Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות גרועה מ"איציק מצברים" (הגיע ללקוח, בדק וטען שאין צורך להחליף מצבר. ושהמצבר באחריות של ספק אחר. ביקש תשלום על הגעה ובדיקה)


bnsagi
שימו לב! השרשור הזה בן 2390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא מעניין אותי אם נותן השירות האדם הכי ישר בעולם. הזמינו אותו לבצע עבודה מסויימת.

באותו אופן בדיוק פות"ש היה יכול לשלוף את המצבר הישן מהרכב ונותן השירות היה מתקין לו חדש.

 

אהבתי מאוד את הדוגמה עם המונית, שלדעתי האישית קולעת בול.

 

@Spire - אתה חוזר שוב ושוב על עניין האחריות במידה והרכב תקול בעל השירות יצטרך לבוא ולתת שירות בחינם.

זה פשוט לא נכון. נתחיל מזה שגם אם המצבר באחריות לא תמיד הוא מגיע עם החלפה חינם בבית הלקוח.

נסיים בזה שלכל איש שירות יש דרך לבדוק אם המצבר תקול או לא - ובמידה ולא אז הוא יחייב את הלקוח על ביקור ללא החלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כנראה לאיציק (או לעובד שהגיע) לא התחשק בערב החג לעבוד קשה ולהחליף מצבר תמורת רווח של 100 ש"ח,

אם אפשר לקחת 200 ולנסוע בשקט.

 

אהבתי מאוד את הדוגמה עם המונית, שלדעתי האישית קולעת בול.

@Spire - אתה חוזר שוב ושוב על עניין האחריות במידה והרכב תקול בעל השירות יצטרך לבוא ולתת שירות בחינם.

זה פשוט לא נכון. נתחיל מזה שגם אם המצבר באחריות לא תמיד הוא מגיע עם החלפה חינם בבית הלקוח.

נסיים בזה שלכל איש שירות יש דרך לבדוק אם המצבר תקול או לא - ובמידה ולא אז הוא יחייב את הלקוח על ביקור ללא החלפה.

 

אלו מסכמים את הדיון.

היה יכול לכתוב איציק על הקבלה, שהוחלף מצבר על פי דרישת הלקוח למרות המלצתו ההפוכה, ובמידה וגם המצבר החדש יתקלקל, יצטרך הלקוח להגיע לתחנת השירות בעצמו.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו ממש לא מסכמים את הדיון.

 

אני בתור בעל מקצוע לא אחליף לבן אדם חלק שלדעתי לא יפתור לו את התקלה והוא יחזור אלי למימוש אחריות.

 

מה שמסכם את האירוע זה שפותח השרשור רצה להחליף מצבר ב520₪ ובזכות איציק מצברים החליף אותו ב200₪ תוך כדי שהוא מסביר לו שישנה תקלה ברכב שגומרת מצברים בקצב לא סביר.

 

פחות משנתיים למצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כן,

ועושה רושם שאלה שצבועים בירוק מגנים על נותני השירות בחירוף נפש גם שם. מעניין אם יש קורלציה חיובית בין שני אלה.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין שזה לא תקין?

תלוי באופי השימוש..

אם הרכב נוסע מעט ומגיע למצב של פריקת מצבר לעיתים קרובות, אז שנה זה מעולה

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,

ועושה רושם שאלה שצבועים בירוק מגנים על נותני השירות בחירוף נפש גם שם. מעניין אם יש קורלציה חיובית בין שני אלה.

 

וואו איזה חזית פתחת,

עכשיו תגיע המלחמה האמיתית.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,

ועושה רושם שאלה שצבועים בירוק מגנים על נותני השירות בחירוף נפש גם שם. מעניין אם יש קורלציה חיובית בין שני אלה.

מכיוון שאתה חושד במנהלי פורום המתנדבים כבעלי אינטרס ואני בתור מנהל פורום (למרות שלא הגבתי פה) לא מוכן לראות כאן דברים כאלה, שאגב אין להם שום בסיס, השירשור ננעל ואתה מוזמן לעלות את הטענות שלך במקום אחר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...