Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מובילאיי אחרי סיבסוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו, אחרי שמשרד התחבורה מסבסד את ההתקנה, המחיר יוצא 600 ש"ח כעבור שנתיים (בלי להכניס אם אני לא טועה את ההוזלה הנוספת בביטוח חובה)

מובילאיי יוצאים בנוסף במבצע על הדגם של 2900 במחיר 2100.

מה דעתכם? שווה?

נראה לי שכן.

אשמח לשמוע בעד ונגד.

ליאור.

פורסם
אני אשית לא אעשהף.

התקנות מקומיות זה פתח לבעיות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

זו לא התקנה שקשורה למחשב של הרכב או המנוע. רק מתח.

כמובן שיש התקנה של המצלמה והמסך, אבל זה לא נראה לי מסובך.

לכן ההתקנה הזאת נראה לי תעבור בשלום.

פורסם (נערך)
אני נגד. התקנות מקומיות זה חולרע. שלא לדבר על זה שאתה מעוניין מיוזמתך להוסיף צפצפה חסרת תועלת.

 

זה העיקר. התועלת במובילאיי מוגבלת מאד. בודאי לא מצדיקה השקעת אלפי ש"ח. כמובן, בתנאי שאתה מרוכז בנהיגה.

 

לא צריך להתרגש מהפרצופים והמחוות של חיים הכט (למרות שלא פרסם את מובילאיי אלא את המתחרים).

 

ד"א - עד כמה שאני יודע זה מתחבר למחשב הרכב. הרי הוא מזהה מהירות, הפעלת איתות, בלימה וכו'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זו לא התקנה שקשורה למחשב של הרכב או המנוע. רק מתח.

כמובן שיש התקנה של המצלמה והמסך, אבל זה לא נראה לי מסובך.

לכן ההתקנה הזאת נראה לי תעבור בשלום.

אתה בטוח שזה רק מתח?

לפי מה שאני יודע המערכת צריכה לדעת כשאתה מאותת ובולם

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
זו לא התקנה שקשורה למחשב של הרכב או המנוע. רק מתח.

כמובן שיש התקנה של המצלמה והמסך, אבל זה לא נראה לי מסובך.

לכן ההתקנה הזאת נראה לי תעבור בשלום.

 

גם מתח צריך לקחת מ"מקומות נכונים".

כ"כ - זו אינה התקנה של מצלמה - כוון וגמרנו.

צריך קצת יותר ידע ע"מ שהמערכות האלה לא יתנו חיויי סרק. אחרת - זה יהיה על סף הלא נעים-סיוט.

alfa 156 2.5.

פורסם
בוא תפרק את שלי ותתקין אצלך.

התגובה הכי משכנעת :-D

תכלס, אי אפשר להשתיק את המערכת? או לקנפג אותה באיזושהיא צורה?

אני רוצה אותה יותר בשביל נהגים אחרים ברכב.

פורסם

אתה יכול להשתיק אותה. מצריך לחיצה על כפתור אחרי כל התנעה.

 

לזכות המערכת - כנראה שהיא לומדת משהו, כיון שכיום אני מקבל פחות צפצופים צאשר בתחילה, וזה לא בגלל שינוי הנהיגה שלי. אני עדיין נוסע 100 קמ"ש בכביש 22, אבל מקבל הרבה פחות התראות על מהירות מופרזת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ע"פ הפרסום באתרים השונים.

 

במערכות שיותקנו ברכב ע"פ תקנון הסבסוד,

לא תהיה אפשרות של ניתוק המערכת ע"י המשתמש.

 

 

ע"פ הנוהל בסעיף 7.5.2.

המערכות יותקנו באופן שלנהג לא תהיה אפשרות

לכבות את המערכות בזמן תפעול ונהיגתהרכב.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

מדינת ישראל - הוראות נוהל 151 -

מתן הטבה באגרת רישוי רכב שנרשם לתנועה

בין יום: 01.01.2000 ליום: 01.05.2017.

אשר יותקנו בו מערכות בטיחות ברכב החל מיום כניסת נוהל זה לתוקף.

 

 

https://www.gov.il/BlobFolder/policy/nohal_151_maarahot_betihut/he/nohal_151_maarahot_betihut_0.pdf

×
×
  • תוכן חדש...