Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבעיה היא שנגמר לי הכסף! אתה יודע כמה כסף השקעתי באוטו הזה רק בחודש האחרון?! אני מתקן תקלה ואחרי שבוע משהו אחר מתקלקל.. פשוט לא ייאומן!
כל הז*ן!

להחזיק אוטו עולה כסף!

 

מוטי.

פורסם

תשמע חבר

בנוסף לכל מה שצינו לך אני מצתרף לזה שקדאי מאוד להחליף בהקדם האפשרי וכי למה .

הרי לך סיפור קצר גם לי בדומה למקרה שלך ,היה לי פיאט אונו והמסב היה מרעיש לא היה לי כסף לחליף אותו כי היתי סטודנת וים אחד החלתנו לצאת לטיול לים המלח

הגענו לעין גדי ותנחש מה קרה אופס האוטו לא נוסע כמובן לא היה לי ביטוח גרר .

אתה לא רוצה להיות במצב כזה.

פורסם

אסי, להבא שאת יוצאת עם אוטו לטיול ארוך תבדקי שהאוטו תקין אפילו במוסך.

 

חפשי את ההמלצות שהביאו לי לגבי הנסיעה עם הלאונה שלי לאילת בעוד כמה חודשים.

 

אם האוטו לא תקין - לא יוצאים לטיולים! בטח ובטח ללא ביטוח גרר!

 

מי שלא משקיע, שיסבול.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
הבעיה היא שנגמר לי הכסף! אתה יודע כמה כסף השקעתי באוטו הזה רק בחודש האחרון?! אני מתקן תקלה ואחרי שבוע משהו אחר מתקלקל.. פשוט לא ייאומן!

 

אלו רק התיקונים של חודש פברואר:

7.2.05: החלפת יוניט לחץ שמן (נורית התראת לחץ שמן נמוך דולקת)- 140 ש"ח

14.2.05: החלפת מצבר שנפ 58 אמפר (נתקעתי עם האוטו- האוטו לא הניע)- 449 ש"ח

17.2.05: תיקון מערכת אזעקה+ תיקון מתז אחורי (צופר האזעקה נשרף): 450 ש"ח

27.2.05: החלפת דוד אחורי כפול (האגזוז מרעיש יותר גרוע מטרקטור) 468 ש"ח

סה"כ: 1507 ש"ח על תיקונים לחודש אחד!!

 

החלפת קלאץ ומיסב לחץ(כולל קלאץ ומיסב מקוריים) תעלה בסביבות ה850 שקל להערכתי ומנסיוני.

 

אם תמשיך לנסוע ככה, סביר להניח שהדלק שתשרוף בכמה חודשים בגלל קלאץ מחליק יעלה לך הרבה יותר מאשר החלפת הקלאץ. לצורך העניין, ברכב זהה לשלך, הגעתי לצריכת דלק של 1 ל-5, עם קלאץ מחליק.

 

בנוסף, כך בחשבון שיום אחד האוטו יסרב לנסוע ותצטרך להזמין גרר ולשלם לו, חבל.

×
×
  • תוכן חדש...