דרושה לי קיבולת מצברים של 200 אמפר/שעה במתח של 24 וולט- (בנק אנרגיה של 4,800 וואט).
סוג המצבר/ים הנחוץ/ים הוא ליתיום (לא מצבר/י חומצה ולא גֶ'ל).
האם יש חיסרון בלהשתמש בשני מצברים של 100 אמפר/שעה במתח 12 וולט כל אחד, מחוברים בטור כדי להשיג את הקיבולת הרצויה הנ"ל של 200 אמפר/שעה במתח 24 וולט במקום מצבר יחיד בעל קיבולת הרצויה הנ"ל של 200 אמפר/שעה במתח 24 וולט?
אודה על נימוק.
תודה רבה למשיב.