Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות גרועה מ"איציק מצברים" (הגיע ללקוח, בדק וטען שאין צורך להחליף מצבר. ושהמצבר באחריות של ספק אחר. ביקש תשלום על הגעה ובדיקה)


bnsagi
שימו לב! השרשור הזה בן 2389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני גם חושב שפותח השרשור צודק ב 100 אחוז. אתה מזמין מצבר ב 500 שקל מגיע בן אדם לא מוכן לתת לך מצבר אבל רוצה 200 שקל עבור הביקור לי זה נשמע מאוד נצלניואולי אף שיטת עבודה . ואני בטוח שאם מר איציק היה אומר שיבוא טכנאי יעשה בדיקה אם יצתרך החלפה זה יעלה 500 שקל אבל אם לא יחליפו אז רק "200" פותח השרשור היה אומר לא תודה, והולך לחשמליה הקרובה. אולי זה הדרך של איציק מצברים לעשות קופה ללכת ללקוח אם הצעה זולה אבל בסוף לחייב רק ביקור 200 שקל עבור שעת עבודה על קטנוע זה אחלה רווח שרבים מאיתנו לא זוכים לו. אני לא הייתי משלם לו אלה רק תמורת מה שסוכם וזה מצבר .

הרי במקום מקצועי אובחן שהמצבר תקול אז האם איציק מצברים יחזיר לפותח השרשור את הכסף על איבחון שגוי תהיו בטוחים שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם התרוקנות המצבר נובעת מבעיה אחרת גם המצבר החדש יתרוקן עד מהרה - ואז אותו טכנאי יצטרך לבוא להחליפו בחינם תחת אחריות - ויצא שכרו בהפסדו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה בכלל? אז הוא היה פותח שרשור על הנוכל שהחליף לו מצבר שבכלל לא היה צריך והוא עוד בכלל היה באחריות...

חבל שאתה עוצם עיניים בוחר להתייחס רק לחלק מהדברים. יש לך מניות אצלו?

 

גם מי שערך את הכותרת עשה את זה בצורה לא הוגנת:

הוא טען שהבעיה לא במצבר, למרות שהבעיה הייתה במצבר.

וכן, לעניות דעתי 200 שקל על הגעה זו גניבה. זכותי.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, 99% מניות.

 

מניה בודדת השארתי אצל מלכה אישתו.

 

בחייך, תהיה רציני, 2 אופציות, להגיד תודה לטכנאי הישר, לשלם 200 וללכת להחליף מצבר באחריות בחינם או לקנות חדש ב 580 ש"ח (עוד במיוחד אחרי תשלום 200 ש"ח) ובחרת בשניה?

 

לא מאמין לך!!!

 

ואם אני טועה וזה בדיוק מה שקרה, אין לך על מי להלין רק על עצמך.

 

תסביר לי בבקשה למה לא הלכת להחליף מצבר באחריות?

 

בנוסף, זכותך לחשוב מה שאתה רוצה על גביית 200 שקל על הגעת טכנאי אבל שלא תחשוב לרגע שזה מציב אותך באור טוב יותר מאשר לטעון שכדור הארץ שטוח ולטעון שזכותך לחשוב ככה.

 

מעבר לפן החברתי, יש גם פן אחר שאם איציק מצברים (שכזכור יש לי שם 99% מניות) יבחר לפעול כך, שופט בית המשפט יסביר לך בדיוק מה ההבדל בין לחשוב שזה גניבה לבין לכתוב את זה בפומבי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר בשמחה:

זה היה בצהריים של ערב החג, למי יש זמן וסבלנות ללכת לשכנע מישהו במצברי שנפ שהמצבר הזה באחריות כשאין לי את הקבלה (המצבר נקנה ע"י הבעלים הקודם), ושיש חג על הראש?

לא עניין אותי אם המצבר באחריות או לא, ואני מעדיף לשלם 530 ש"ח ולקבל מצבר חדש וראש שקט, מאשר לשלם 200 ש"ח על שום דבר ולהתחיל לחפש פתרונות.

 

נ.ב.

תוכל לערוך את הכותרת שוב, בצורה הוגנת?

