Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לסטודנט עד 27K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן, קודם כל תודה על העזרה :)

הדברים שחשובים לי ברכב -

1.אוטומט

2.דגם מומלץ מבחינת אמינות (כמה שפחות מוסך)

3.חיסכון בדלק

 

מבחנת צרכים - רכב לבני זוג צעירים סטודנטים ללא ילדים. נסיעות לרוב בתוך גוש דן בפקקים. פעמיים בשבוע בערך לנתניה.

 

אם יש 2 דגמים שאין בינהם הרבה הבדל אלך לפי המראה.

 

יכול לחרוג קצת לכיוון ה30K - מקסימום שבמקסימום, השאלה אם יש צורך...

 

הדגמים שאני מתלבט בינהם-

פג'ו 107 2012\2013

סיאט מי 2012\2013

סוזוקי אלטו 2013\2014

טויוטה אייגו 2010\2011

רנו קליאו 2010\2011

יונדאי I10 - 2011\2012

מאזדה 2 2009\2010

 

כמובן שאעדיף שנתון חדש אבל זה בערך השנתונים שניתן להשיג בעד 100,000 ק"מ

אם יש לכם עוד הצעות אשמח לשמוע. תודה!

עריכה אחרונה על ידי adam23
פורסם

לפיגו/סיאט/אייגו צריכת דלק מצוינת אך גיר רובוטי פחות העיר בעיר.

הקליאו הכי נוחה מהרשימה אך לא חיסכונית כמו המיני היתרון שהיא זולה לכן תוכל לרכוש דגם משנתון מתקדם יחסית.

המזדה 2 זריזה אך כדאי לחפש ברמת איבזור דינמיק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפיגו/סיאט/אייגו צריכת דלק מצוינת אך גיר רובוטי פחות העיר בעיר.

הקליאו הכי נוחה מהרשימה אך לא חיסכונית כמו המיני היתרון שהיא זולה לכן תוכל לרכוש דגם משנתון מתקדם יחסית.

המזדה 2 זריזה אך כדאי לחפש ברמת איבזור דינמיק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

היי תודה על המענה :)

בקשר לגיר הרובוטי... לא הבנתי כלכך, למה זה לא נוח? הרי עדיין הרובוט מעביר את ההילוך ולא אני. מה בעצם גורם לזה להיות לא נוח?

אז ההמלצה היא על הקליאו 2012 או מאזדה 2010 עם אבזור Dynamic?

אתה יודע כמה הקליאו 2012 שלך עושה מבחנת צריכת דלק?

האלטו גם רובוטית?

יש עוד המלצות? פיאט אני לא אוהב לא מתחבר למראה..

פורסם

כי בהילוכים הנמוכים הוא לא מעביר חלק.

אצלי הקליאו ידנית, באזור הררי כ 1/16 בשיוט כמעט 1/19.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...