Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מובילאיי אחרי סיבסוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התועלת במובילאיי מוגבלת מאד.

התועלת שלו שווה משהו כמו 300~400 ש"ח בביטוח חובה לשנה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חושב שאתה טועה. יש תועלת במוצרים מהסוג הזה. אותי זה הציל לפחות פעמיים מהתנגשות חזיתית. לא יכול להגיד שזה הציל לי את החיים כמו הפירסומים הדרמטטיים שלהם ושל המתחרים, אבל בהחלט חסך ממני עוגמת נפש. למי שיש נהגים צעירים בבית זה ממש יעיל כי המערכת מתריאה על מהירות וסטייה מהנתיב.

פורסם (נערך)

אלעדרותם, כמה שעשוע משלם על התגובות האלה? יש לך 7 הודעות בפורום, מהן 5 לטובת מובילאיי ועוד 2 שלא אומרות כלום. רגע אחד אתה חובב רכב שגר בגרמניה, ושניה אחרי מצטער שפספסת איזה אירוע מוטורי קטנטן פה בארץ. אם היית אי פעם באירוע מוטורי בגרמניה היית מבין שמה שקורה פה בארץ זה אפילו לא קצת מרגש.

 

למה שאתה קורא תקנה של משרד התחבורה, קוראים בשפה פחות מכובסת הפרת אמון הציבור וכניעה לאינטרסים של חברה עסקית תוך שימוש לא ראוי בכספי ציבור שנגבו שלא כדין על ידי חברות הביטוח. במקום לתת הנחה לכולם, מתנים זאת בהתקנת הצפצפה הזו.

 

ברור לי שמובילאיי מעולם לא הציל אותך משום התנגשות. ואם כן זה אומר יותר עליך מאשר על מובילאיי.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

לא מבין את כל אלה שמובילאיי הציל אותם מכמה תאונות. מפחיד להיות אתכם באותו כביש.

ועוד יותר לא ברור איך הוא מציל מתאונות חזיתיות. פעמיים כמעט סטית לנתיב הנגדי כשהגיע אותו ממול? באמת?

פורסם

מפחיד שאנשים גם מתנים קניית רכב באם יש לו שלל מערכות בטיחות כמו בלימות אוטונומיות או בקרות שיוט אדפטיביות - ששמעתי לא פעם שגרמו ליושבי הרכב להיכנס לפניקה כשהרכב השתגע תוך כדי נסיעה.

 

מה קרה ללהיות פאקינג מרוכזים בכביש ולהיות עירניים? הצפצפה הזו נוראית, יש אותה בכל רכבי הליסינג אצלי בעבודה ואני פשוט לא מבין את התועלת של הדבר הזה. מי שהדבר הזה הציל אותו , תסלחו לי - אתם ח@# של נהגים.

 

ולדעתי אלעדרותם הוא מגיב מטעם, כנראה עשה את היומית והלך.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)

גם אני שמעתי על מקרים שמערכת בלימה אוטונומית לפעמים בלמה בלימת חירום בלי צורך.

 

ספציפית לגבי התראה של סטייה מנתיב, אני חושב אם המערכת מתריעה על אמת, זה אומר שנהג כזה פשוט לא צריך להיות על הכביש.

על אותו משקל אם המערכת מתריעה אמת למישהו על התנגשות חזיתית.

 

מה שטוב בהתראה על נתיב, היא מחנכת לאותת במעבר נתיבים. מאז שיש מערכת דומה אצל אנשים ברכבים, אני רואה יותר מאותתים.

 

כמו כן התראה על תאונה חזית אחור מאוד מועילה, היא מחנכת אנשים לשמור מרחק.

 

מכיוון שיש לא מעט נהגים שצריכים חינוך, זה טוב שיש מערכת שיכולה לעזור.

 

לגבי שאר דברים, מערכת שמבוססת על חיישן אופטי בודד עובדת לא בכל התנאים ל100%. לא בכל תאורה רואה הולך רגל, זוית לא מספיק רחבה כדי לראות אנשים שמתחילים לחצות.

בתנאי תאורה קשים לפעמים יש התראות שווא על התנגשות חזית אחור, לפעמים זיהוי תמרורים לא נכון. למשל פעם הראה לי מהירות מותרת 120 בחניון (היה תמרור 20 והיה עוד תמרור עך גובה מקסימלי).

 

בהתקנות המוקדמות אני יודע שהיו הרבה יותר התראות שווא. כניראה המערכת עברה שיפורים כלשהן ובהתקנות מאוחרות יותר כמו התראות שווא קטנה.

אם לומדים לנהוג לפי המערכת הזאת, היא כמעט ולא תצפצף. סך הכל לא צריך "להפחיד" את המערכת. זה מחנך לשמור מקדמי ביטחון גדולים יותר על הכביש. זה דבר מועיל. חינוך נחוץ מאוד להמון נהגים.

 

אבל, אי אפשר באופן מלא להסתמך שאם המערכת לא מצפצפת אז הכל בסדר או אם היא כן מצפצפת זה אומר שהולכת להיות תאונה (אי אפשר לדפוק ברקס בלי לחשוב בכל צפצוף וזה גם סוג של בעיה).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צביפר - כבר קישרתי כאן מחקרים של ה-IIHS, שקבעו שהתראה על סטיה מנתיב מונעת תאונות ונפגעים (אם כי מדובר במספרים לא גדולים אבל מובהקים סטטיסטית). במניעת תאונות חזית אחור יש לבלימה אוטונומית יתרון עצום על מערכות התראה, אאל"ט הפחתת מספר הנפגעים בסד"ג של 40% (מובהק סטטיסטית) לעמות 8% (לא מובהק סטטיסטית). אבל אל תתפוס אותי במספרים המדוייקים, זה מצריך קצת חיטוט במרשתת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...