Jump to content

רובינקו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של רובינקו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. האם יש חיסרון כלשהו בלחבר בטור 2 מצברי ליתיום של 12 וולט בעלי קיבולת 200 אמפר/שעה כל אחד מהם כדי לקבל 24 וולט 200 אמפר/שעה לעומת מצבר ליתיום של 24 וולט אחד בעל קיבולת 200 אמפר/שעה???
  2. מתנצל על טעות בהקלדה בשאילתה המקורית שלי. הינה התיקון בבקשה: מדובר בשני מצברים של 12 וולט בעלי קיבולת 200 אמפר/שעה כל אחד מהם (ולא 100 אמפר/שעה כפי שבטעות נכתב). השאלה היא האם יש חיסרון כלשהו לחבר בטור 2 מצברי ליתיום של 12 וולט בעלי קיבולת 200 אמפר/שעה כל אחד מהם כדי לקבל 24 וולט 200 אמפר/שעה לעומת מצבר ליתיום של 24 וולט אחד בעל קיבולת 200 אמפר/שעה??????
  3. דרושה לי קיבולת מצברים של 200 אמפר/שעה במתח של 24 וולט- (בנק אנרגיה של 4,800 וואט). סוג המצבר/ים הנחוץ/ים הוא ליתיום (לא מצבר/י חומצה ולא גֶ'ל). האם יש חיסרון בלהשתמש בשני מצברים של 100 אמפר/שעה במתח 12 וולט כל אחד, מחוברים בטור כדי להשיג את הקיבולת הרצויה הנ"ל של 200 אמפר/שעה במתח 24 וולט במקום מצבר יחיד בעל קיבולת הרצויה הנ"ל של 200 אמפר/שעה במתח 24 וולט? אודה על נימוק. תודה רבה למשיב.
×
×
  • תוכן חדש...