוון הזה. אולי ישנו שסתום במאייד הפנימי של הקו

×
×
  • תוכן חדש...