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההתנפלות על פותח השרשור. ועוד יותר לא מבין מגיבים שמניחים הנחות מה היה קורה אילו למרות שהנחות אינן עובדות. האיש הזמין מצבר! הוא לא הזמין חשמלאי לתיקון או לחוות דעת על תקלה ולכן תשלום בגינן לא רלוונטי. הוא קנה מצבר ומוכן לשלם תמורתו את המחיר שהמוכר ביקש ובעד השליחות וההתקנה. בזה מסתכם כל הדיון. אין זה מעינינו של שליח ויהיה מומחה ככל שיהיה לסרב למכירה שסוכמה ושבגינה נשלח. זכותו של הקונה "לזרוק" את כספו גם בעבור מצבר חדש לגמרי . השליח היה חייב להחליף את המצבר כפי שסוכם . זכותו לייעץ אבל זכותו של הקונה לא לקבל את הייעוץ. אם הפרטים הם כפי שכתובים יש כאן הפרה של עסקה שבגלל החג אף גרמה גם לנזקים עקיפים.

אני מניח שרוב המסתייגים לא היו מגיבים כך אילו נכנס כותב השרשור לפנצ'ריה וביקש להחליף צמיג שלדעתו הלא מקצועית פגום ובעל הפנצ'ריה היה בודק את הצמיג ומחליט שהוא תקין ומסרב להחליף ובתמורה מבקש כסף בעבור הבדיקה, כאשר כל מה שנתבקש זה להחליף צמיג חדש במקום צמיג תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהבחור מהמצברים היה צריך לעשות -זה להציג את המצב כפי שהוא.

ולתת ללקוח להחליט , בעל המאה הוא בעל הדיעה .

 

לדעתי יש קצר בתקשורת - ומכאן נבעה האי הבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכולכם ממאנים להבין הוא שאם הבחור היה נעתר ומחליף את המצבר היתה (מבחינתו) סבירות גבוהה שהחלפת המצבר לא תפתור את הבעיה, ותוך מס' ימים הוא יאלץ לחזור לבחור שוב. הוא רצה למנוע את המצב הזה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דברים שאפשר לסכם בעל פה , זה אחד מהם.

 

גם בכתב אם נורא מתאמצים... זה עדיף על ויכוח על 200 שקל עלובים, ורושם רע ללקוח.

 

"אחי, לדעתי זה לא המצבר לפי מה שמופיע לי בבדיקה... אבל אם אתה עקשן... זה הכסף שלך "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכולכם ממאנים להבין הוא שאם הבחור היה נעתר ומחליף את המצבר היתה (מבחינתו) סבירות גבוהה שהחלפת המצבר לא תפתור את הבעיה, ותוך מס' ימים הוא יאלץ לחזור לבחור שוב. הוא רצה למנוע את המצב הזה.

 

להבנתי הבחור לא נדרש בדיאגנוסטיקה. פותח השירשור ביקש לקנות ממנו מצבר.

אם היה מגיע לאוטו דיפו, איש לא היה מונע ממנו לקנות מוצר מדף כלשהו, לדוגמא מצבר, אז למה פה כן?!

 

אם אותו מוכרן לא מוכן לעמוד בתנאי העיסקה אותה סיכמו שני הצדדים בטלפון, גם לדעתי אין לו זכות לגבות דמי ביקור.

אלא אם פותח השירשור מראש הזמין בדיקת חשמלאי ולא רק ביקש לקנות מצבר.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכולכם ממאנים להבין הוא שאם הבחור היה נעתר ומחליף את המצבר היתה (מבחינתו) סבירות גבוהה שהחלפת המצבר לא תפתור את הבעיה, ותוך מס' ימים הוא יאלץ לחזור לבחור שוב. הוא רצה למנוע את המצב הזה.

 

אבל ההחלטה בסופו של דבר צריכה להיות של הלקוח, כאשר הוא מודע להשלכות.

ההתנהגות של נותן השירות לא תקינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר בשמחה:

זה היה בצהריים של ערב החג, למי יש זמן וסבלנות ללכת לשכנע מישהו במצברי שנפ שהמצבר הזה באחריות כשאין לי את הקבלה (המצבר נקנה ע"י הבעלים הקודם), ושיש חג על הראש?

לא עניין אותי אם המצבר באחריות או לא, ואני מעדיף לשלם 530 ש"ח ולקבל מצבר חדש וראש שקט, מאשר לשלם 200 ש"ח על שום דבר ולהתחיל לחפש פתרונות.

 

נ.ב.

תוכל לערוך את הכותרת שוב, בצורה הוגנת?

 

 

אין צורך בקבלה כדי להוכיח שהמצבר באחריות

 

התוקף מוטבע ע''ג המצבר

 

איך אתה חושב שאיציק זיהה שהמצבר באחריות?

 

נ.ב.

תנסה שוב להבין

מה שהסבירו לך מס' פעמים

 

א. המצבר היה באחריות. איציק היה נוכל אם היה לוקח אותו, נותן לך חדש תמורת 530₪, ובו ביום מזדכה רצל היבואן על מצבר חדש.

 

דבר נוסף, אני לא הייתי שם - אך מבין השיטין הבנתי שאיציק טען שיש בעיה אחרת שגרמה למצבר להתרוקן (זליגה? אלטרנטור? רצועה?).

 

הוא התעקש לא להחליף לך, כי אז היה צריך להטריח עצמו שוב בעוד x זמן (בתוך תקופת האחריות), מה שלא משתלם לו.

 

 

ברור?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי הבחור לא נדרש בדיאגנוסטיקה. פותח השירשור ביקש לקנות ממנו מצבר.

אם היה מגיע לאוטו דיפו, איש לא היה מונע ממנו לקנות מוצר מדף כלשהו, לדוגמא מצבר, אז למה פה כן?!

 

אם אותו מוכרן לא מוכן לעמוד בתנאי העיסקה אותה סיכמו שני הצדדים בטלפון, גם לדעתי אין לו זכות לגבות דמי ביקור.

אלא אם פותח השירשור מראש הזמין בדיקת חשמלאי ולא רק ביקש לקנות מצבר.

היי יגאל, אני הזמנתי שירות החלפת מצבר עד הבית, לא בדיקת חשמלאי (מה גם שהוא לא חשמלאי).

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההתנפלות על פותח השרשור. ועוד יותר לא מבין מגיבים שמניחים הנחות מה היה קורה אילו למרות שהנחות אינן עובדות. האיש הזמין מצבר! הוא לא הזמין חשמלאי לתיקון או לחוות דעת על תקלה ולכן תשלום בגינן לא רלוונטי. הוא קנה מצבר ומוכן לשלם תמורתו את המחיר שהמוכר ביקש ובעד השליחות וההתקנה. בזה מסתכם כל הדיון. אין זה מעינינו של שליח ויהיה מומחה ככל שיהיה לסרב למכירה שסוכמה ושבגינה נשלח. זכותו של הקונה "לזרוק" את כספו גם בעבור מצבר חדש לגמרי . השליח היה חייב להחליף את המצבר כפי שסוכם . זכותו לייעץ אבל זכותו של הקונה לא לקבל את הייעוץ. אם הפרטים הם כפי שכתובים יש כאן הפרה של עסקה שבגלל החג אף גרמה גם לנזקים עקיפים.

אני מניח שרוב המסתייגים לא היו מגיבים כך אילו נכנס כותב השרשור לפנצ'ריה וביקש להחליף צמיג שלדעתו הלא מקצועית פגום ובעל הפנצ'ריה היה בודק את הצמיג ומחליט שהוא תקין ומסרב להחליף ובתמורה מבקש כסף בעבור הבדיקה, כאשר כל מה שנתבקש זה להחליף צמיג חדש במקום צמיג תקין.

+1 כול מילה בסלע. נותן השירות במקרה הזה לדעתי מרוויח יותר מהבדיקה בלבד מאשר החלפת המצבר.

 

לדעתי בלבד נתוני השירות היום בהרבה תחומים כמו טכנאי מכונות כביסה או מקררים נוהגים לבוא לביתו של הצרכן לבדוק 5 דקות את המקרר או מכונת הכביסה ולזרוק משפט כמו "הלך המדחס" מחירו כ-1500 שקלים ובאותה נשימה לומר ללקוח לא כדאי להחליפו ולדרוש כסף עבור 5 דקות של איבחון שהם 200-250 שקלים. 8 לקוחות כאלה ועשית קופה יפה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...